George Posted May 26, 2013 Posted May 26, 2013 (edited) Παροπλισμένο στο Lubeck βρίσκεται το βαπόρι και με σβησμένα τα σινιάλα της Stena. Σε απραξία από τον προηγούμενο Δεκέμβρη, όταν και τελείωσε η σύντομη ναύλωσή του στη SOL, το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1996 με το όνομα MAERSK IMPORTER για λογαριασμό της Norfolk. Το 2010 πέρασε κι αυτό στα χέρια της DFDS με φυσικό επακόλουθο τη μετονομασία του σε τι άλλο ( εκτός από HIBERNIA SEAWAYS. Στα τέλη του ίδιου έτους ανακοινώθηκε η πώλησή του στην Stena Line και μετά από λίγους μήνες πήρε το σημερινό του όνομα. Αρχικά για λογαριασμό της Stena ταξίδευε από το Belfast και στη συνέχεια πήγε στη γραμμή Hoek Van Holland (Rotterdam) - Harwich μέχρι τη ναύλωση του στην SOL. Το μέλλον, προς το παρόν, άγνωστο... __________________________________________________________ (1996, ex-Maersk Importer, Hinernia Seaways) Edited February 11, 2018 by Nick the Greek tag
George Posted December 10, 2013 Author Posted December 10, 2013 Έχει επιστρέψει στην ενεργό δράση από 5 Νοεμβρίου για λογαριασμό και πάλι της Stena Freight. Πιο συγκεκριμένο εκτελεί 8 δρομολόγια την εβδομάδα στη γραμμή Belfast - Liverpool.
Nick the Greek Posted May 16, 2017 Posted May 16, 2017 Το πλοίο παραμένει στην Ιρλανδέζικη θάλασσα και κάνει δρομολόγια πάλι για Belfast, όχι από το Liverpool αλλά από το Ηeysham που βρίσκεται ακόμα πιο βόρεια απ' το Liverpool.
Nick the Greek Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 Παρά την ηλικία του(έχει χτιστεί το 1996), το πλοίο έχει φορέσει scrubber και συνεχίζει δρομολόγοα αδιαλείπτως μεταξύ Belfast και Heysham.
Nick the Greek Posted January 30, 2020 Posted January 30, 2020 Αυτο-διόρθωση, το αδελφό Stena Scotia έχει βάλει scrubber. Κάτι μου λέει πως και αυτό θα έχει βάλει από το καλοκαίρι που το είδα αλλά δεν μπορώ να το πω με βεβαιότητα.
Nick the Greek Posted March 24, 2021 Posted March 24, 2021 Στη γνωστή του γραμμή συνεχίζει το πλοίο και έχει έρθει η ώρα να το δούμε με φούλ σινιάλα της Stena Line. Βρισκόμαστε στο τέλος Μαίου του 2019 και το πλοίο αναχωρεί από το Belfast για ένα ακόμη πέρασμα στο Heysham.
hsw giorgos Posted March 25, 2021 Posted March 25, 2021 15 hours ago, Nick the Greek said: Στη γνωστή του γραμμή συνεχίζει το πλοίο και έχει έρθει η ώρα να το δούμε με φούλ σινιάλα της Stena Line. Βρισκόμαστε στο τέλος Μαίου του 2019 και το πλοίο αναχωρεί από το Belfast για ένα ακόμη πέρασμα στο Heysham. Κοντοξάδερφο του Carrier είναι αυτό?? όπως το βλέπω η διαφορά είναι στην γέφυρα, αυτό έχει ανοιχτές βαρδιόλες.
Shippihs Posted March 25, 2021 Posted March 25, 2021 Είναι απο άλλο ναυπηγειο και με μικρότερες μηχανες , ναυπηγησεως 4 χρόνια πριν το δικό μας
Nick the Greek Posted March 25, 2021 Posted March 25, 2021 Αν κοιτάξουμε το design είναι όντως 4 αδέλφια, όλα τους στα 142.5 μέτρα μήκος και προφανώς με το ίδιο σχέδιο. Τα 2 αρχαιότερα (Stena Hibernia και Stena Scotia) έχουν ναυπηγηθεί στο Miho Shipyard της Ιαπωνίας το 1996. Τα 2 νεότερα (Blue Carrier 1 και San Jorge) έχουν ναυπηγηθεί στο Guangzhou της Κίνας το 2000. Οι υπηρεσιακές τους ταχύτητες είναι ίδιες(18.5 κόμβοι απ' ότι μπορώ να δώ) πλήν όμως ενώ τα 2 αρχαιότερα καίνε 52 τόνους το 24ωρο, τα 2 νεότερα καίνε 43 τόνους το 24ωρο. Προφανώς τη σήμερον ημέρα πάνε με 16-17 οπότε μειώνεται σημαντικά και η κατανάλωση.
Nick the Greek Posted August 15, 2023 Posted August 15, 2023 Στη δεξαμενή του ναυπηγείο Cammell Laird, στο Birkenhead της Αγγλίας βρίσκεται το πλοίο από χτές.
Nick the Greek Posted October 15, 2024 Posted October 15, 2024 Blackout αντιμετώπισε το πλοίο στις 12 Οκτωβρίου στα ανοιχτά του Belfast, έριξε τάχιστα άγκυρες και το έφεραν πίσω ρυμουλκούμενο τα τοπικά ρυμουλκά στο Belfast. Ήδη από την επόμενη μέρα επέστρεψε στην ενεργό δράση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now