Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Στο ναυπηγεία Flensburger Schiffbau-Gesellschaft ναυπηγείται το Leevsten (Yard No: 780) για λογαριασμό της Siem Shipping Inc, όπου η τρόπιδα του τοποθετήθηκε στις 17/12/18.

Το Leevsten (ΙΜΟ Νο: 9869954) καθελκύστηκε στο ναυπηγείου Flensburger Schiffbau-Gesellschaft στις 8 Απριλιου και πιθανό να ναυλωθεί από την Onorato Armatori

 

Edited by Nick the Greek
η
  • polmyt changed the title to Leevsten (ΙΜΟ 9869954)
Posted

Από το πρωί της Πέμπτης το Leevsten βρίσκεται σε διαδικασία sea trials εμείς ας του ρίξουμε μια πρώτη ματιά πρίν από αυτά και ενώ τον περασμένο Ιούνιο έκανε ακόμη fitting out. Μήκος 210 μέτρα, 3 ντέκ φορτίου, 4,076 lane metres και 262 trailers σύμφωνα με τα τευτέρια. Εδώ φαίνεται και το γαλάζιο φουγάρο που παραπέμπει στον Onorato, οπότε προχωράει η ναύλωση. Στο AIS φαίνεται με σημαία Γερμανίας, αναρωτιέμαι αν η πιθανή του ναύλωση θα σημάνει αλλαγή σημαίας ή/και ονόματος. 

 

Σαν μήκος και χωρητικότητα είναι κομμάτι της κλάσης του Meleq που περιλαμβάνει ακόμη τα Gardenia Seaways, Tulipa Seaways, Alf Pollak και Maria Grazia Onorato.

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Posted

Το Leevsten παραδόθηκε από το ναυπηγείο αλλά ακόμα παραμένει στο ναυπηγείο, πιθανότατα γιατί δεν έχει ολοκληρωθεί κάποια οριστική συμφωνία για τη ναύλωση του.

  • 1 month later...
Posted

Έφυγε από το ναυπηγείο το πλοίο, δεν πήγε μακριά όμως. Έριξε άγκυρα σε ένα αγκυροβόλιο λίγο πιο έξω από το Flensburg και αναμένει εντολάς για το μέλλον του.

  • 1 month later...
Posted

Το Παναγία Αγιάσου της Βορείου Θάλασσας :D επιτέλους μετακινήθηκε. Αρχικά βρέθηκε στο Κίελο της Γερμανίας για κάποιο λόγο, στο τέλος Νοεμβρίου. Από εκεί κατέληξε στο λιμάνι Nyborg της Δανίας στις 5 Δεκέμβρη, όπου και εξακολουθεί δεμένο σε ένα ντόκο που ούτε θέση φόρτωσης μου φαίνεται, αλλά ούτε και κανένα ναυπηγείο βλέπω να υπάρχει. 

  • 2 weeks later...
Posted

Με το πέρας της ναυλώσεως της Paqize από την Cotunav, δημιουργείται κενό στα δρομολόγιά της που μάλλον σπεύδει το Leevsten να αναπληρώσει, από τη στιγμή που απέπλευσε από το Nyborg και βρίσκεται καθ' οδόν για το Rades με ΕΤΑ 10 Ιανουαρίου το πρωί. Γραμμή Τυνησίας σημαίνει βέβαια και DFDS, αλλά το γεγονός πως πάει καρφί Τύνιδα όπως και άλλα στο παρελθόν, με κάνει να πιστεύω πως πρόκειται για την Cotunav. Όπως και να έχει, τα σινιάλα της Moby -πρός το παρόν τουλάχιστον- δε τα βάζει.

  • 4 weeks later...
Posted

Και όντως έτσι έχει γίνει, το πλοίο έχει ξεκινήσει δρομολόγια ανάμεσα σε Rades και Marseille για λογαριασμό της Cotunav. 

  • 2 years later...
Posted

Το είχαμε δεί λίγο παραπάνω κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσής του, ήρθε η ώρα να το δούμε και εν δράση. Βρισκόμαστε στη Μασσαλία τον Ιούνιο του 2022 και το πλοίο αναχωρεί για ένα ακόμη δρομολόγιο με προορισμό την Τυνησία, ναυλωμένο από την Cotunav. Όπως βλέπετε κι εσείς δεν έχει αλλάξει τίποτε στην εξωτερική του εμφάνιση. Δεν ξέρω μέχρι πότε θα διαρκέσει η ναύλωσή του αλλά πρός το παρόν συνεχίζει τα δρομολόγιά του. 

  • 1 year later...
Posted

Στην Τούζλα το πλοίο από αρχές Σεπτεμβρίου, δε θα μου έκανε εντύπωση να έληξε η ναύλωσή του δεδομένου ότι η CoTuNav συνηθίζει να στηρίζει τα ναυπηγεία της Τυνησίας για τις ετήσιες των πλοίων της

Posted

Λογικά θα κάνει το πρώτο του σπέσιαλ. Η απόφαση για το που θα γίνει η δουλειά αυτή είναι βέβαια του πλοιοκτήτη(Siem) και όχι της Cotunav.

Posted

Πρέπει να έχεις δίκιο @Nick the Greek, ίσως αυτός είναι και ο λόγος που καθυστέρησε αρκετά να επανέλθει. Χθες βράδυ ξεκίνησε και πάλι δρομολόγια για Γένοβα και Μασσαλία.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...