Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Ψάχνοντας τον τόπο που θα περάσω τις πασχαλινές μου διακοπές και φυσικά τρόπο μετακίνησης, βρέθηκα στο site της γνωστής μας sonotrak της Τυνησίας. Στον στόλο της μεταξύ άλλων αναφέρεται και ένα πλοίο με το όνομα CERCINA, έτους κατασκευής 2010, 800 επιβατών και 150ΙΧ. Μήκος 84.90μ, πλάτος 16μ. Η φωτογραφια του πλοίου μοιάζει με το σχέδιο του ΩΚΥΡΡΟΗ (έχει σημαντικές διαφορές αλλά μοιάζει) και οι κύριες διαστάσεις είναι οι ίδιες. Αν θεωρήσουμε ότι το σχέδιο είναι για αυτό το πλοίο που φαίνεται στη φωτό και αφού δεν γνωρίζουμε το ναυπηγικό γραφείο να έχει ήδη φτιάξει καποιο αδελφό πλοίο, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι το CERCINA θα είναι το νέο όνομα του ΩΚΥΡΡΟΗ. Συμφωνείτε;

Υγ. Με προβληματίζει το γεγονός ότι η φωτογραφία παρουσιάζει πλοίο που ήδη έχει πέσει στο νερό ενώ το δικό μας ακόμα ετοιμάζεται στα Πευκάκια.

post-1827-0-29436100-1294688386_thumb.jp

Edited by Nick the Greek
Posted

Πολύ ωραίο αμφίπλωρο και πιστεύω ότι ο κατασκευαστής είναι σίγουρα Έλληνας

Posted
Όμως το σχέδιο λογικά τους το πουλήσαμε.

Φυσικά, πήγε πακέτο μαζί με το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΙΙ. ;)

...πιστεύω ότι ο κατασκευαστής είναι σίγουρα Έλληνας.

Να μην το πιστεύεις καθόλου. Απλά η ιστορία επαναλαμβάνεται. Όπως οι φίλοι μας Τυνήσιοι αγόρασαν το ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (νυν HACHED) και πάνω στα χνάρια του (copy-paste) ναυπήγησαν κατόπιν το KERKENNAH, έτσι αγόρασαν και το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΙΙ και κατόπιν πάνω στα σχέδια του (ματαξανά copy-paste) ναυπήγησαν το CERCINA. Περισσότερα ΕΔΩ.

Kαι στο φινάλε ...μαγκιά τους. Αγόρασαν και πλοία αλλά και "τεχνογνωσία".

Posted

Πλοία τύπου Cercina και Πρωτοπόρος 2 κρίμα που δεν δουλεύουν στην Ελλάδα ταιρίαζουν σε πολλές πορθμειακές γραμμές.

  • 1 year later...
Posted

Cercina

(2010)

Mιας και είδαμε το ex- ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΙΙ σε πρόσφατη φωτό από το shipspotting, ας δούμε και το ....copy-paste του (δες προηγούμενα ποστ), το CERCINA.

Από τον ίδιο φωτογράφο, στο Σφαξ της Τυνησίας, τον Φεβρουάριο 2012.

ShipSpotting.com

1570561.jpg

© Yevgeniy B.

  • 1 year later...
Posted (edited)

Το 2012, το αμφίπλωρο συγκρούστηκε με το ομόσταβλο Loud Tunisie, έξω από το λιμάνι του Sfax, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό 14 επιβατών. Ομολογουμένως θεαματικό το αποτέλεσμα της σύγκρουσης, όπως φαίνεται και από τις φωτό του fb της εταιρείας.

Χωρίς να έχουμε τα δεδομένα της σύγκρουσης (ποιος, από που και γιατί), μπορούμε εύκολα να βγάλουμε το συμπέρασμα ότι τα ελληνικά αμφίπλωρα είναι πιο γερά από τα Τυνησιακά (ή αλλιώς ότι οι Τυνήσιοι παρέλειψαν καποια πράγματα κατά τη ναυπήγηση :) ). Συγκρίνετε στις δυο πρώτες φωτό τις ζημιές στο cercina και στην τρίτη αυτές στο loud. 


Σε συνέχεια του προηγουμένου, βρέθηκε και κάτι που θα ήθελε να είναι το βίντεο της σύγκρουσης.

 

post-1827-0-83294100-1394818284_thumb.jp

post-1827-0-79024900-1394818306_thumb.jp

post-1827-0-96707800-1394818317_thumb.jp

Edited by enas chiotis
  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Πρέπει να παρουσίασε αρκετές παιδικές ασθένειες το σκάφος. Εκτός της παραπάνω σύγκρουσης, υπάρχει στο youtube μια σειρά από 9 βιντεάκια του 2011 που το δείχνει να προσπαθεί να ξεκολλήσει από βράχια και βάρκες, μέσα στο λιμάνι sidi youssef, με αρκετό αέρα στα πλάγια.

Ενδεικτικά παραθέτω δύο βιντεάκια.

 

 

Edited by enas chiotis
  • 4 months later...
  • polmyt changed the title to Cercina (IMO 8524179)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...