Petros P Posted August 15, 2024 Posted August 15, 2024 Στο κομμάτι που βλέπουμε κάτω έχει μάλιστα ενα ξενοδοχείο . Τιμές Αύγουστο προ 3 ετών λογικές , και το πάρκινγκ απ έξω στα 25 ευρώ την ημέρα . Τιμές λογικές και εύκολο shipspotting
Barbarosas1993 Posted October 27, 2024 Posted October 27, 2024 Την laziomar την έχει αγοράσει η Snav? Η είναι της Snav? Γιατί παρατήρησα πολλές ανταλλαγές πλοίων αναμεταξύ τους και είχα την απορία..
Nick the Greek Posted November 23, 2024 Author Posted November 23, 2024 Άλλη μια ιταλική υδροφόρος που βλέπουμε στη Napoli, λέγεται Necom (IMO 5271367). Ναυπήγηση 1961 στο Blyth Dry Docks & Shipbuilding(379) σαν Pass of Melfort. Πωλείται στην Ιταλία και λέγεται Mare Glaciale ως το 1975 οπότε και παίρνει το σημερινό του όνομα. Η μηχανή του είναι Polar και το dwt του λίγο πάνω από τους 1,500 τόνους. Σε λίγο καιρό λοιπόν γίνεται 64 ετών.
Nick the Greek Posted February 4 Author Posted February 4 On 1/21/2021 at 2:23 PM, Nick the Greek said: 3) Το ταχύπλοο SNAV Shaula (IMO 8324971) που είναι στο σουλούπι των Mega Dolphins που είχε φέρει η Ceres στην Ελλάδα. Και αυτό μέχρι πρίν λίγες ημέρες ήταν ενεργό στον Κόλπο της Νάπολι. Είναι του 1986 στα Rodriguez Cantiere Navale(227) της Messina. Μήκος 31 μέτρα και 210 επιβάτες με 2 μηχανές και πάλι MTU. Μοναδικό προηγούμενό του όνομα το Alnilam, όνομα που είχε από κατασκευής μέχρι το 2015 οπότε και πέρασε στην κυριότητα της SNAV. Σε ένα πιο ανοιχτό μπλέ βλέπουμε το ταχύπλοο, τρία χρόνια μετά την τελευταία μας συνάντηση μαζί του.
Nick the Greek Posted May 21 Author Posted May 21 Το Pianeta Navi αναφέρει πως το ταχύπλοο Princess of Dubrovnik (IMO 9111345) αποκτήθηκε από την Medmar. Θα μετονομαστεί σε Medmar Donata και προτίθεται να δρομολογηθεί ανάμεσα στο Pozzuoli, την Procida και την Ischia. Μιλάμε δηλαδή για τον κόλπο της Napoli. Κατασκευή 1998 στη Rodriguez με 2 Deutz που του δίνουν ταχύτητα 36 κόμβους με χωρητικότητα 350 επιβατών.
Nick the Greek Posted May 31 Author Posted May 31 Περίεργη περίπτωση πλοίου συναντάμε στη Napoli αυτήν τη φορά μια και δημιουργήθηκε το 1973 σαν πλοίο offshore supply με όνομα Valiant Tide. Αυτή ήταν η πρώτη του καριέρα. Η δεύτερη ήταν όταν αποκτήθηκε από τους Ναπολιτάνους οι οποίοι το μετέτρεψαν ρε roro με όνομα Aries Tide (IMO 7303841), καριέρα που υφίσταται ακόμη και σήμερα. Βασικά λειτουργεί σαν μέσο μεταφοράς για σκουπιδιάρες και βυτία ως επί το πλείστον. Είναι ναυπήγηση του Bollinger Gulf Repair(1094), στη Νέα Ορλεάνη με μηχανή EMD. Κάτι τέτοια βλέπει ο βαψομαλλιάς και βάζει κυρώσεις.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now