Nick the Greek Posted April 14, 2018 Posted April 14, 2018 (edited) Ακόμα ένα μέλος του μεγάλου στόλου της Arkas Denizcilik, η Χριστίνα Α που εδώ την βλέπουμε εν πλώ στα ανοιχτά του Πειραιά. Χτισμένη για την εταιρεία το 2007 στο Peene Werft της Γερμανίας με αριθμό 535. Βασικό design, μία MAN B&W που του δίνει υπηρεσιακή 19 κόμβων με κατανάλωση 45 τόνων το 24ωρο. Χωρητικότητα 3,200 TEU. Edited November 14, 2023 by Nick the Greek
polmyt Posted May 25, 2018 Posted May 25, 2018 Να δουμε άλλο ένα πλοιο της Arkas Denizcilik, που επισκέπτεται συχνα το λιμανι του Πειραια και συγκεκριμενα το AURETTE A Ειανι κατασκευης του 2002 και σε όλα αυτά τα χρονια της καριερας του δεν εχει αλλαξει ποτε ονομα Να προσθεσουμε και το ΙΜΟ του που είναι 9242285
Panagia Ekatontapiliani Posted June 16, 2018 Posted June 16, 2018 Ακόμα ένα μέλος του στόλου της Arkas Denizcilik, είναι το Allegri (ΙΜΟ Νο: 9127459) που το συνάντησα χθες στα ανοιχτά του Πειραιά. Το Allegri έχει ναυπηγηθεί με το όνομα Ming Container το 1997 στο ναυπηγείο CSBC Kaohsiung στη Ταιβάν. Το 2004 πήρε το όνομα YM Container μέχρι το 2007 που πήρε το σημερινό του όνομα
Nick the Greek Posted October 2, 2018 Author Posted October 2, 2018 Μια εταιρεία (Arkas Denizcilik) που κάποτε ήταν μια υποσημείωση στην Ανατολική Μεσόγειο, τώρα πια έχει εξαπλωθεί παντού στη Μεσόγειο. Σε αυτά τα πλαίσια βλέπουμε και το Maximos A να μανουβράρει για την αναχώρησή του από το Algeciras. Το πλοίο(ΙΜΟ 9236042) είναι χτισμένο στα τέλη του 2002 στο ναυπηγείο Gdynia Stocznia της Πολωνίας(αριθμός 8200/6) και έχει και Πολωνέζικη μηχανή(H. Cegielsi - Poznan) που του δίνει υπηρεσιακή 21 κόμβων με κατανάλωση 85 τόνων το 24ωρο. Χωρητικότητα 2,755 TEU. Ναυπηγήθηκε για Γερμανούς πλοιοκτήτες και ναυλώθηκε αμέσως στην China Shipping, εξ' ού και το όνομα CSCL Napoli, όνομα το οποίο κράτησε μέχρι το 2011 οπότε και μετονομάστηκε σε Mentor. To 2014 περνάει στην πλοιοκτησία της Arkas και παίρνει το όνομα Kemal A, ενώ από το 2016 έχει μετονομαστεί Maximos A και συνεχίζει να φορά τα χρώματα της Arkas.
Nick the Greek Posted January 5, 2019 Author Posted January 5, 2019 Άλλο ένα βαθύ μπλέ κοντεινεράδικο του στόλου της Arkas Denizcilik στον Πειραιά, πρόκειται για το χτισμένο το 2009, Bernard A(IMO 9415959). Χωρητικότητα 2,572 TEU, χτισμένο στο Peene Werft(556) της Γερμανίας με μηχανή STX.
Nick the Greek Posted August 28, 2019 Author Posted August 28, 2019 Άλλο ένα μέλος της μεγάαααλης οικογένειας της Arkas Denizcilik, πρόκειται για το κοντεινεράδικο Emma A(IMO 9308194) που βλέπουμε να κάνει οπερέσιο στη Βαρκελώνη. Χωρητικότητα 2,846 TEU και χτισμένο στην STX Jinhae (1200) με μια μηχανή Doosan(Bajevic). Προηγούμενά του ονόματα είναι τα CMA CGM Newton αλλά και το όνομα με το οποίο χτίστηκε που είναι HS Scott. Με αυτό το όνομα το έχουμε ήδη στην gallerie.
