Jump to content
Shipfriends

Ευθύνη για την υγεία των πληρωμάτων


Recommended Posts

Ενημερώθηκε χθες στις 21.30 η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, ότι 54χρονος αλλοδαπός, μέλος πληρώματος (θαλαμηπόλος) του Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ» Ν.Π. 9939, αισθάνθηκε έντονο πόνο στην καρδιά και στο στήθος, ενώ βρισκόταν μέσα στο πλοίο.

Ο 54χρονος άμεσα παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ΑΜΑΛΙΑ- ΦΛΕΜΙΝΓΚ, για περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις.

Προανάκριση διενεργεί η Λιμενική Αρχή Ραφήνας.

Πηγή : YEN

Ας ελπίσουμε ότι το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε έγκαιρα και ο άνθρωπος είναι καλά πλέον στην υγεία του.

Ωστόσο... δεν μπορώ, θα σκάσω άμα δεν το πω :mad:. Τι είδους προανάκριση διενεργεί ή μπορεί να διενεργήσει η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, για ένα -στην χειρότερη περίπτωση- καρδιακό επεισόδιο ??? Μήπως έχει παραγίνει το κακό με αυτές τις ξύλινες ανακοινώσεις του ΥΕΝ για οτιδήποτε συμβαίνει στα πλοία της Ακτοπλοίας ??? Είναι ποτέ δυνατόν να διενεργείτο η όποια προανάκριση σε περίπτωση που στην θέση του άτυχου ναυτικού βρισκόταν για παράδειγμα κάποιος αεροσυνοδός σε αεροσκάφος ή κάποιος εργαζόμενος στο εστιατόριο κάποιου τρένου ??? Και αναφέρομαι μόνο σε παραδείγματα άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς, και όχι σε οποιονδήποτε εργαζόμενο οπουδήποτε.

Και τέλος, αλήθεια, τι αντικείμενο και τι είδους ερωτήματα μπορεί να έχει μία τέτοια προανάκριση ??? Για το αν έχει κάποια ευθύνη ο ...πλοίαρχος -το πιθανότερο βέβαια :mad:- διότι την ώρα του συμβάντος έκανε κάποια ...απότομη μανούβρα, ή αν υπήρχε έντονος κυματισμός με συνέπεια να τρομάξουν τα μέλη του πληρώματος ??? Θα τρελλαθούμε τελείως..............

Link to comment
Share on other sites

Μην τα λες αυτά φίλε Σείριε γιατί μπορεί να δίνεις ιδέες! ;) Πραγματικά ανεξήγητη η ανακοίνωση αλλά κατά το πιθανότερο είναι όπως λέμε, "κι εμείς εδώ δουλεύουμε δεν πλέκουμε πουλόβερ..."...ε κάπως έτσι...

Link to comment
Share on other sites

Ας μην είμαστε τόσο επικριτικοί σε ορισμένα πράγματα, για τα οποία δεν γνωρίζουμε όλες τις παραμέτρους του συμβάντος. Πολλές φορές τα φαινόμενα απατούν και οι Αρχές οφείλουν να το διερευνήσουν περαιτέρω. Αυτή εξ άλλου είναι η δουλειά τους.

Link to comment
Share on other sites

Ωστόσο... δεν μπορώ, θα σκάσω άμα δεν το πω :mad:. Τι είδους προανάκριση διενεργεί ή μπορεί να διενεργήσει η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, για ένα -στην χειρότερη περίπτωση- καρδιακό επεισόδιο ??? Μήπως έχει παραγίνει το κακό με αυτές τις ξύλινες ανακοινώσεις του ΥΕΝ για οτιδήποτε συμβαίνει στα πλοία της Ακτοπλοίας ??? Είναι ποτέ δυνατόν να διενεργείτο η όποια προανάκριση σε περίπτωση που στην θέση του άτυχου ναυτικού βρισκόταν για παράδειγμα κάποιος αεροσυνοδός σε αεροσκάφος ή κάποιος εργαζόμενος στο εστιατόριο κάποιου τρένου ??? Και αναφέρομαι μόνο σε παραδείγματα άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς, και όχι σε οποιονδήποτε εργαζόμενο οπουδήποτε.

