Jump to content
Shipfriends

Το Shipfriends, ειν' εδώ, ενωμένο, δυνατό!


Recommended Posts

Τελικά αρχίζω να συνειδητοποιώ, οτι το να εισαι δημοσιογράφος στην Ελλαδα δεν πρεπει να ειναι και ιδιαιτερα δυσκολο απο την αποψη πως στην χωρα που ζουμε, όρεξη να εχεις να γραφεις κι απο θεματα να φανε και οι όρνιθες.. Αυτο που λεμε "ελληνικη πραγματικοτητα" και οι αγλαοί ελληνες πολιτικοι δεν σε αφήνουν να πλήξεις ακόμα και να το θέλεις. Όταν λοιπον μια 3μελής επιτροπή απο 5-6 άτομα εκ μέρους της διεθύνσεως μου ζήτησε να αναφερθώ με φαιδρά και εγκάθετα όπως πάντα σχόλια, στα πεπραγμένα ή μη της απερχόμενης κυβέρνησης στους τομείς που μας ενδιαφέρουν, αρχικά δίστασα λόγω πιθανής έλλειψης πληροφοριών. Όμως τελικά τα scripta που manent στο αρχείο του Shipfriends.gr, είναι αρκετά για να μας ταξιδέψουν με αναπόληση στην εποχή του θρυλικού Μανώλη Κεφαλόγιάννη και του νομίμου τε και ηθικού, Γιώργου Βουλγαράκη, που επι 5.5 χρόνια μας προσέφεραν τόσες όμορφες στιγμές.. Για ευνόητους λόγους ακόμα και σε ανθρώπους με το δυσθεώρητο IQ του George W. Bush, το κείμενο δημοσιεύεται μετά τη διεξαγωγή των εκλογών και ενώ η πατρίδα μας ήδη εδώ και ένα 24ωρο αναπτύσσεται πράσινα σε μια κοινωνία από τον άνθρωπο για τον άνθρωπο:P.

Μάρτιος του 2005 λοιπον και οπως μαθαίνουμε απο τον Τύπο της εποχής, "Προχωράει η θαλάσσια υπεραστική συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης". Και προχωράει, προχωράει, προχωράει και όπως όλοι πια ξέρουμε ειδικά η γραμμή Παραλία Λιτοχώρου - Αρετσού - Μπαξέ Τσιφλίκι με τις προοπτικές της έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον ακόμα και του Γεράσιμου Στρίντζη γα δρομολογηση hovercraft. Αμέσως δηλαδή η κυβέρνηση μπαίνει με γκόλ απο τ' αποδυτήρια και πρίν γίνει ο πρώτος διορισμός:P, ο Δημήτρης Σιούφας καλεί το εφοπλιστικό κεφάλαιο σε μεγάλης κλίμακας επενδύσεις στη χώρα μας. Οπως ολοι διαπιστωσαμε στα χρονια που ήλθαν, το κάλεσμα αυτο έπιασε τόπο. Ο ΥΕΝ Κεφαλογιάννης εν τω μεταξύ στα πλαίσια της ευγενούς άμιλλας μεταξύ των υπουργών για το ποιος θα προσφέρει πιο πολλά στον τόπο, σπεύδει να εξαγγείλει μέτρα ενίσχυσης της κρουαζιέρας. Τουλάχιστον όμως αυτό έγινε πραγματικότητα.

Το κυβερνητικό έργο προχωρά με αστραπιαίους ρυθμούς και ανοίγει ο δρόμος για την δημιουργία Δημοτικών και Νομαρχιακών Λιμενικών Ταμείων. Μια απόφαση-σταθμός που άνοιξε τις πύλες για την δημιουργία όλων αυτών των άψογων λιμενικών εγκαταστάσεων που απολαμβάνουμε ολοι μας σε αυτήν τη χώρα. Τον Ιούνιο στα καπάκια ο ΥΕΝ ανοίγει το θέμα των λιμενεργατών του ΟΛΠ το οποίο οπως ξέρουμε είναι ανοιχτό 4.5 χρόνια μετά, τουλάχιστον το άνοιξε και αφήνει τους άλλους να το κλείσουν. Και τη σύνδεση με την Αίγυπτο άνοιξε το παλλουκάρι, άσχετο αν δεν μακροημέρευσε. Το βιολί με τα λιμάνια συνεχίζεται, οι έλληνες πλοίαρχοι της ακτοπλοίας ακομα δοξαζουν το όνομα αυτού για το πόσο εύκολη έκανε τη ζωή τους με όλες αυτές τις επενδύσεις που έγιναν όπως είδαμε στην πορεία.

