Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Συνηθως, τετοια πλοια κανουν την μετακινηση τους με προσωρινα χαρτια σαν φορτηγα και εκει που πηγαινουν χρησιμοποιουν τα κανονικα χαρτια τους, για τους πλοες που προοριζονται, το κοστος της ρυμούλκησης ποιος θα το πληρωσει?, δεν είναι συνηθισμενη διαδικασια η ρυμουλκηση ενός πλοιου που είναι ετοιμο,και εχει παραδωθει στον πλοιοκτητη,

Posted (edited)
On 2/23/2017 at 1:03 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Από νεότερες πληροφορίες η παραγγελία της Blueferries στο ναυπηγείο της ΜΕΓΑΤΕΧΝΙΚA είναι για ένα αμφιπλωρο με option για δεύτερο. Θα έχει μήκος λίγο πάνω από τα 100 μετρά και με το προϋπολογισμό κοντά τα 12 εκ ευρώ για τη κατασκευή του. 

Η ναυπήγηση του Trinacria κόστισε 14,5 εκ. ευρώ και αναμένεται να ξεκινήσει δρομολόγια το Δεκέμβριο στη γραμμή Messina - Villa San Giovanni.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

Το Trinacria ξεκίνησε τα εμπορικά του δρομολόγια στην Ιταλία. Το πρώτο αμφίπλωρο που ναυπηγήθηκε στην Ελλάδα με πλήρως αυτοματοποιημενο μηχάνοστασιο. 

Edited by Nick the Greek
Ορθογραφία
  • 5 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...