polmyt Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Το φορτηγο πλοιο STELLA προσαραξε σημερα το πρωι στην Ανδρο Προσάραξε, πρωινές ώρες σήμερα, στη θαλάσσια περιοχή «ΦΕΛΟΣ» ν. Άνδρου, το Φ/Γ πλοίο «STELLA» σημαίας Μάλτας, με 10 αλλοδαπούς πλήρωμα, όλοι καλά στην υγεία τους.Το ανωτέρω πλοίο είχε αποπλεύσει από λιμένα Χαλκίδας κενό φορτίου με προορισμό την Ρουμανία. Άμεσα προς παροχή συνδρομής απέπλευσε πλωτό περιπολικό της οικείας Λιμενικής Αρχής, ενώ ενημερώθηκαν και τα παραπλέοντα σκάφη. Από την πρόσκρουση δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ εξελίξεις θα αναφερθούν με νεότερο δελτίο τύπου. Απο το hcg.gr
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Απ' ό,τι διάβασα το πλήρωμα αποτελείται από 8 Ουκρανούς και 2 Ρώσους, όχι βέβαια ότι αυτό παίζει κανένα ρόλο... Και βλέποντας την πορεία του στο AIS είδα ότι μετά το Μαντήλι, αντί να στρίψει αριστερά να ανέβει για Δαρδανέλια, συνέχισε ευθεία με σταθερή πορεία και ταχύτητα, πέρασε κάθετα το καβοντόρο μέχρι που βρέθηκαν μπροστά του τα βράχια της Άνδρου. Λίγες μοίρες πιό δεξιά, μπορεί να έπεφτε στα Γαυριονήσια ή πάνω στην αγκυροβολημένη φρεγάτα στο Μπατσί (εάν ήταν εκεί)...εάν βεβαίως δεν έπεφτε επάνω σε κανένα ferry περνώντας το καβοντόρο. Οπότε, αφού γλυτώσαμε τα χειρότερα, ας ελπίσουμε τουλάχιστον να μην υπάρξει διαρροή καυσίμων, να αποκολληθεί και να αποχαιρετίσει το συντομότερο την Άνδρο και να μην της μείνει αμανάτι σαν το άλλο ναυάγιο στη Βόρη.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 (edited) Και λογικά το Ρ/Κ ΑΙΓΙΣ I προς τα εκεί κατευθύνεται, προφανώς απέτυχαν οι προσπάθειες να ξεκολλήσουν από μόνοι τους. Edited July 26, 2012 by ΝΗΡΕΑΣ
Hastaroth Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Το γεγονός ότι μετά το Μαντήλι,αντί να στρίψει αριστερά να ανέβει για Δαρδανέλια, συνέχισε ευθεία με σταθερή πορεία και ταχύτητα, πέρασε κάθετα το καβοντόρο μέχρι που βρέθηκαν μπροστά του τα βράχια της Άνδρου μήπως σημαίνει ότι είχαν κάποιο πρόβλημα με το πηδάλιο;Η ίσως κάτι λάθος έκαναν με το αυτόματο σύστημα πλοήγησης (άν το πλοίο έχη τέτοιο πράγμα).
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 26, 2012 Posted July 26, 2012 Ποτέ και κανένας δεν μπορεί να αποκλείσει μια βλάβη, στο πηδάλιο, στον αυτόματο ή οπουδήποτε αλλού. Αλλά γι' αυτό υπάρχει ο Α/Φ στη γέφυρα για να έλεγχει ανά πάσα στιγμή την πορεία του πλοίου, να εντοπίζει τυχόν βλάβες και να διορθώνει την πορεία. Και βεβαίως όταν βλέπει ότι πάει κατ΄ευθείαν για τα βράχια να σταματήσει τις μηχανές, να κάνει ανάποδα, να ρίξει άγκυρες ή οτιδήποτε άλλο πρέπει να κάνει για να μην προσαράξει ή για να αποφύγει μια σύγκρουση. Και δεν βρισκόταν στη μέση του Ατλαντικού, στο Καβοντόρο βρισκόταν, σε ένα πολυσύχναστο στενό που θα έπρεπε να έχει τα μάτια του δεκατέσσερα, ακόμα και όλα τα συστήματα να έβγαιναν εκτός λειτουργίας, δόξα τω θεώ έβλεπε 2 ολόκληρους φάρους (Μαντήλι και Φάσσα) για να ξέρει που βρίσκεται.
Hastaroth Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Γιά να γίνη "κάτι τέτοιο",θα πρέπη να υποθέσουμε πως ΟΛΟ το πλήρωμα ήταν στουπί,ακόμα κι'ο καπετάνιος. Φαντάζομαι όμως πως μετά από όσα "τέτοια" έχουν συμβεί,τα σχετικά μηνύματα και διδάγματα έχουν ληφθεί απ'τους ενδιαφερόμενους......
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Δε νομίζω ότι στις 3 περίπου το πρωί που προσάραξε οφείλει να είναι ξύπνιο και στη θέση του όλο το πλήρωμα. Τώρα για το ότι φαντάζεσαι ότι έχουν ληφθεί τα μηνύματα από όλους τους ενδιαφερόμενους, υποθέτω ότι αστειεύεσαι.