Και ο οργασμός(εργασίας έτσι) συνεχίζεται. Ενώ ο ΥΕΝ λύνει το ακτοπλοικό, οι εφοπλιστές απειλούν με μηνύσεις για ζημιές στα πλοία που οφείλονται σε προβλήματα των λιμανιών. Υπομονή κύριοι, όλα θα τα λύσουμε! Και για να το κάνουμε αυτό, θα ιδρύσουμε έναν καινούριο οργανισμό, επανδρωμένο απο μεγάλους μύστες της ναυτιλίας, διορισμένους απο την εκάστοτε κυβέρνηση. Αυτό το παιδί ο Μανωλιός όμως, άμα πάρει φόρα δε τον σταματά τίποτα. Με την διττή του ιδιότητα σαν ΥΕΝ-Καρδιοχειρούργος, εξαγγέλει "λεπτές χειρουργικές επμβάσεις" για τις άγονες γραμμές. Η εγχείρηση δεν ξέρω αν πέτυχε, για το τι έπαθε ο ασθενής πάντως δεν έχει κανείς παρά να ρωτήσει τους κατοίκους των μικρών νησιών -και όχι μόνο- της ελληνικής επικράτειας.

Εχουμε και συνέχεια...

Link to comment
Share on other sites

Και τώρα η κατάληξη..

Επειδή όμως καλά όλα αυτά αλλα πρέπει να αλιεύσουμε και ψήφους από την εκλογική μας περιφέρεια, αρχίζουμε το παραμύθι για την ανάπτυξη λιμανιού στο Ηράκλειο από τους Κινέζους.. Το παραμύθι συνεχίζεται σε διυπουργικό επίπεδο με την εξαγγελία του Πάρκου Υγείας και Πολιτισμού Ναυτικών(!!) που αποτελεί μια ακόμα δέσμευση που έγινε πραγματικότητα! Το έργο δε σταματά εδώ όμως, το ΥΕΝ βάζει στο μικροσκόπιο του τα υπερήλικα πλοία, τέρμα Μιλένες, Νταλιάνες, Θεόφιλοι και Κρημνιώτισσες, εδω εχουμε νομο και ταξη! Και στα πλαίσια αυτα κανουμε μια υπο προυποθέσεις απελευθέρωση της ακτοπλοιας, νομιζω στα θετικα του ανδρός τελικα, ασχετα αν δεν είχε άλλη επιλογή.

Πάμε ακόμα πιο δυνατά όμως για να δείξουμε το επίπεδό μας σα χώρα, ο Μανωλάκης κάνει φιγούρα χωρίς ίχνος ντροπής, και μεταμορφώνει το Ηράκλειο σε Hong Kong και τη Δραπετσώνα σε Manhattan. Πότε? μα φυσικά το μήνα που δεν έχει Σάββατο. Αλλα πού να σταματήσει ο τρισυπόστατος, πάρε ελληνικέ λαέ: και μαρίνα στο Ηράκλειο έχω, και φιλί της ζωής στη ναυπηγοεπισκευαστική βάση δίνω, αυστηρούς ελέγχους στα πλοία κάνω, και λιμάνι στο Τυμπάκι τάζω. Γιατί? Μα γιατί έχουμε φτάσει στον Σεπτέμβρη του 2007 και έχουμε εκλογές! Πολιτικός είναι ο άνθρωπος.

Δυστυχώς αυτά τα όμορφα έμελλε να είναι και τα τελευταία του στο ΥΕΝ μια και στις εκλογές που έγιναν βουλευτής βγήκε μεν, στο σπίτι του τον έστειλο το αφεντικό του δε. Κι αφού δούμε το διαχρονικό ανά τις εκλογικές αναμετρήσεις πρόγραμμα του κυβερνώντος κόμματος, παμε στον -αθώο ένοχο ή μήπως ένοχο αθώο-Γιώργο Βουλγαράκη. Ο Ζώρζ όπως μάθαμε αργότερα, ασχολούταν οικογενειακώς με τα Θεία, συνεπώς δεν εδέησε να ασχοληθέι με επίγεια πράγματα όπως η ναυτιλία. Πέρα απο το γεγονός οτι προώθησε τις ιδιωτικοποιήσεις που ευαγγελίζετο και η κυβέρνησή του και ο προκάτοχός του και προσπάθησε να κατευνάσει τις ορέξεις των παραγόντων της ακτοπλοιας για αυξήσεις, πραγματικά ψάχνω να βρώ κατι που έκανε αυτός ο άνθρωπος. Μετά το μπάμ με το Βατοπαίδι φυσικά, απλά δεν υπήρχε όπως δεν υπήρξε ποτέ και ο διαδοχός του Παπαληγούρας ο οποίος ενώπιον του Nick the Greek στα εγκαίνια του Έλυρος απέδειξε ότι δεν έχει ακόμα πάρει χαμπάρι πως τα πλοία δεν είναι πια ατμοκίνητα.

