Nick the Greek Posted June 17, 2022 Author Share Posted June 17, 2022 On 6/10/2022 at 9:15 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Ισπανικό Ro-Ro Reina Ysabel A06 (ΙΜΟ Νο: 9268409) έχει ναυπηγηθεί το 2003 στο ναυπηγείο Hijos de J. Barreras και είναι πρώην Ro-Ro Galicia της Suardiaz. Το πλοίο έχει μήκος 149,38 μέτρα, πλάτος 21,00 μέτρα και φοράει 2 κύριες μηχανές Wärtsila 9L32 (11258 BHP), που του δίνουν μεγίστη 15 κόμβους. Με αφορμή το παραπάνω post του πολυχρονεμένου Π100, να πούμε λίγα πραγματάκια γι αυτήν τη σειρά από τα Barreras. Συνολικά με αυτό το design έχω βρεί 5 κομμάτια με βασική διαφορά το ολικό μήκος. Τα τρία πρώτα της σειράς έχουν 141 μέτρα και τα δύο τελευταία έχουν 149 μέτρα με ό,τι αυτό συνεπάγεται και για την συνολική τους χωρητικότητα. Τα πλοία με 141 μέτρα μήκος είναι τα εξής: L' Audace (IMO 9187318) Roro Feeder 1 (IMO 9198719) πρώην La Surprise Bouzas (IMO 9249996) Τα πλοία με τα 149 μέτρα μήκος είναι τα: SUAR Vigo (IMO 9250000) Reina Isabel (IMO 9268409), πρώην Galicia. Η άλλη διαφορά είναι πως ενώ τα 4 πρώτα πλοία της σειράς φοράνε μηχανές MAN B&W, το τελευταίο φοράει Wartsila. Εμείς σήμερα θα δούμε το πρώτο πλοίο της κλάσης, το L' Audace, το οποίο και βρίσκεται ακόμη στην υπηρεσία της Flota Suardiaz. Νομίζω κάνει ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο ανάμεσα στα Κανάρια Νησιά και τη Βαρκελώνη, σε ένα τέτοιο δρομολόγιο το βλέπουμε κι εμείς εδώ. Είναι Ιούνιος του 2018 στη Βαρκελώνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 11, 2022 Author Share Posted July 11, 2022 Επιστρέφω με υλικό για τους fans των Καταλανικών ρυμουλκών, σήμερα βλέπουμε το Azabra (IMO 9881328). Νεότευκτο από το τέλος του 2021 από το Drydocks World(S1000) του Dubai. Έχει 2 κύριες μηχανές ΜΑΝ και ανήκει στην P&O Reyser, την εταιρεία δηλαδή που έχει αγοράσει εκεί η P&O. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 13, 2022 Author Share Posted July 13, 2022 Hapag Lloyd έχουμε σήμερα από τη Βαρκελώνη, εν προκειμένω το Berlin Express (IMO 9229855). Πλοίο του 2003 από τη Hyundai Ulsan(1366) και μηχανή MAN B&W. Πάντα στο γερμανικό σταύλο του Αμβούργου και χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα, χωρητικότητα 7,506 TEU. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 15, 2022 Author Share Posted July 15, 2022 Πάμε και σε ένα feeder container από τη Βαρκελώνη, ονοματισμένο σαν γιώτ μια και λεγεται Dream (IMO 9322578). Ναυπήγηση 2005 στο Foxhol της Ολλανδίας, το ναυπηγείο είναι το Scheepswerf Damen Hoogezand(857), η μηχανή του MaK και η χωρητικότητά του 804 TEU. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Samskip Courier. Το δε κόκκινο Β στην τσιμινιέρα σημαίνει πως το πλοίο είναι ναυλωμένο από το Grupo Boluda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 16, 2022 Author Share Posted July 16, 2022 Καταλανικών ρυμουλκών συνέχεια, για τους μερακλήδες. Απόψε βλέπουμε το Eliseo Vazquez (IMO 9390771), ναυπήγησης 2008 στα Astilleros Zamakona(651) και με 2 μηχανές Caterpillar. Χωρίς αλλαγή ονόματος εώς τα σήμερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 23, 2022 Author Share Posted July 23, 2022 On 8/11/2018 at 12:16 AM, Nick the Greek said: Σύντομη ματιά στη Βαρκελώνη για να γνωρίσουμε ένα εφοδιαστικό του λιμανιού με το όνομα κενό περιεχομένου όνομα, Greenoil(ΙΜΟ 