Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Θα εκπλαγείς ποσο χαμηλές ταχύτητες επικρατούν σε καποια department εταιρειών και όταν κατι πρεπει να περάσει απ´ολα χάνεται η μπάλα . Δεν γνωριζω για την αττικα αλλα στις αλλες τουλαχιστον μαθαίνουν απο τα λάθη τους 

Edited by Man0lero
  • Replies 4.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Σε μεγάλες εταιρείες όπως η Αττικα που διευθύνεται από τραπεζικά στελέχη που εν πολλοίς είναι άσχετα με το αντικείμενο, αυτά είναι αναμενόμενα. Στις παραδοσιακές εταιρείες που η κεφαλή καταλαβαίνει και από τις τσέπες της έχουν βγεί τα λεφτα για την επένδυση, υπάρχει  το κίνητρο να μην γίνονται αλλοπρόσαλα πράγματα. Θυμίζω οτι ο παραδοσιακός εφοπλιστής (όπως πχ ο συγχωρεμένος Μάκης Αγούδημος αν δεν ήταν παρών αυτοπροσώπως στην φόρτωση), είχε τουλάχιστον έμπιστους ανθρώπους καθημερινά στο λιμάνι, στις επισκευές στα ναυπηγεία, στα λογιστήρια, στα πρακτορεία κλπ. Τώρα, σιγά μην τρέχουν οι γιάπηδες των τραπεζών με αυτά. Άλλωστε τα λεφτα δεν είναι δικά τους και τα τυχόν πριμ θα τα πάρουν βρέξει-χιονίσει καθώς τις αποφάσεις τις παίρνει η ΓΣ των μετόχων και τρέχα γύρευε.

Posted
1 hour ago, Man0lero said:

Θα εκπλαγείς ποσο χαμηλές ταχύτητες επικρατούν σε καποια department εταιρειών και όταν κατι πρεπει να περάσει απ´ολα χάνεται η μπάλα . Δεν γνωριζω για την αττικα αλλα στις αλλες τουλαχιστον μαθαίνουν απο τα λάθη τους 

Έχω πάρει εδώ και 2 βδομαδες τηλέφωνο σε ένα τμήμα της αττικά, μου είπαν να στείλω ένα email. Μου απάντησαν σήμερα και μου είπαν ότι ο λόγος μη εμφάνισης των σωστών δρομολογίων είναι ότι περιμένουν έγκριση από το υπουργείο για να αντικατασταθεί ένα πλοίο με άλλο!
Τους απαντάω άσχετο το ένα με το άλλο !

Posted (edited)
1 hour ago, Taxidiotis said:

Όντως θα δημιουργήσει πρόβλημα ή απουσία του στην μεση του καλοκαιριού, αλλά μην ξεχνάμε ότι η Αττικα σιγά σιγά στοχεύει στην ανανέωση του στόλου της!

Αφού είχε την ευκαιρία να το δώσει αντί να το στοιβαξει και αυτό σε μια ντανα σε κάνα χρόνο, καλώς το έκανε!

Το θέμα είναι αν το εκμεταλλευτει κάποιος αυτό το "κενό " μέχρι να έρθουν τα flexer και ελευθερωθουν τα fossen για το Αιγαίο. 

 

Τα fossen θα μείνουν εκεί που είναι δεν θα αλλάξουν λιμέρια. Απλά δεν θα χρειάζεται να ναυλώσει πλοία για Αδριατική και αυτά που θα ελευθερώσει θα είναι τα Λευκά Όρη και Αριάδνη ( που μπορεί φέτος το καλοκαίρι να έρθουν Αιγαίο αλλά θα ξανά πάνε πίσω

Αδριατική ) 

Edited by polmyt
μεταφορα ποστ
Posted
38 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Όταν έρθουν τα E-Flexer τα πλάνα είναι να έρθουν στην Κρήτη τα Fossen.

Και εγώ αυτό έχω ακούσει!

Μην ξεχνάμε την αναβάθμιση των μινωικων στο Ηράκλειο που ίσως δώσει πάσα για άνοιγμα σε άλλες γραμμές!

Δεν νομίζω να ρισκάρει να περιμένει τα +2 flexer για Κρήτη (αν ερθουν) για να καλύψει στο 100% την Αδριατική!

 

Posted (edited)
43 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Όταν έρθουν τα E-Flexer τα πλάνα είναι να έρθουν στην Κρήτη τα Fossen.

Εμένα πάντως πιο λογικό μου φαίνεται να έρθει μόνιμα το Αριάδνη και το Λευκά Όρη Αιγαίο ( το που δεν ξέρουμε ),γιατί μην ξεχνάμε τα Fossen έχουν και πολύ τεράστιο γκαράζ και είναι πολύ πιο γρήγορα κάτι που επίσης χρειάζεται Αδριατική.

Edited by aggelos_lask
Posted

Εγώ πιστεύω πως τα fossen θα έρθουν Κρήτη ίσως για αυτό  κράτησαν τα νηολόγια των Χανίων. 

Posted (edited)

Δεν νομίζω να έχει να κάνει με το νηολόγιο,ακόμα και όταν το Superrunner έγινε Superrunner Jet κράτησε το ίδιο νηολόγιο.Αλλά και να επαληθευτεί ότι θα πάνε Κρήτη όταν έρθουν τα e flexers ,να φανταστώ θα αλλάξουν τα ονόματά τους και τα χρώματα; 

Επίσης να σημειώσουμε ότι δεν γράφουν operated by Superfast Ferries 

Edited by aggelos_lask

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...