Αυτά εντελώς επιγραμματικά βέβαια, που να χωρέσει κανείς σε λίγες λέξεις το όραμα των απερχόμενων ΥΕΝ για τη ναυτιλία? Πέρα από την πλάκα σε γενικές γραμμές, κατα τη γνώμη μου οι 3 ΥΕΝ που πέρασαν διατήρησαν την παράδοση ασχετοσύνης και πλήρους έλλειψης διάθεσης και πολιτικής βούλησης να ασχοληθούν σοβαρά με τον τομέα αυτό. Και το χειρότερο ξέρετε ποιό είναι? Πως κάτι μου λέει οτι όταν η τωρινή κυβέρνηση αποχωρήσει από την εξουσία και ξανακάνουμε τέτοια ανασκόπηση, θα έχουμε να πούμε πάααααρα, πάαααρα πολλά. Καλα να είμαστε, και shipfriends.gr na υπάρχει. Προς το παρόν σας αφήνω, παω να συμμετάσχω σε μια πνευματιστική συνεδρία για να καταφέρω να μοιραστώ το όνειρο του Γιωργάκη για την Ελλάδα:D.

Link to comment
Share on other sites

Με μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι ο προλαλήσας -εμφανώς τυφλωμένος από τον έρωτα προς τους εκάστοτε ΥΕΝ- παρέλειψε παντελώς -ου μην και προκλητικώς- τον πρώην Υπ. Αιγαίου κ. Αριστοτέλη Παυλίδη. Τιμής ένεκεν, λοιπόν, θυμίζω μια αποστροφή του από ομιλία του στη Βουλή, στις 27 Σεπτεμβρίου 2005:

"Και κάποια ώρα πρέπει να μιλήσουμε μόνο για την ακτοπλοΐα γενικώς εδώ στην Αίθουσα, διότι είναι το τελευταίο πρόβλημα που απέμεινε.

Ελύθη το σιτικόν, το ελαϊκόν, το σταφιδικόν και το καπνικόν και μας έμεινε, στην πρώτη ναυτιλιακή δύναμη του κόσμου, το ακτοπλοϊκόν."

Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντύπωση οτι olos paradoxos (που λένε και οι ΝΙκαραγουανοί),στην χώρα που η ναυτιλία της κατέχει την πρώτη θέση παγκοσμίως και προσφέρει εφοπλιστές και λοιπούς ναυτιλιακούς παράγοντες στίς καίριες θέσεις διεθνών οργανισμών,η πολιτική ηγεσία τού αρμόδιου υπουργείου συνήθως είναι άσχετη με τά ναυτιλιακά θέματα (αμφιβάλλω δέ άν γνωρίζει έστω και κολύμβησιν εις τά ρηχά).

Ωραία η ανασκόπηση τού φαιδρού (πλήν σοβαρώτατου) εγκάθετου,ελπίζω να ακολουθήση παρόμοια ανασκόπηση και διά τούς ΥΕΝ τής πρώτης πρασίνης περιόδου και ιδιαιτέρως τού γνωστού Θαπατέρο......

Link to comment
Share on other sites

Πέραν λοιπόν των 3 υπουργών Ναυτιλίας που παρήλασαν από το μέγαρο της ακτής Βασιλειάδη, με τα ναυτιλιακά κι ακτοπλοικά δρώμενα ασχολήθηκαν κι άλλα δύο στελέχη της ΝΔ

κι ο Πάνος Καμμένος.