Nick the Greek Posted October 3, 2019 Author Posted October 3, 2019 Ελάτε μπρέ, ο Kaptan Aytac A στο μπανιστήρ-ντουλάπ σας. Άλλο ένα κοντεινεράδικο του μεγάλου στόλου της Arkas Denizcilik με IMO 9242302 και έτος γεννήσεως 2001. Γερμανικής κατασκευής Peene-Werft(473) με μηχανή ΜΑΝ B&W των 19 κόμβων και 44 τόνων κατανάλωσης. Προηγούμενα ονόματα τα Auriga J(2001), Maersk Ravenna(2012), Auriga J(2015), Auriba(2015) και έκτοτε στην Arkas.
Nick the Greek Posted July 27, 2020 Author Posted July 27, 2020 Σήμερις έχουμε ένα κοντεινεράδικο της Μαροκινής θυγατρικής της Arkas, πρόκειται για το Tanger A (IMO 9106443) που περιμένει τη σειρά του για το Ικόνιο στο αγκυροβόλιο του Πειραιά. Όπως τα περισσότερα πλοία αυτού του μεγέθους(907 TEU), είναι πολυταξιδεμένο και κατά καιρούς έχει ονομαστεί Miriam Borchard(το 1995 οπότε και ναυπηγήθηκε), Kent Merchant(1996), Aurora(1998), Marguerite(2004), Nicolas A(2013), ενώ το τωρινό του όνομα το πήρε μόλις πέρυσι. Προιόν του Szczecinska Stocznia(B188/1/2) με μηχανή ΜΑΝ B&W. Μιά ακόμη άποψη του πλοίου από πρύμα.
Nick the Greek Posted October 26, 2020 Author Posted October 26, 2020 Άλλο ένα κομμάτι του στόλου της Arkas που κυριαρχεί στη Μεσόγειο, είναι το Alexandra A (IMO 9356684) που αναχωρεί από τον Πειραιά. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Reecon Emre από το 2011 που χτίστηκε ως το 2018 οπότε και έλαβε το τωρινό του όνομα. Ναυπηγείο το Anadolu Tuzla(210), μηχανή ΜΑΝ Β&W και χωρητικότητα 1,022 TEU.
Nick the Greek Posted October 29, 2020 Author Posted October 29, 2020 Συνεχίζουμε με Arkas και ένα πλοίο που στο τέλος Αυγούστου όταν και το φωτογράφισα στον Πειραιά, ήταν κομμάτι του στόλου. Είναι το Gisele A (IMO 9349045). Έκτοτε όμως έχει πουληθεί στο εξωτερικό και ονομάζεται GFS Pride με πλοιοκτήτη την Simatech. Έχει ναυπηγηθεί το 2008 στο Hyundai Mipo(4030) με χωρητικότητα 2,824 TEU και μηχανή επίσης Hyundai. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Maersk Jubail.
Nick the Greek Posted October 30, 2020 Author Posted October 30, 2020 Τι να βάλουμε σήμερα? Άααα, το βρήκα. Arkas Denizcilik. Σήμερα λοιπόν στις οθόνες μας έχουμε το Yanki A (IMO 9321471) που την κάνει μπούκα στο Ικόνιο. Η φωτογραφία είναι τέλος Αυγούστου, νωρίτερα τον Οκτώβρη μετονομάστηκε σε Gisele A τη θέση του ομώνυμου πλοίου το οποίο και πουλήθηκε εκτός στόλου και είδαμε μόλις στο παραπάνω πόστ. Έχει χωρητικότητα 2,702 TEU και έχει ναυπηγηθεί το 2006 στο ναυπηγείο Nordseewerke(549) του Emden της Γερμανίας με μηχανή Hitachi Zosen. H ονοματοδοσία του με το έτος που πήρε το συγκεκριμένο όνομα σε παρένθεση: Nona(2006), ANL Bindana(2010), YM Mundra(2011), Nona(2012), Caledonian Express(2014), Yanki A(2016), Gisele A(2020).
