ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 27, 2012 Posted February 27, 2012 (edited) Το KYRANNIS (IMO 8842492) έχει κατασκευαστεί στην χώρα μας το 1985. Eξ όσων γνωρίζουμε, δεν πρέπει να ταξίδεψε ποτέ στις θάλασσες μας, εκτός βέβαια από το ταξίδι του προς την Τυνησία, όπου και συνεχίζει να δραστηριοποιείται μέχρι και σήμερα ανάμεσα στο Sfax και το νησί Kerkennah για την εταιρεία Sonotrak με έδρα το Sfax. Ως πρώτο του όνομα (με το οποίο κατασκευάστηκε ???) αναφέρεται το EL LOUD IV το οποίο έφερε μέχρι το 1996, οπότε και μετονομάστηκε σε KYRANNIS. Στο πλοίο έχουμε ξανααναφερθεί στο θέμα "Ελληνικές παντόφλες στο εξωτερικό" όπου και έχουμε δει και κάποιες φωτό του. Να δούμε δύο ακόμα, η πρώτη από τον Αύγουστο του 2007, όπου βλέπουμε να αναγράφεται το όνομα στον καθρέφτη με λατινικούς χαρακτήρες, holidaycheck.com και η δεύτερη, πιό πρόσφατη, από τον Μάιο του 2009, με το όνομα του πλοίου με αραβικούς χαρακτήρες (αν κάποιος γνωρίζει την ...αραβικήν, ας μας πει αν είναι το ίδιο όνομα). Euan Cameron @ picasa Edited April 26, 2023 by polmyt
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2016 Posted December 7, 2016 Σε μια φωτογραφία που έχει ανέβει το 2013 στο maritraffic το Kyrannis πρέπει να έχει υποστεί μετασκευή στο κομοδεσιο του.
enas chiotis Posted December 8, 2016 Posted December 8, 2016 Θα είχε μετασκευαστεί αν επρόκειτο για το ίδιο πλοίο. Το EL ABBASSIA είναι στη φωτό.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2017 Posted January 29, 2017 Το Kyrannis κατασκευαστήκε το 1986 στην Ελλάδα και αγοράστηκε από τη Sonotrak το 1988. Οι διαστάσεις του πλοίου είναι μήκος 56 μέτρα και πλάτος 12,20 μέτρα. Η χωρητικότητα του είναι 600 επιβάτες και 52 ΙΧ.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 26, 2023 Author Posted April 26, 2023 On 1/29/2017 at 9:28 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Kyrannis κατασκευαστήκε το 1986 στην Ελλάδα και αγοράστηκε από τη Sonotrak το 1988. ΕΡΕΤΡΙΑ ΙΙ Το πλοίο κατασκευαστηκε το 1985 στο ναυπηγείο ΠΡΩΤΕΥΣ - Αφοί Βασιλειάδη στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας, με ναυπηγο τον αείμνηστο Νικόλαο Πετυχακη, και με πρώτο του όνομα το ΕΡΕΤΡΙΑ ΙΙ. Πλοιοκτήτες του ήταν οι ίδιοι που είχαν και το πρώτο (ξύλινο) ΕΡΕΤΡΙΑ της Σαλαμίνας (κατασκευής 1957). Το ΕΡΕΤΡΙΑ ΙΙ δούλεψε στην γραμμή της Σαλαμίνας μέχρι τα τέλη περίπου του 1987 όταν και πουλήθηκε στην Τυνησία μετονομαζομενο σε EL LOUD IV. Από εκεί και πέρα η συνέχεια του είναι γνωστή.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now