Όσο αφορά τον πρώτο τα πεπραγμένα του ως υπουργός Αιγαίου είναι συνηφασμένα με τις τρίχες που αναπτύσονται από τα αυτιά του με ρυθμό περικοκλάδας. Στις άγονες ΄του υπουργείου Αιγαίου όπου ως γνωστών είναι ο κουβάς με το μέλι σύμφωνα με τις καταγγελίες του Φώτη Μανούση

έραψε καινούριες και βαθύτερες τσέπες στο παντελόνι του ώστε να χωρέσουν τα πακέτα των εκατοστάευρων τα οποία σύμφωνα πάντα με τον Φώτη Μανούση έλαβε προκειμένου να κάνει πέτρα την καρδιά του και να δώσει τις άγονες σε πλοία τύπου ΣΑΟΣ.

Ο Πάνος Καμμένος ανέλαβε καθήκοντα υφυπουργού στο νέο ΥΕΝΑΝΠ κατά την δεύτερη διακυβέρνηση της ΝΔ.Ως εκπροσωπος της Λαικής δεξιάς και με τον τρόπο που εκφραζόταν δημόσια μου ήταν από τους πλέον αντιπαθητικους εκ των 300.Παρόλα αυτά είναι ο μόνος εκ των 5 που πήρε υπουργική καρέκλα στο Ναυτιλίας και είχε μια ΄΄εστω και μικρή μυρωδιά από την θάλασσα και τα πλοία. Ανάμεσα στον Βουλγαράκη ο οποίος ασχολιόταν με τις οff shore του και τον Παπαληγούρα ο οποίος ανάθεμα κι αν θυμάται ποιόν δρόμο πρέπει να πάρει για να πάει στον Πειραιά κατάφερε να ξεχωρίσει. Χειρίστηκε πολλά θέματα τα όποια έφερε σε πέρας άλλα με επιτυχία κι άλλα με αποτυχία. Όμως του αναγνωρίζεται η θέληση κι η προσπάθεια να αφήσει κάποιο υποτυπώδες έργο.

Για να μην λέμε όμως μόνο για την ΝΔ ας πούμε και για το ΠΑΣΟΚ.Ο μόνος στην 20ετία που προσπάθησε να αφήσει κι αυτός ένα ελάχιστο δυνατό έργο ήταν ο Ανωμερίτης.Ασχολήθηκε με το υπουργείο του άρεσε το αντικειμενο όπως και του Καμμένου κι αν μη τι άλλο το καλό που έκανε είναι να βελτιώσει τις συντάξεις των ναυτικών.

Κατά τα άλλα είχαμε τον μπλαζέ Γιώργο Κατσιφάρα ο οποίος έσπασε το εμπάργκο των δωδεκανήσων και πριμοδότησε τον καπτα Μάκη με άδειες σκοπιμότητας ενώ κατέβαινε στις απεργίες των ναυτικών με πουκάμισο tommy hilfiger και συμμετείχε ενεργά στον αγώνα κατα του εαυτού του δηλώνοντας απερίφραστα "κι εγώ μαζί σας".

Ο αείμνηστος Βαγγέλης Γιαννόπουλος από την "παραθαλάσσια" γορτυνία ήταν ο πρώτος ορεσείβιος υπουργός σε αντιστοιχία με τον πατριώτη του Γιώργη Γούτο ο οποίος με την γκλίτσα έγινε ο πρώτος ορεσίβιος εφοπλιστής.Αθάνατος ο Βαγγέλας, ζει στον αγγέλων τα μπουζούκια που έλεγε ο Δημητριάδης με την Τσαλιγοπούλου.

Ο Γιώργος Πασχαλίδης ένας τεχνοκράτης υπουργός ο οποίος κατάφερε κι εξομοίωσε τους καταράκτες της Έδεσσας με την θάλασσα. Στην πρώτη του δήλωση ως υπουργός ναυτιλίας δήλωσε ότι από μικρό παιδί είναι πολύ εξοικειωμένος με το υγρό στοιχείο μιας και στην πατρίδα του στην Έδεσσα έχει καταρράκτες. Δηλαδή εγώ που γεμίζω την μπανιέρα μου νερό και μπαίνω μέσα μπορώ να συναγωνιστώ τον Θωκταρίδη?