9391177). Είναι χτισμένο το 2008 με dwt 4,700 τόνων, που αλλού, σε Ισπανικά ναυπηγεία και πιο συγκεκριμένα στα Astilleros Zamakona με αριθμό γιάρδας 630. Δύο κύριες μηχανές Gutierrez Ascunce Corp(GUASCOR) των 3,140 ίππων και υπηρεσιακή ταχύτητα 7 κόμβων, μεγίστη 10 κόμβων. Το εφοδιαστικό δεν έχει αλλάξει ακόμα όνομα, στα αξιοσημείωτα πως ανήκει στην γνωστή για την παρουσία της στον τομέα των roro φορτίων, Flotta Suardiaz. Λίγο ακόμη Greenoil και πάλι από τη Βαρκελώνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 11, 2022 Author Share Posted August 11, 2022 Να ένα bulkcarrier της Polsteam που ξεφορτώνει σταράκι Αργεντινέζικο στο terminal της Bunge στη Βαρκελώνη. Είναι το Sudety (IMO 9582518) των 82 χιλιάδων τόνων dwt, μεγέθους kamsarmax δηλαδή. Είναι ένα καλό design της Tsuneishi(1486) με μηχανή MAN B&W. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 15, 2022 Author Share Posted August 15, 2022 Με τον φακό μας να φτάνει μέχρι το car terminal της Βαρκελώνης, βλέπουμε δεμένο εκεί το Morning Peace (IMO 9780627). Ναυπήγηση του 2017 στη Hyundai Samho(S830) με μία κύρια μηχανή MAN B&W τύπου 8S60ME-C8. Η πλοιοκτησία είναι Wilhelmsen και μάλλον έχουμε κάποια bareboat ναύλωση στην EUKOR, εταιρεία η οποία έχει εξαγορασθεί από την Wilhelmsen και η οποία ήταν και είναι επί της ουσίας το ναυτιλιακό κομμάτι της Hyundai στον τομέα των car carriers. Μήκος 200 μέτρα και χωρητικότητα 7,368 αυτοκινήτων σε 12 καταστρώματα φορτίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 19, 2022 Author Share Posted August 19, 2022 Χαράς ευαγγέλια για τους εν Ελλάδι φίλους των Καταλανικών ρυμουλκών, ένα ακόμη στις οθόνες μας απόψε. Πρόκειται για το Montalt (ΙΜΟ 9439682) που βλέπουμε εδώ να κινείται στη Βαρκελώνη. Κατασκευή 2009 στα Astilleros Zamakona(661) με δύο κύριες μηχανές Bergens και χωρίς ποτέ να έχει αλλάξει όνομα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 27, 2022 Author Share Posted October 27, 2022 Όχι επειδή είναι δική μου η φωτογραφία αλλά νομίζω είναι πολύ όμορφη η καλοκαιρινή εικόνα από τη Βαρκελώνη. Το Eco Valencia με νταλίκες μέχρι και την καμπίνα του καπετάνιου είναι έτοιμο να αναχωρήσει, το GNV Spirit μόλις έχει ρίξει καταπέλτη και το Ciudad de Palma να πηγαίνει πρός τη θέση του. Στο βάθος η ξενοδοχειάρα της Westin, εκεί θα πάω να μείνω όταν πάρω το εφάπαξ μου . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 28, 2022 Author Share Posted October 28, 2022 Και δυό αθάνατα σύμβολα της Grimaldoσύνης στο φακό του Shipfriends, αναχώρηση για το Eco Valencia ενώ στο προσκήνιο είναι δεμένο το Cruise Barcelona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtogias Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 (edited) Το φουλάρει το εργαλείο, ούτε ποδήλατο δε φαίνεται να χωρά στο ανοικτό κατάστρωμα Edited October 29, 2022 by gtogias ορθογραφία Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strofalos Posted October 29, 2022 Share Posted October 29, 2022 Λίγο ακόμα και θα φορτώσουν το πλοίο μέχρι και στις τουαλέτες..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 30, 2022 Author Share Posted October 30, 2022 Μια ακόμη όμορφη, καλοκαιρινή εικόνα από την Καταλανική πρωτεύουσα. Πρωταγωνιστούν Ciudad de Palma, GNV Spirit, Eco Valencia και Cruise Barcelona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now