Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μας το έχει δείξει και ο @proud_ionian στο παρελθόν(με την καλή έννοια:D), εμείς πάμε να το δούμε λίγο πιο κοντά και να πούμε και 5 κουβέντες.

 

Προφανώς είναι το πιο καινούριο πλοίο(2013) των Ιταλικώνε σιδηροδρόμωνε για τις ανάγκες σύνδεσης της Messina με την Villa San Giovanni. Τις διαστημικού επιπέδου λιμενικές υποδομές τις έχουμε δεί, φυσικά αντί να εκσυγχρονίσουν τις εγκαταστάσεις, έχτισαν καινούριο πλοίο(μοναχοβάπορο) που να χωράει στις εγκαταστάσεις μέχρι να τις υιοθετήσει η UNESCO σαν μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς :D. Αυτήν τη φορά απευθύνθηκαν στο Nuovi Cantieri Apuania της Marina di Carrara με αριθμό 1250, νομίζω μάλιστα πως είναι το τελευταίο πλοίο που έχτισαν, πρίν ολοκληρωθούν σαν ναυπηγεία:D.

 

Μήκος 147 μέτρα, πλάτος 18.7, βύθισμα 5.3, θα μπορούσε να απασχοληθεί και σε άλλες γραμμές εάν παρίστατο ανάγκη. Χωρητικότητα 900 επιβατών και 128 ΙΧ, να πω την αλήθεια δεν είμαι σίγουρος αν παίρνει βαγόνια αλλά νομίζω πως αυτό ακριβώς συμβαίνει. Έχει 3 κύριες μηχανές Wartsila και 3 προπέλες, είναι δηλαδή μια Romilda! Βέβαια έχει υπηρεσιακή 16 κόμβους και μέγιστη 18, την τελευταία με κατανάλωση όμως λιγότερο από 1 τόνο καυσίμου την ώρα. Το πλευρικό καταπελτάκι δεν ξέρω σε τι χρησιμεύει, πολύ ιδιαίτερο design και αυτό.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Και εμείς να δούμε λίγο γκαράζ Messina με εκφόρτωση βαγονιών, πολύ ασυνήθιστες για τα ελληνικά δεδομένα εικόνες. Προφανώς τα βαγόνια με τα ΙΧ είναι για να βάζει ο επιβάτης το αυτοκίνητό του και να ταξιδεύει εκείνος στο wagon lit. Άλλο αξιοσημείωτο είναι πως βλέπουμε βαγόνια των ιταλικών σιδηροδρόμων χωρίς γκράφιτι, πράγμα σπάνιο.

 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...