Ο Σταύρος Σουμάκης ο γνωστός γυναικολόγος χειρούργος ο οποίος υπέβαλε σε επέμβαση την ακτοπλοία και την έραψε στα μέτρα που του υπαγόρεψαν τα συμφέροντα.Από τότε ζει στις καρδιές μας και στις αναμνήσεις μας. Ήταν ο πρώτος υπουργός Ναυτιλίας-ρολίστας κάτι σαν τον Τζανετάκο στις ταινίες όπου τον έπερναν για να τρωει τις σφαλιάρες από τον Κωνσταντάρα. Μπήκε υπουργός έφερε σε πέρας το χειρουργείο κι απήλθε.Από τότε περνάει από το πασαλιμάνι κι ο μοναδικός που τον χαιρετάει είναι ο θυρωρός της πολυκατοικίας στην ΙΙας Μεραρχίας που στεγαζόταν το πρώην υπουργείο ναυτιλίας.

Τέλος ο Χρήστος Παπουτσής που ακόμη φτύνει τον κόρφο του για την γκαντεμιά που του έλαχε να είναι υπουργός στο ναυάγιο του ΣΑΜΙΝΑ.Διατυμπάνιζε ότι θα φτάσει το μαχαίρι στο κόκκαλο κι όντως έφτασε στο κόκκαλο μιας σπαλομπριζόλας που του σερβιρίστηκε στο Argentina πλησίον της ανταριασμένης λίμνης του Μαραθώνα.

Τώρα που θα ξαναυπουργοποιηθεί αναμένεται το γραφείο του να στολίζεται από ΄πολυάριθμες σκελιδες σκόρδου για να εξοντώσει κάθε πιθανή περίπτωση γκαντεμιάς.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Και πράγματι ο Καμμένος είναι ο μόνος που διασώθηκε εκλογικά από τους "διατελέσαντες".

Βεβαίως, πέρα από τα υπόλοιπα, βοήθησαν και οι καλές δημόσιες σχέσεις του με τους ναυτιλιακούς συντάκτες.;)

Link to comment
Share on other sites

στα πεπραγμενα της, αξεχαστης, Νεας Διακυβερνησης, να προσθεσουμε και τον αβαπορο χειμωνα 2004-2005 οταν εμεινε χωρις βαπορι μεχρι και η συροτηνομυκονια και επιστρατευτηκε η ΝΕΛ του Αθηναιου τοτε.

αλλη επιτυχια το νεο κτιριο του ΥΕΝ και τα μαϊμου εγκαινια. ο κεφαλοτζων υποδεχοταν ξενους ομολογους του, αλλα ο νεο κτιριο δεν ηταν ετοιμο. ετσι βαλαν ζελατινες στα τζαμια, τεχνητο χλοοταπητα τριγυρω, μετετρεψαν και μια αιθουσα σε γραφειο υπουργου και εγινε το show.

στα συντης τριετιας 2004-2007 ηταν η διαρκης κοντρα παυλιδη κεφαλογιαννη για το ποιος θα μοιραζει την τραπουλα στις αγονες.

κλεινοντας με τον κεφαλογιαννη να μην ξεχασουμε τα ανειπρακτα προστιμα για βλαβες και καθυστερησεις στον καπτα-μακη και σε αλλους

μην ξεχναμε και τον παπαληγουρα ομως. μολις ανελαβε αλλαξε τις περισσοτερες διοικησεις στα λιμανια για να βαλε δικους του, στα επιτευγματα του και τα καραγκιοζιλικια στους διαγωνισμους για τις αγονες, που εγιναν το πρωτο εξαμηνο του 2009.

Link to comment
Share on other sites

ελπίζω να ακολουθήση παρόμοια ανασκόπηση και διά τούς ΥΕΝ τής πρώτης πρασίνης περιόδου και ιδιαιτέρως τού γνωστού Θαπατέρο......

Ελπιζω να καλυφθηκες απο τον κυριο συναδελφο:D. Απλα επειδη η λειτουργια του shipfriends συνέπεσε με διακυβερνηση Νεας Δημοκρατίας, ειπα να περιοριστω σε αυτην την περιοδο. Θα εβγαινε κατι τεραστιο σε μεγεθος και δυσαναγνωστο αν πιαναμε και παλιοτερες εποχες. Για τον αιωνιο βουλευτη της περιφερειας Δωδεκανησου(κατι σαν το αιώνιος έφηβος να πούμε), ανακράζω mea culpa αλλα το Αιγαίου δεν ειναι το δυνατο μου σημειο:D. Τελος για τον ανθρωπο που οντας ΟΝΝΕΔιτης ξεσκεπασε τον Ανδρεα Παπανδρεου σαν αρχηγο της 17Ν:P, συμφωνω κι εγω οτι ηταν ευχαριστη νοτα υπο την εννοια οτι ασχοληθηκε και αν μη τι αλλο προσπαθησε να δωσει λυσεις σε μικρα και μεγαλα θεματα.

