Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Παροπλισμένο στο Lubeck βρίσκεται το βαπόρι και με σβησμένα τα σινιάλα της Stena. Σε απραξία από τον προηγούμενο Δεκέμβρη, όταν και τελείωσε η σύντομη ναύλωσή του στη SOL, το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1996 με το όνομα MAERSK IMPORTER για λογαριασμό της Norfolk. Το 2010 πέρασε κι αυτό στα χέρια της DFDS με φυσικό επακόλουθο τη μετονομασία του σε τι άλλο ( ;) εκτός από HIBERNIA SEAWAYS. Στα τέλη του ίδιου έτους ανακοινώθηκε η πώλησή του στην Stena Line και μετά από λίγους μήνες πήρε το σημερινό του όνομα. Αρχικά για λογαριασμό της Stena ταξίδευε από το Belfast και στη συνέχεια πήγε στη γραμμή Hoek Van Holland (Rotterdam) - Harwich μέχρι τη ναύλωση του στην SOL. Το μέλλον, προς το παρόν, άγνωστο...

__________________________________________________________

(1996, ex-Maersk Importer, Hinernia Seaways)

Edited by Nick the Greek
tag
  • 6 months later...
Posted

Έχει επιστρέψει στην ενεργό δράση από 5 Νοεμβρίου για λογαριασμό και πάλι της Stena Freight. Πιο συγκεκριμένο εκτελεί 8 δρομολόγια την εβδομάδα στη γραμμή Belfast - Liverpool.

  • 3 years later...
Posted

Το πλοίο παραμένει στην Ιρλανδέζικη θάλασσα και κάνει δρομολόγια πάλι για Belfast, όχι από το Liverpool αλλά από το Ηeysham που βρίσκεται ακόμα πιο βόρεια απ' το Liverpool.

  • 1 year later...
Posted

Παρά την ηλικία του(έχει χτιστεί το 1996), το πλοίο έχει φορέσει scrubber και συνεχίζει δρομολόγοα αδιαλείπτως μεταξύ Belfast και Heysham. 

Posted

Αυτο-διόρθωση, το αδελφό Stena Scotia έχει βάλει scrubber. Κάτι μου λέει πως και αυτό θα έχει βάλει από το καλοκαίρι που το είδα αλλά δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα.

  • 1 year later...
Posted
15 hours ago, Nick the Greek said:

Στη γνωστή του γραμμή συνεχίζει το πλοίο και έχει έρθει η ώρα να το δούμε με φούλ σινιάλα της Stena Line. Βρισκόμαστε στο τέλος Μαίου του 2019 και το πλοίο αναχωρεί από το Belfast για ένα ακόμη πέρασμα στο Heysham.

Κοντοξάδερφο του Carrier είναι αυτό?? όπως το βλέπω η διαφορά είναι στην γέφυρα, αυτό έχει ανοιχτές βαρδιόλες.

Posted

Είναι απο άλλο ναυπηγειο και με μικρότερες μηχανες , ναυπηγησεως 4 χρόνια πριν το δικό μας

Posted

Αν κοιτάξουμε το design είναι όντως 4 αδέλφια, όλα τους στα 142.5 μέτρα μήκος και προφανώς με το ίδιο σχέδιο.

 

Τα 2 αρχαιότερα (Stena Hibernia και Stena Scotia) έχουν ναυπηγηθεί στο Miho Shipyard της Ιαπωνίας το 1996.

Τα 2 νεότερα (Blue Carrier 1 και San Jorge) έχουν ναυπηγηθεί στο Guangzhou της Κίνας το 2000.

Οι υπηρεσιακές τους ταχύτητες είναι ίδιες(18.5 κόμβοι απ' ότι μπορώ να δώ) πλήν όμως ενώ τα 2 αρχαιότερα καίνε 52 τόνους το 24ωρο, τα 2 νεότερα καίνε 43 τόνους το 24ωρο. Προφανώς τη σήμερον ημέρα πάνε με 16-17 οπότε μειώνεται σημαντικά και η κατανάλωση.

 

  • 2 years later...
  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...