.voyager Posted October 25, 2010 Share Posted October 25, 2010 (edited) Συμφωνία για ναυπήγηση νέου πλοιου, με option για ένα ακόμη, σύναψε η Viking Line με την STX. Πρόκειται για cruise ferry που θα δραστηριοποιηθεί στη γραμμή Turku-Stockholm, 57000 τόνων, 210 μέτρων και 2800 επιβατών, παραγγελία ύψους 240 εκατομμυρίων ευρώ.Περισσότερα εδώ. Edited March 7, 2017 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted October 26, 2010 Share Posted October 26, 2010 Και το πιο σημαντικο σχετικα με αυτο το ferry ειναι η χρησιμοποιηση LNG σαν καυσιμο κ ο σχεδιασμος της γαστρας για να παραγει ελαχιστο κυματισμο.Σχεδιαστικα παντως,δεν μου γεμιζει το ματι (η εικονα ειναι απο το www.stxeurope.com) Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted October 26, 2010 Author Share Posted October 26, 2010 Φέρνει αρκετά σε cruise-ship η σχεδίαση. Θυμίζει τα άλλα ναυπηγήματα του STX για λογαριασμό της Color Line, τα Color Magic & Fantasy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted March 15, 2011 Share Posted March 15, 2011 Συμφωνα με δελτιο τυπου της εταιριας,το εσωτερικο θα σχεδιαστει απο την dSign,ενα φιλανδικο αρχιτεκτονικο γραφειο με εφεση,οπως θα δειτε στο site,στις superlux καταστασεις.Αρχιζει και μ αρεσει το παπορι Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 Κι ενω εμεις μετασκευαζουμε AQUA SPIRIT,MARIA και περιμενουμε το ΔΗΛΟΣ,οι Νορβηγοι προχωρανε με το superlux νεοτευκτο τους.Σιγουρα στην ουσια προκειται για 'ζωγραφιες' αλλα εμενα μου αρεσει πολυ το εσωτερικο του(η καμπινα ειναι ολα τα λεφτα).Επισης φαινεται που θα βρισκονται οι δεξαμενες του LNG που λεμε παραπανω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted December 2, 2011 Share Posted December 2, 2011 Οι Νορβηγοι εβγαλαν ξεχωριστο site για το νεο τους πλοιο οπου μπορεις να ψηφισεις το ονομα που θες να εχει,συμμετεχοντας σε διαγωνισμο.Πολυ εξυπνη κινηση αλλα και πολυ ωραια σχεδιασμενη η ιστοσελιδα,καθως γραφεις το ονομα και αποτυπωνεται στην πλωρη για να παρεις μια γευση πως θα ειναι Εγω το βαφτισα VIKING GLORY επηρεασμενος φυσικα απο την δικη μας ΔΟΞΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted December 28, 2011 Author Share Posted December 28, 2011 (edited) Eγώ είχα βάλει διάφορα! Nομίζω επιτρέπεται. Aναμεσά τους Viking Pioneer, Viking Miracle, Viking Expedition, Viking Odin (θεός), Viking Thor (θεός, μιάς κι έγινε και ταινία), Viking Drakkar (τύπος πλοίου των Vikings που σημαίνει "δράκος"), Viking Lullaby, Viking Cruiser (στο ύφος του Viking Express). Edited December 28, 2011 by .voyager Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted February 17, 2012 Share Posted February 17, 2012 VIKING GRACE το ονομα του και σιγα σιγα προχωραει η κατασκευη του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted May 24, 2012 Author Share Posted May 24, 2012 H κατασκεύη του πλοίου με το... "χαριτωμένο" όνομα, προχωρά. Εδώ η πορεία αυτής μέσα "από τα μάτια του πλοιάρχου". Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted May 24, 2012 Share Posted May 24, 2012 (edited) Ναυτικος δεν ηθελα να γινω ποτε αλλα χαλαρα θα γινομουν καπτεν-επιθεωρητης σε ναυπηγησεις Ειναι πολυ ωραιο να παρατηρεις ενα πλοιο να χτιζεται μετρο με το μετρο,λαμαρινα με την λαμαρινα. Φανταζομαι οτι σε τετοιες περιπτωσεις το αισθανεσαι καπως 'δικο σου' το πλοιο που επιβλεπεις και αργοτερα θα καπετανεψεις. Τωρα για το promotion που κανει η ιδια η εταιρια μεσα απο το βιντεο τι να πει κανεις....