Petros P Posted June 1, 2016 Posted June 1, 2016 Η EKOL που έχει ναυλώσει το Aegean Heaven και διάφορα αλλα RoRos ήρθε σε συμφωνία με την FSG για ναυπήγηση 2 RoRo σύμφωνα με τους συνασθενείς του FoNE .Οπως καταλαβαίνω πρέπει να είναι το κλασικο design roro που έχει γεμίσει ..η οικουμένη Two RoRo vessels for EKOL Group Flensburger Schiffbau-Gesellschaft (FSG) has recently entered into a shipbuilding contract with a subsidiary of Siem Group for the construction of two RoRo vessels with 209.79 m length overall and 4,100 lane meters of cargo capacity, building numbers 769 and 770. The vessels will be operated by Alternative Tasimacilik A.S., the shipping arm of Ekol Logistik A.S. from Istanbul, Turkey, under a bareboat charter deal with purchase obligation. The vessels will be named “MELEQ” and “FADIQ” and will be delivered in 2017 and 2018 respectively.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2019 Posted January 13, 2019 Μετά τη συμφωνία με τη DFDS με την EKOL, ουσιαστικά κλείνει τη γραμμή Κωνσταντινούπολη-Τεργέστη και η Alternative Taşımacılık A.Ş. αποφάσισε να χρησιμοποιήσει τα Ro-Ro Paqize, Qezban, Hatche και Meleq με ναύλωση ή πώληση τους σε διάφορους διεθνείς μεταφορείς. Τα άλλα δύο σκάφη του στόλου, Ayshe και Fadiq θα συνεχίσουν να δουλεύουν στη σύνδεση μεταξύ Çeşme και Sète.
Nick the Greek Posted June 12, 2019 Posted June 12, 2019 Επέστρεψε η Ayshe στον Αγαπητό, το Fadiq από την περασμένη εβδομάδα στη ράδα της Yalova, τη σημερινή άφιξη στο Pendik την κάνει το UN Karadeniz που η εταιρεία δεν έχει στο στόλο της, τι συμβαίνει εδώ? Μετεβλήθη από πλοιοκτήτης σε απλός slot charterer στην DFDS?
Nick the Greek Posted June 13, 2019 Posted June 13, 2019 Και μια που το είπα, και να το Fadiq σε θέση φόρτωσης σήμερα το πρωί με προορισμό το Sete.
Nick the Greek Posted February 12, 2021 Posted February 12, 2021 (edited) Για την καινούρια γραμμή της DFDS από την Tarragona για τη Σμύρνη τα έχουμε πεί και εδώ. Η καινούρια πληροφορία του άρθρου είναι πως και η EKOL θα φορτώνει επάνω στο πλοίο της DFDS άρα μπορεί να μιλάμε ακόμη και για κάποιο slot charter. Ακόμη πιο ζουμερό αν είναι αληθινό, είναι πως η εταιρεία προτίθεται να εγκαινιάσει γραμμή ανάμεσα στο Μαρόκο(προφανώς Tanger Med) και την Τουρκία(εδώ υπάρχουν πολλά υποψήφια λιμάνια) μια και το Μαρόκο είναι ο 5ος μεγαλύτερος σε όγκο εμπορικός εταίρος της Τουρκίας στην Αφρική. Το άρθρο λέει πως η σύνδεση υπολογίζεται να διαρκέει 144 πλεύσιμες ώρες, ή αλλιώς 6 ημέρες. Υπενθυμίζω πως η εταιρεία έχει και μια Paqize που κάθεται εδώ και κανένα χρόνο. Edited February 12, 2021 by Nick the Greek
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now