Και τέλος, αλήθεια, τι αντικείμενο και τι είδους ερωτήματα μπορεί να έχει μία τέτοια προανάκριση ??? Για το αν έχει κάποια ευθύνη ο ...πλοίαρχος -το πιθανότερο βέβαια :mad:- διότι την ώρα του συμβάντος έκανε κάποια ...απότομη μανούβρα, ή αν υπήρχε έντονος κυματισμός με συνέπεια να τρομάξουν τα μέλη του πληρώματος ??? Θα τρελλαθούμε τελείως..............

1.Στήν αεροπορία,τέτοια περιστατικά όντως διερευνώνται από την Επιτροπή Διερεύνησης Αεροπορικών Ατυχημάτων καί συντάσσεται πόρισμα.Ασφαλώς δέν αποδίδονται ευθύνες στόν κυβερνήτη τού αεροπλάνου,στην εταιρεία όμως μπορεί να αποδοθούν εφ'όσον οφείλει να γνωρίζη τό status υγείας τού ιπταμένου προσωπικού της,που το μαθαίνει από τίς εξαμηνιαίες ιατρικές επιθεωρήσεις στίς οποίες υποβάλλει τά πληρώματά της.(Κάτι τέτοιο ίσως θα έπρεπε να πράττουν και οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.Λέω,ίσως....).Συνεπώς καλά κάνει η λιμενική αρχή και διενεργεί προανάκριση.Δέν σημαίνει ότι θα ενοχοποιηθή ο πλοίαρχος,αφού δέν είναι δυνατόν να είναι και..γιατρός και να εξετάζη κάθε μέρα το πλήρωμά του άν είναι όλοι υγιείς.

2.Οι εργαζόμενοι στά εστιατόρια τών τραίνων δέν είναι υπάλληλοι τού ΟΣΕ,αλλά τών εταιρειών catering που έχουν συμβληθεί μ'αυτόν.Πάλι όμως τίθεται θέμα διεξαγωγής προανάκρισης,που υποθέτω την κάνει η αστυνομία.Οπως επίσης γίνεται προανάκριση από την αστυνομία άν αυτός που θα αισθανθή την αδιαθεσία είναι ο μηχανοδηγός ή ο βοηθός του,καθ'όσον τότε τίθεται και θέμα ασφαλούς διεξαγωγής τού δρομολογίου.Ούτε κι'εκεί όμως η διεξαγωγή προανάκρισης σημαίνει ότι θά ενοχοποιηθή ο προϊστάμενος τής αμαξοστοιχίας γιατί δέν έκανε......καρδιογράφημα καί ανάλυση αίματος στόν "μάστορα" πρίν ξεκινήση το τραίνο.

Link to comment
Share on other sites

Ένας ναυτικός πριν ναυτολογηθεί σε ένα πλοίο περνάει από κάποιες τυπικές ιατρικές εξετάσεις για να αποφύγει η εταιρεία του κάποιες πιθανές κυρώσεις (πχ αποζημιώσεις σε περίπτωση ασθένειας). Έτσι ο ναυτικός πριν ναυτολογηθεί αποκτά μια κάρτα υγείας, που χωρίς αυτήν δε μπορεί να ναυτολογηθεί. Ο πλοίαρχος εκάστοτε πλοίου έχει ευθύνη εκτός του πλοίου και για τα μέλη του πληρώματος του. Έτσι και στη περίπτωση του ναυτικού του Superferry II, αυτή η προανάκριση έχει χαρακτήρα περισσότερο διαδικαστικό

Link to comment
Share on other sites

Σεβαστές από εμένα όλες οι γνώμες και όλες οι απόψεις, όλων των φίλων.

Προσωπικά θα επιμείνω στην άποψη μου, και θα συνεχίσω να θεωρώ εκ του περισσού, τόσο την προανάκριση για ένα περιστατικό υγείας σε μέλος πληρώματος πλοίου από Λιμενική αρχή (υπάρχουν πολύ σοβαρότερα πράγματα για να ασχοληθεί το Λιμενικό Σώμα), όσο και για την ανακοίνωση του περιστατικού και του ονόματος του πλοίου (ποιόν άραγε επιθυμούσαν να ενημερώσουν ???) από το site του ΥΕΝ.

Θα επιμείνω ακόμα στην ουσία του προηγούμενου μηνύματος μου,

...Μήπως έχει παραγίνει το κακό με αυτές τις ξύλινες ανακοινώσεις του ΥΕΝ για οτιδήποτε συμβαίνει στα πλοία της Ακτοπλοίας ???