Nick the Greek Posted April 16, 2021 Author Posted April 16, 2021 On 7/27/2020 at 6:38 PM, Nick the Greek said: Σήμερις έχουμε ένα κοντεινεράδικο της Μαροκινής θυγατρικής της Arkas, πρόκειται για το Tanger A (IMO 9106443) που περιμένει τη σειρά του για το Ικόνιο στο αγκυροβόλιο του Πειραιά. Όπως τα περισσότερα πλοία αυτού του μεγέθους(907 TEU), είναι πολυταξιδεμένο και κατά καιρούς έχει ονομαστεί Miriam Borchard(το 1995 οπότε και ναυπηγήθηκε), Kent Merchant(1996), Aurora(1998), Marguerite(2004), Nicolas A(2013), ενώ το τωρινό του όνομα το πήρε μόλις πέρυσι. Προιόν του Szczecinska Stocznia(B188/1/2) με μηχανή ΜΑΝ B&W. Μιά ακόμη άποψη του πλοίου από πρύμα. Μας άφησε αυτό το βαποράκι στα 25 του με το Tanger A σαν τελευταίο του όνομα.
Nick the Greek Posted July 18, 2022 Author Posted July 18, 2022 On 8/28/2019 at 7:49 PM, Nick the Greek said: Άλλο ένα μέλος της μεγάαααλης οικογένειας της Arkas Denizcilik, πρόκειται για το κοντεινεράδικο Emma A(IMO 9308194) που βλέπουμε να κάνει οπερέσιο στη Βαρκελώνη. Χωρητικότητα 2,846 TEU και χτισμένο στην STX Jinhae (1200) με μια μηχανή Doosan(Bajevic). Προηγούμενά του ονόματα είναι τα CMA CGM Newton αλλά και το όνομα με το οποίο χτίστηκε που είναι HS Scott. Με αυτό το όνομα το έχουμε ήδη στην gallerie. Ξανά στη Βαρκελώνη το Emma A, ξανά στο φακό του Shipfriends.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 25, 2022 Posted September 25, 2022 Το Roza A (ΙΜO No: 9126742) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο China Shipbuilding Co Ltd στο Kaohsiung της Taiwan. Το πλοίο έχει μήκος 168.80 μέτρα και πλάτος 27.30 μέτρα και ανήκει στην ARKAS Denizcilik Ve Nakliyat. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MITSUI MAN B & W 7S50MC-C (8.606 KW), που του δίνουν ταχύτητα 19,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1445 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ming Victory και YM Victory.
Nick the Greek Posted October 24, 2022 Author Posted October 24, 2022 Την είχαμε ξαναδεί πρίν 10 ακριβώς χρόνια την Μαργαρίτα A (IMO 9305893) στον Πειραιά, fast forward πρίν λίγες εβδομάδες για να την ξαναδούμε στη Genova. Πλοίο του 2005 από το Peene Wert(525) της Γερμανίας με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 1,529 TEU. Πρώτο όνομα το Marguerite A αλλά αμέσως μετά και για τα επόμενα 4 χρόνια έγινε Maersk Varberg. Το 2009 και πάλι Marguerite A, το 2017 έγινε Vento di Zefiro και πάλι Marguerite A από το καλοκαίρι του 2020.
polmyt Posted January 13, 2023 Posted January 13, 2023 To DIONYSSIS A (IMO 9356660) το οποιο βλεπουμε να μπαινει στο Βοσπορο ανηκει στην Arkas Denizcilik και το τελευταιο καιρο τo βλεπουμε συχνα στα νερα μας σε ταξιδια απο Μαυρη Θαλασσα μεχρι ολη την ανατολικη Μεσογειο Ειναι χτισμενο το 2008 ,σαν REECON WOLF με μηκος 146 μετρα και πλατος 22
Nick the Greek Posted March 19, 2023 Author Posted March 19, 2023 On 10/29/2017 at 7:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Eνα δελτίο με επισκέψεις containership στο Ικόνιο Στις 03/08/17 στο Ικόνιο, το container Teoman A (IMO No: 9226504) της Arkas Denizcilik είναι κατασκευασμένο το 2001, έχει μήκος 199,95 μέτρα και πλάτος 29,80 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Joturna, CSCL Longkou, Cap Reigna, Jupiter, Ena, Flex Box Container. Έξι χρόνια μετά, πετυχαίνουμε το πλοίο στη Genova, πάντα βαμμένο στο έντονο γαλανό της Arkas Denizcilik.