Hastaroth Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Δέν ξέρω γιά όλο το πλήρωμα,πάντως τα μέλη του εκείνα που εμπλέκονται στην τήρηση τής πορείας τού πλοίου οφείλουν να είναι ξύπνια και στις θέσεις τους,εφ'όσον έχουν βάρδια-είτε τρείς το πρωί είναι,είτε τρείς το απόγευμα.Αν δέν ξέρουν να κάνουν σωστή διαχείριση τών ωρών ανάπαυσης και εργασίας,άς μην γινόντουσαν ναυτικοί αλλά μπακάληδες. Γιά το ποιοί έχουν λάβει τά μηνύματα και διδάγματα από τέτοια συμβάντα,απλώς θέλω να είμαι αισιόδοξος-διαφορετικά δέν θα ταξίδευα γενικώς (διότι εκτός απ'τους ναυτικούς,υπάρχουν και οι πιλότοι και οι μηχανοδηγοί τών τραίνων). Αν αντί να προσαράξη,το πλοίο είχε πέσει πάνω σε κανένα άλλο βαπόρι και το είχε κόψει στη μέση,θα λέγαμε άλλα...
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 27, 2012 Posted July 27, 2012 Για να δούμε και τα νεώτερα από το ΛΣ, για τον απρόσκλητο επισκέπτη της Ανδρου. Υπάρχουν και καλά και κακά νέα. Τα κακά είναι ότι έχει ρήγματα, τα καλά είναι ότι δεν έχει διαρροή καυσίμων και ότι συμφώνησε με το ρυμουλκό για αποκόλληση. Έχει και φωτό... Συνέχεια ενημέρωσης για την προσάραξη Φ/Γ πλοίου στην Άνδρο την 26/07/2012 Συνέχεια ενημέρωσης: Μετά από υποβρύχια αυτοψία ιδιώτη δύτη, διαπιστώθηκε ότι το Φ/Γ «STELLA» σημαίας Μάλτας, προσάραξε με την πλώρη, στο πρωραίο στεγανό του (fore peak) σε βραχώδη αβαθή και έχουν δημιουργηθεί ρήγματα στα ύφαλα του πλοίου (δεξιά ρήγμα κεκλιμένο, διαστάσεων μήκους 1,80 και πλάτους 0,80) και στην αριστερή πλευρά, άλλα μικρότερα, ενώ το πλοίο, από την πλώρη και πίσω δεν επαφίεται σε αβαθή. Βραδινές ώρες χθες, στη θαλάσσια περιοχή «ΦΕΛΟΣ» ν. Άνδρου, κατέπλευσε το Ρ/Κ «ΑΙΓΑΙΑΣ» Ν.Π. 12032, του οποίου η εταιρεία, προέβη σε συμφωνία με την εταιρεία εν θέματι πλοίου για τη λήψη μέτρων αντιμετώπισης ρύπανσης, υποβρύχιας επιθεώρησης υφάλων πλοίου και έργο αποκόλλησης αυτού. Από πλήρωμα Ρ/Κ «ΑΙΓΑΙΑΣ», ποντίστηκε πλωτό φράγμα περιμετρικά του πλοίου και παραμένει πλησίον του για ασφάλεια, ενώ δεν έχει παρατηρηθεί μέχρι στιγμής ρύπανση στη θαλάσσια περιοχή. Προανάκριση διενεργείται από τη Λιμενική Αρχή Άνδρου.
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 29, 2012 Posted July 29, 2012 (edited) Όπως φαίνεται στο AIS, από το πρωί μπήκε ενεργά στην προσπάθεια αποκόλλησης και το Ρ/Κ ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ. Οπότε μάλλον θα έχουμε καλά νέα σύντομα. Edited July 29, 2012 by ΝΗΡΕΑΣ
ΝΗΡΕΑΣ Posted July 31, 2012 Posted July 31, 2012 Το ΑΙΓΙΣ Ι έφυγε το πρωί, αλλά παραμένει ακόμη το ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ...και όσο περνάνε οι μέρες, αρχίζω να ανησυχώ.
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 2, 2012 Posted August 2, 2012 (edited) Σύμφωνα με το AIS, το πλοίο αποκολλήθηκε χθες το απόγευμα, και ακολουθώντας μια περίεργη πορεία, έφθασε στον Όρμο Σέλκι (Δυτικά του Γαυρίου), όπου και παραμένει μέχρι τώρα μαζί με το Ρ/Κ Αιγαίον Πέλαγος. Edited August 2, 2012 by proud_ionian west
ΝΗΡΕΑΣ Posted August 4, 2012 Posted August 4, 2012 Μήπως κάποιος γνωρίζει για ποιον λόγο άραγε παραμένει το πλοίο μαζί με το ρυμουλκό στο ίδιο σημείο για τέταρτη μέρα? Δεν είναι λίγο περίεργο? Και δεν είδαμε και "συνέχεια ενημέρωσης" από το Λιμενικό, μπας και διαφωτιστούμε.
Hastaroth Posted August 4, 2012 Posted August 4, 2012 Ποιά τέταρτη μέρα;Προχθές αποκολλήθηκε και πήγε στο Σέλκι,άρα μόνο δυό μέρες βρίσκεται εκεί.Πάντως πράγματι είναι περίεργο γιατί άν έχη ρήγμα 1.80x0.80,στά ύφαλα,δέν είναι και καμμιά τρυπούλα. Μήπως κάνουν τίποτε εργασίες να μπαλώσουν τα ρήγματα γιά να πάη μετά στην Σύρο γιά κανονική επισκευή;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now