γιατί αυτό ήταν που ήθελα περισσότερο να αναδείξω, μιας και έχω βαρεθεί να διαβάζω ανακοινώσεις για "πλοία της Ακτοπλοίας που προσέκρουσαν ελαφρώς στις προβλήτες ...υπερσύγχρονων :P λιμένων των τάδε νησιών του Αιγαίου, υπέστησαν ένα γδάρσιμο 30 πόντων στην μπογιά τους, εξ αιτίας του οποίου (γδαρσίματος) τους απαγορεύθη ο απόπλους μέχρι προσκομίσεως πιστοποιητικών αξιοπλοίας". :rolleyes:

Και τέλος θα συμφωνήσω με τον φίλο Artevelde.

...Πραγματικά ανεξήγητη η ανακοίνωση αλλά κατά το πιθανότερο είναι όπως λέμε, "κι εμείς εδώ δουλεύουμε δεν πλέκουμε πουλόβερ..."...ε κάπως έτσι...
Link to comment
Share on other sites

Γιά το θέμα τών "με το κιλό" ανακοινώσεων τού Λιμενικού έχω να πώ ότι στην αεροπορία επίσης "μέ τό κιλό" συντάσσονται πορίσματα γιά ό,τιδήποτε συμβαίνει σ'ένα πολιτικό αεροπλάνο που μεταφέρει ανθρώπους οι οποίοι ελάφρωσαν τήν τσέπη τους κατά μερικές δεκάδες έως εκατοντάδες ευρώ γιά να πάνε στούς προορισμούς τους σώοι και αβλαβείς χωρίς ούτε μία γρατζουνιά.Ετσι,αν μή τι άλλο,μαθαίνουν όλοι από τά τυχόν λάθη ή τίς σωστές ενέργειες τών εμπλακέντων στά συμβάντα.

Γιά τό ότι ένα απλό γδάρσιμο τής μπογιάς τού πλοίου σημαίνει απαγόρευση απόπλου μέχρι προσκόμισης πιστοποιητικών κλπ συμφωνώ ότι είναι υπερβολή.Θά αρκούσε μιά υπογραφή από τόν λιμενάρχη ότι η ζημιά είναι άνευ ουσίας,άνευ σημασίας (που λέει και ο Πουλικάκος) ώστε τό πλοίο να συνεχίση το δρομολόγιό του μέ την μικρότερη δυνατή καθυστέρηση.Αλλωστε,κανένα πλοίο δέν βούλιαξε επειδή είχε δυό γραμμάρια μπογιά λιγώτερη.

Τό ότι το Λιμενικό έχει πιό σοβαρά πράγματα να ασχοληθή (καί ασχολείται από καθόλου έως σπανίως) είναι γνωστόν,αλλά και τό να αισθανθή μιά αδιαθεσία ένα μέλος πληρώματος (ή ακόμα και επιβάτης) ενός πλοίου,συμβάν άξιο διερεύνησης είναι και κάποιος πρέπει να ασχοληθή μ'αυτό.Συνεπώς,αφού πρόκειται περί πλοίου,αρμόδια υπηρεσία είναι το Λιμενικό και καλώς ασχολείται.Δέν θεωρώ ότι είναι εκ περισσού (μέ μικρό "π" καί όχι μέ κεφαλαίο :D ) η διενέργεια προανάκρισης-αρκεί να διεξάγεται σωστά και να μήν μετατρέπεται η τρίχα σέ τριχιά επειδή π.χ. έναν ναύτη τόν πείραξε η μακαρονάδα που έφτιαξε ο μάγειρας τού πλοίου,οπότε ο λιμενικός τό κάνει θρίλλερ γιά να αποδείξη ότι έχει αστυνομικό δαιμόνιο και κακώς δέν τον πήραν στην Scotland Yard....

Link to comment
Share on other sites

να ρωτησω κατι:P???προανακριση εχει γινει ποτε κ αν ναι γιατι δεν μαθαμε τα αποτελεσματα απο το οποιοδηποτε περιστατικο λεω...η απλως βγαινει η αραδα της ανακοινωσεις κ ολα περνουν το δρομο της δικαιοσυνης

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...