Nick the Greek Posted October 4, 2023 Author Posted October 4, 2023 (edited) Ένας συχνότατος επισκέπτης του Πειραιά που μέχρι πρίν λίγες ημέρες δεν είχε βρεθεί ενώπιος του φακού μας. Διορθώνουμε την ανορθογραφία λοιπόν φωτογραφίζοντας το Corelli (IMO 9126766), πλοιοκτησίας με της Arkas αλλά χωρίς να ακολουθεί την αναμενόμενη ονομασία. Φαίνεται παλιό σκαρί, έχει ναυπηγηθεί το 1996 σαν Ming Champion στο China Shipbuilding Corp(632), στο Kaohsiung της Taiwan. Η μηχανή του είναι Burmeister & Wein και έχει χωρητικότητα 1,119 TEU. To 2004 πέρασε στην πλοιοκτησία της Yang Ming Line σαν YM Champion ενώ από το 2007 βρίσκεται στη γειτονιά μας σαν Corelli. Σημαία Τουρκίας, νηολόγιο Σμύρνης και κλάση ABS. Edited November 14, 2023 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted November 14, 2023 Author Posted November 14, 2023 (edited) Άλλα τρία πλοία στον στόλο της Arkas, πρόκειται για τα Oyku A, Onur G και Denis A. Η εταιρεία έφτασε τα 50 κομμάτια στο σύνολο. Edited November 14, 2023 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted November 15, 2023 Author Posted November 15, 2023 Και εδώ έχουμε κάμποσα links για πλοία της εταιρείας που έχουμε συναντήσει τα τελευταία χρόνια, σε διάφορα σημεία της Μεσογείου: On 10/29/2017 at 7:51 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Στις 03/08/17 στο Ικόνιο, το container Tomriz A (IMO No: 9126754) της Arkas Denizcilik είναι κατασκευασμένο το 1997, έχει μήκος 168,78 μέτρα και πλάτος 27,34 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ming Union, YM Union. Στις 03/08/17 στο Ικόνιο, το container Teoman A (IMO No: 9226504) της Arkas Denizcilik είναι κατασκευασμένο το 2001, έχει μήκος 199,95 μέτρα και πλάτος 29,80 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Joturna, CSCL Longkou, Cap Reigna, Jupiter, Ena, Flex Box Container. On 3/19/2019 at 9:08 PM, Nick the Greek said: Τελειώνουμε με ένα ακόμη πλοίο της Arkas, το Yigitcan A(IMO 9238076). Η αεροδυναμική του πλώρη πάει πίσω στο 2001 οπότε και χτίστηκε στο Peene Werft(433) της Γερμανίας με το ίδιο όνομα. Η μοναδική παρένθεση ήρθε ανάμεσα στο 2001 και το 2005 οπότε και το πλοίο ονομαζόταν Vento di Aliseo. Χωρητικότητα 1,221 TEU και μηχανή MAN B&W. On 5/1/2018 at 9:35 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Στις 27/01/18 στο Ικόνιο, το container Cinzia A (IMO No: 9226516) της Arkas Denizcilik είναι κατασκευασμένο το 2001, έχει μήκος 199,99 μέτρα και πλάτος 29,80 μέτρα. Προηγούμενα του ονόματα είναι Jasmin, CSCL Yantai, Cap Stewart. On 10/30/2017 at 8:22 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Στις 08/04/17 στο Ικόνιο, το container Electra A (IMO No: 9236511) της Arkas Denizcilik είναι κατασκευασμένο το 2002, έχει μήκος 207,99 μέτρα και πλάτος 32,31 μέτρα. Προηγούμενο του όνομα είναι Merkur Bay. Στις 08/04/17 στο Ικόνιο, το container YM Wholesome (IMO No: 9704611) της Seaspan Ship Management Ltd είναι κατασκευασμένο το 2015, έχει μήκος 368,00 μέτρα και πλάτος 51,00 μέτρα. On 8/29/2013 at 9:37 AM, TankerShip said: Να δούμε μερικές ακόμα "εμφανίσεις" στο Ν.Μ.Δ, στις 17 Ιουλίου. Την ίδια μέρα αναχώρησε από την προβλήτα της Cosco το HILDE A (IMO: 9305908) το οποίο ανήκει στην τουρκική "Arkas Denizcilic ve Nakliyat AS". On 7/17/2010 at 12:00 AM, Nick the Greek said: Εκεί παραδίπλα πετυχαίνουμε και το Vento di Aliseo, χτισμένο το 2001 στο Γερμανικο ναυπηγείο Peene Werft. Μην σας ξεγελάει όμως το ιταλικό όνομα, πλοιοκτήτης εξ' αρχής η τούρκικη Arkas Denizcilik που κατά καιρους το έχει ονομάσει Daniel A, Vento di Bora και Izmir Express. Το πλοίο δουλεύει σε μια γραμμή με απ' ευθείας σύνδεση Τουρκίας και Ιταλίας, Izmir και Ambarli στην Τουρκία, Genova, La Spezia Salerno τα λιμάνια σε Τουρκία και Ιταλία αντίστοιχα.