Link to comment
Share on other sites

Εκαλύφθην πλήρως,αγαπητέ εγκάθετε.

Ο πατέρας μου είχε έναν φίλο καί συνάδελφο Κύπριο,ο οποίος κάποια στιγμή έγινε υπουργός γεωργίας επί Μακαρίου.Οταν ο πατέρας μου μάς ανακοίνωσε το γεγονός (ήμουν γύρω στά 15-16 τότε),τον ρώτησα «καλά βρέ μπαμπά,ο κύριος Πήτ (Παναγιώτη τόν έλεγαν,πώς προέκυψε το Πήτ δέν ξέρω...) είναι πολιτικός μηχανικός,τί σχέση έχει μέ την γεωργοκτηνοτροφία;».Νόμιζα τότε,ο αφελής,οτι οι υπουργοί έπρεπε να είναι γνώστες τού αντικειμένου γιά το οποίο καθορίζουν την εθνική πολιτική,τουλάχιστον σέ τομείς «ειδικούς»,όπως είναι ο αγροτικός,ο ναυτιλιακός κλπ.

Ομως ακόμα και σήμερα παραμένει η απορία μου γιά ποιό λόγοι καμμία,ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ Ελληνική κυβέρνηση δέν έχει ΠΟΤΕ επιλέξει γιά τόν ναυτιλιακό τομέα έναν υπουργό σχετικό μέ τό αντικείμενο.Εναν εφοπλιστή,π.χ.,ή έναν καπετάνιο.Εστω,έναν α'μηχανικό.Τί σημασία έχει άν ο υπουργός έχει συμβούλους;Ο ίδιος δέν πρέπει να ξέρη κάποια πράγματα,αφού στην τελική αυτός θά χαράξη την πολιτική τού υπουργείου του και συνεπώς,όταν πρωτοκαθήση στο γραφείο του,θά πρέπη να ξέρη τί θέλει να πετύχη;Καί γιά να τό ξέρη αυτό,δέν θα πρέπη να ξέρη ποιά είναι η κατάσταση στήν Ελληνική ναυτιλία;

Τά λέω αυτά γιατί,όσο καλή θέληση και να έχη ένας υπουργός,άν δέν έχη καμμία προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία πάνω στο αντικείμενο που καλείται νά εποπτεύση,μοιραία θά κάνη «πατάτες» και συνεπώς,μοιραία θά τροφοδοτή τούς δημοσιογράφους μέ υλικό.Οσο πιό άσχετος μέ το αντικείμενο,τόσο πιό πολλές και χοντρές οι «πατάτες».Ο Σουμάκης,π.χ.,που είναι γιατρός,μπορεί να ξέρη απέξω κι'ανακατωτά όλη την ιατρική νομοθεσία.Μπορεί να έχη δουλέψει σ'όλα τά νοσοκομεία τής χώρας και να ξέρη για το καθένα πώς λειτουργεί,τί προβλήματα αντιμετωπίζει,ποιά είναι η νοοτροπία τής διοίκησής του κλπ.Αυτό μπορεί να τόν κάνη εξαίρετο υπουργό υγείας,όμως γιά υπουργός ναυτιλίας δέν κάνει.Εξ ού και απέτυχε,εξ ού καί ασχολήθηκαν μαζί του οι δημοσιογράφοι αρνητικά.

Τό ίδιο,φυσικά,ισχύει και γιά τούς λοιπούς «διατελέσαντες»,πρασίνους τε και βένετους (=γαλάζιους).Ελπίζω (άν και είμαι σχεδόν βέβαιος πως δέν......) οτι η νέα κυβέρνηση,που μάς χάρισε έναν Θαπατέρο,έναν Σουμάκη και έναν Ανωμερίτη (αυτός είχε κάποια σχέση μέ τό νερό,αφού ώς διοικητής τής Αγροτικής Τραπέζης έκανε διάφορες "εξυπηρετήσεις"),θά μάς λυπηθή αυτήν την φορά και θά τοποθετήση στο ΥΕΝ έναν ο οποίος έχει εργαστεί έστω και ώς μούτσος σέ παντόφλα.....

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...