Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πάντως, τόση κουβέντα κάνουμε για το πλοίο, ας μηλίσουμε και για την εταιρεία του, την Seikan Ferry. Η Seikan Ferry είναι εταιρεία που εκτελεί δρομολόγια κατ' αποκλειστικότητα μεταξύ Χακοντάτε και Αομόρι (Ελπίζω να μην το κατακρεούργησα), με καθημερινά κιόλας δρομολόγια, σύμφωνα με την σελίδα της εταιρείας. Μάλιστα ισχυρίζονται ότι είναι "η νο 1 επιλογή στο εν λόγω δρομολόγιο" (Εκτός κι αν το Google Translate πετσόκοψε τα Ιαπωνικά), αν εννοούν από πλευράς τιμής, τότε ναι, μιας και ο ναύλος είναι 1800 yen και κάτι ψιλά, σύμφωνα με το Rome2rio. Μάλιστα, στην ίδια διαδρομή φαίνεται να έχουν μονοπώλιο στα ferry, κάνωντας δρομολόγια κάθε 4 ώρες. Πάντως, υπάρχει ανταγωνισμός από το τρένο (Και μάλιστα Shinkansen), το οποίο έχει μεν πιο τσιμπημένη τιμή, αλλά είναι ποιο οικονομικό όσον αφορά τον χρόνο. (Εχει φτιαχτεί τούνελ)

Όμως το μεν Aomori βρισκεται στο κυρίως νησί, ενώ το Hakodate στο Hokkaido. 

Με άλλα λόγια, η γραμμή λειτουργει πολύ χονδρικά όπως σε εμάς το πορθμείο Ρίο Αντίρριο. 

Υπάρχουν και πτήσεις, αλλά όχι απ' ευθείας. (Η συντομοτερη ειναι μέσω Τόκιο. Κυριολεκτικά)

Περισσότερα εδώ

Link to comment
Share on other sites

Με τη διαφορά ότι το Ρίο είναι 3 χλμ σε μήκος και η σήραγγα σχεδόν 60χλμ...

Βλέπω στο link που παρέθεσες κάποια κάποια από τα υπόλοιπα πλοία της γραμμή έχουν το συνθετικο Hayabusa... Είναι συνωνυμία με τα δικά μας πρώην Hayabusa ή προέρχονται από την ίδια γραμμή;

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω ιδέα. Πάντως Hayabusa λέγανε το πρώην Αλκυόνη της ΝΕΛ, εάν δεν κάνω λάθος. 

Fun fact: Στην γλώσσα της Χώρας του Ανατέλλοντος Ηλίου, "hayabusa" λέγεται ο Πετρίτης (Είδος γερακιού), οπότε προφανώς με αυτό υποδηλώνει την ταχύτητα. (Δεν ξέρω εάν είναι ταχύπλοα ή όχι τα πλοία που λες)

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, JTEDimandix said:

Πάντως, τόση κουβέντα κάνουμε για το πλοίο, ας μηλίσουμε και για την εταιρεία του, την Seikan Ferry. Η Seikan Ferry είναι εταιρεία που εκτελεί δρομολόγια κατ' αποκλειστικότητα μεταξύ Χακοντάτε και Αομόρι (Ελπίζω να μην το κατακρεούργησα), με καθημερινά κιόλας δρομολόγια, σύμφωνα με την σελίδα της εταιρείας. Μάλιστα ισχυρίζονται ότι είναι "η νο 1 επιλογή στο εν λόγω δρομολόγιο" (Εκτός κι αν το Google Translate πετσόκοψε τα Ιαπωνικά), αν εννοούν από πλευράς τιμής, τότε ναι, μιας και ο ναύλος είναι 1800 yen και κάτι ψιλά, σύμφωνα με το Rome2rio. Μάλιστα, στην ίδια διαδρομή φαίνεται να έχουν μονοπώλιο στα ferry, κάνωντας δρομολόγια κάθε 4 ώρες. Πάντως, υπάρχει ανταγωνισμός από το τρένο (Και μάλιστα Shinkansen), το οποίο έχει μεν πιο τσιμπημένη τιμή, αλλά είναι ποιο οικονομικό όσον αφορά τον χρόνο. (Εχει φτιαχτεί τούνελ)

Όμως το μεν Aomori βρισκεται στο κυρίως νησί, ενώ το Hakodate στο Hokkaido. 

Με άλλα λόγια, η γραμμή λειτουργει πολύ χονδρικά όπως σε εμάς το πορθμείο Ρίο Αντίρριο. 

Υπάρχουν και πτήσεις, αλλά όχι απ' ευθείας. (Η συντομοτερη ειναι μέσω Τόκιο. Κυριολεκτικά)

Περισσότερα εδώ

Τη γραμμή κάνει κ η Τsugaru Kaikyo Ferry με μεγαλύτερα πλοία Κυρίως νησί δεν υπάρχει στην Ιαπωνία. 4 είναι τα μεγάλα Χοκκάιντο,Χονσού,Κυουσού,Σικόκου κ μάλλον εννοείς το δεύτερο.
Με Ρίο-Αντίρριο δεν μπορείς να το συγκρίνεις ούτε σαν απόσταση αλλά ούτε κ σαν συχνότητα δρομολογίων
Ως  ναυτικός έχω περάσει το στενό κ  είναι η χαρά του καραβολάτρη,πραγματική πανδαισία!
Καθόμουν με τις ώρες χαζεύοντας τα εγ/ογ που πήγαινοέρχονταν κ έκανε ένα ψοφόκρυο (Δεκέμβρη μήνα), το είχα...δαγκώσει!
Ενημερωτικά το πέρασμα λέγεται Tsugaru Kaikyo ( Πορθμός Τσουγκάρου) αλλά οι παλιοί συμπατριώτες μου ναυτικοί από την Χίο το λένε...Τσόκαρο!