Nick the Greek Posted November 17, 2023 Author Posted November 17, 2023 Το άχρηστο στατιστικό της ημέρας είναι πως μπορεί να βρεί κανείς στην gallerie, φωτογραφίες από 26 πλοία της Arkas. Μας λείπουν ακόμη κάμποσα λοιπόν, δε χαλαρώνουμε
Nick the Greek Posted February 13, 2024 Author Posted February 13, 2024 Ανοίγει τους ορίζοντές της πρός τις ΗΠΑ η εταιρεία, συνεργαζόμενη με την Turkon και τη Hapag-LLoyd βέβαια, και όχι μόνη της. Να μην τα πολυλογώ, θα ξεκινήσει από τα τέλη του μήνα να συμμετέχει σε ένα joint service με τις παραπάνω εταιρείες, το οποίο θα περιλαμβάνει το εξής rotation: Mersin/ Kumport (Istanbul) /Evyap /Gemlik (Gemport) /Aliaga (TCEGE) /Algeciras /New York / Norfolk /Savannah /Tanger /Mersin.
Nick the Greek Posted February 28, 2024 Author Posted February 28, 2024 Απόψε προσθέτουμε το 27ο πλοίο της Arkas Denizcilik στην gallerie μας, πάρτε μάτι λοιπόν δεμένο στο Ικόνιο το Vera A (IMO 9372585). Ναυπηγήθηκε το 2011 σαν Reecon Whale που είναι και το μοναδικό του προηγούμενο όνομα μέχρι το 2018. Είναι και χτισμένο στην Τουρκία, στο Anadolu Shipyard(211) της Κωνσταντινούπολης. Η μηχανή του είναι ΜΑΝ και η χωρητικότητά του 1,022 TEU. Σημαία Μάλτας και όχι Τουρκίας όμως.
Nick the Greek Posted March 7, 2024 Author Posted March 7, 2024 On 9/25/2022 at 12:52 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Roza A (ΙΜO No: 9126742) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο China Shipbuilding Co Ltd στο Kaohsiung της Taiwan. Το πλοίο έχει μήκος 168.80 μέτρα και πλάτος 27.30 μέτρα και ανήκει στην ARKAS Denizcilik Ve Nakliyat. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MITSUI MAN B & W 7S50MC-C (8.606 KW), που του δίνουν ταχύτητα 19,00 κόμβων και έχει χωρητικότητα 1445 TEU. Προηγούμενα του ονόματα είναι Ming Victory και YM Victory. Και πάλι δεμένο στο Ικόνιο το πλοίο, το σύνηθες εβδομαδιαίο του δρομολόγιο είναι Ambarli - Πειραιάς - Θεσσαλονίκη - Ambarli.
Nick the Greek Posted April 9, 2024 Author Posted April 9, 2024 Για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, θα υπερβεί το φράγμα των 4 χιλιάδων TEU σε χωρητικότητα πλοίων. Αυτό θα συμβεί με την παραγγελία 4 x 4,300 TEU πλοίων στο ναυπηγείο Guangzhou Wenchong Shipyard, με συνολικό κόστος 240 εκατομμύρια δολλάρια. Είναι η πρώτη παραγγελία της εταιρείας τα τελευταία 8 χρόνια ανεξερτήτως μεγέθους, ενώ η παράδοση ορίζεται ανάμεσα στον Φεβρουάριο και τον Αύγουστο του 2028.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now