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, marioskef said:

Με τη διαφορά ότι το Ρίο είναι 3 χλμ σε μήκος και η σήραγγα σχεδόν 60χλμ...

Βλέπω στο link που παρέθεσες κάποια κάποια από τα υπόλοιπα πλοία της γραμμή έχουν το συνθετικο Hayabusa... Είναι συνωνυμία με τα δικά μας πρώην Hayabusa ή προέρχονται από την ίδια γραμμή;

Hayabusa No3 ήταν το ΕΥΒΟΙΑ ΣΤΑΡ, Νο1 το ΕPIRUS 3 κ σκέτο το ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ του Πολέμη Όλα αυτά ήταν παρόμοιυ τύπου.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Τη γραμμή κάνει κ η Τsugaru Kaikyo Ferry με μεγαλύτερα πλοία

Αμάν!! Έκανα την βλακεία να αναζητήσω από Aomori για Hakodate. Όταν το κάνεις έτσι, σου βγάζει την Seikan. Εάν, όμως, αναζητήσεις προς Hokkaido (το νησί εν γένει), βγάζει την Tsugaru Kaikyo. 

8 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Κυρίως νησί δεν υπάρχει στην Ιαπωνία. 4 είναι τα μεγάλα Χοκκάιντο,Χονσού,Κυουσού,Σικόκου κ μάλλον εννοείς το δεύτερο.

Ναι, το Honshu εννοούσα. Για κάποιον λόγο δεν μου ήρθε στο μυαλό.

8 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Με Ρίο-Αντίρριο δεν μπορείς να το συγκρίνεις ούτε σαν απόσταση αλλά ούτε κ σαν συχνότητα δρομολογίων

Προφανώς. Στόχευα στην ύπαρξη του fixed link (aka την γέφυρα και το τούνελ.) που έχουν και τα δύο. Σαν φιλοσοφία οι δύο γραμμές είναι εκ διαμέτρου αντίθετες.

Εάν έχετε περάσει αυτήν την γραμμή, φαντάζομαι θα ξέρετε και αρκετά περισσότερα από τους περισσότερους από εμάς τα οποία δεν ξέρουμε. Πάντως, βλέποντας στο λήμμα στην Wiki θα έλεγα ότι έχει μεγάλο ενδιαφέρον, τόσο από ιστορικής, όσο και απο γεωλογικής/γεωγραφικής απόψεως.

Link to comment
Share on other sites

Η κστασκευή της σήραγγας,γιά να μιλάμε ελληνικά,ήταν η αιτία που αποσύρθηκαν τα μεγαλύτερα από τα ιαπωνικά τραινάδικα,ορισμένα από τα οποία γνωρίσαμε στην χώρα μας
Για να είμαστε ακριβείς πέρασα από το στενό δεν το κρόσαρα,κάνοντας το δρομολόγιο ¨Οντως είναι ενδιαφέρον σαν τοπίο με χιονισμένα (χειμώνας ήταν) δάση μέχρι κάτω την θάλασσα Αν έχεις δει τπτ ντοκυμανταίρ  γιά την νήσο Σαχαλίνη ή την χερσόνησο Καμιάτσκα πιό βόρεια, είναι ακριβώς το ϊδιο
Επειδή τέθηκε το ερώτημα,θα έλεγα γνωρίζω αρκετά λόγω της αγάπης μου γιά αυτή την χώρα την ιστορία της αλλά κ τα βαπόρια της γιά τα οποία ξέρουν λίγο πολύ  οι  περισσότεροι φίλοι  συμφορουμίτες Παρεμπιπτόντως,την "σύγχρονη" ναυπηγική δίδαξαν οι ΄Βρετανοί στους Ιάπωνες όταν τέλη 19ου αιώνα ο αυτοκράτορας Μeiji θέλησε να βγάλει την Ιαπωνία από τον μεσαίωνα που βρισκόταν τότε
Ε κ λόγω της τριβής σκαμπάζω 5 ναυτικές γιαπωνέζικες λέξεις!

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Τα Sea Serenade και Sea Harmony της Poseidon Lines ήταν τα τρέναδικα που εκτελούσαν δρομολόγια στο στενό του Tsugaru.

Μάλιστα ένα από τα αδέλφα διατηρείται ως μουσειακό έκθεμα.

Edited by karavolatris
Link to comment
Share on other sites

Aυτά ήταν ρο-ρό τραινάδικα,το μεν πρώτο μετασκευασμένο εδώ σε ro/pax,το δε δεύτερο μετασκευασμένο στην Ιαπωνία σε ε/γ-ο/γ τραινάδικο
Το πλοίο μουσείο που αναφέρεσαι ήταν επιβατηγό τραινάδικο κ το μόνο αδελφό που έχει περάσει από Ελλάδα αλλά αραβικών συμφερόντων είναι το παρακάτω
Ενδιαφέροντα πλοία όλα αυτά κ θα έπρεπε κάποτε να ασχοληθούμε με αυτά
Ένα άλλο ιαπωνικό τραινάδικο που μας ΄ήλθε ήταν το ΑΙΟΛΙΣ του Ευθυμιάδη.

AL JAWAHHER ss.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...