Μ αρεσει που υποτιθεται οτι οι Ελληνες ειναι ναυτικος λαος κλπ Εχουμε δει εμεις τιποτα τετοιο απο τα δικα μας που εχουν ναυπηγηθει προσφατα?Μια φωτο ψαχνουμε κι αυτη απο τυχη ΥΓ.Δειτε και τον βολβο να περιμενει να ενωθει με το υπολοιπο. Edited May 24, 2012 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted May 25, 2012 Share Posted May 25, 2012 Δέν νομίζω ότι ο συγκεκριμένος (που έχει και δυσκολοπρόφερτο όνομα) είναι επιθεωρητής σε ναυπηγήσεις-απλώς είναι ο πλοίαρχος παραλαβής (όπως ακριβώς ο καπτα-Σπύρος Πεφάνης παρακολούθησε την ναυπήγηση τού ΔΗΛΟΣ πρίν το φέρη στην Ελλάδα,και τώρα τού ΠΑΤΜΟΣ). Γιά το Grace πάντως αναφέρεται στο site ότι αναμένεται να είναι έτοιμο στίς 10 Αυγούστου.Βάσει τής φωτογραφίας με τον βολβό,πολύ αισιόδοξους τους βλέπω τους Σκανδιναβούς. Οσο γιά το promotion,οι Ελληνες είναι μέν ναυτικός λαός αλλά διέρχεται και οικονομικήν κρίσην κατ'αυτάς-οπότε πού λεφτά γιά διαφημιστικές καμπάνιες.Ούτε κάν γιά σαμπάνιες στα βαφτίσια δέν θα'χουν σε λίγο οι εφοπλιστές μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkCreta Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Οι εργασίες προχωράνε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted June 11, 2012 Share Posted June 11, 2012 Και οι χελώνες προχωράνε Το πότε φτάνουν στο τέρμα έχει σημασία. Το συγκεκριμένο πλοίο πάντως δέν το βλέπω να είναι έτοιμο ούτε στίς 10 Σεπτεμβρίου..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted June 12, 2012 Author Share Posted June 12, 2012 Iανουάριο του '13 παραδίδεται το πλοίο, καλά να είμαστε. Καθέλκυση ή ουσιαστικά flotation με γέμισμα της δεξαμενής είναι αυτό που θα γίνει τον Αύγουστο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted June 28, 2012 Share Posted June 28, 2012 Με γοργους ρυθμους προχωραει για την καθελκυση σε 43μερες απο σημερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted August 8, 2012 Author Share Posted August 8, 2012 Ζωντανά σε περίπου δύο ημέρες για τους φίλους των πλοίων η καθέλκυση του Viking Grace μέσω streaming. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hristos Posted August 8, 2012 Share Posted August 8, 2012 Παρατηρώντας τον βολβό του πλοίου από τις παραπάνω φωτογραφίες έχει αρκετά διαφορετικό σχήμα από τα σύγρονα ελληνικά διακοσάρια. Μου φαίνεται αρκετά μακρύς και δεν έχει μεγάλη κλίση προς τα πάνω. Πιθανόν αυτό να βοηθάει στη μείωση του κυματισμου με μικρες έστω απώλειες στην υδροδυναμική αντίσταση του πλοίου. Ένας ναυπηγός θα μπορούσε να μας διαφωτίσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted August 12, 2012 Author Share Posted August 12, 2012 (edited) To flotation έγινε και η εταιρεία, μέσω της ιστοσελίδας του πλοίου, έδωσε τη δυνατότητα σε όλους να τo παρακολουθήσουν από την οθόνη του υπολογιστή τους σε πραγματικό χρόνο. O βολβός είναι "ξυράφι", θυμίζει λίγο εκείνους των Superfast V/VI χωρίς να έχει την καμπύλη gooseneck τύπου και δεν έχει καμιά σχέση με αυτούς των Superspeed που είναι αρκετά "πλατιοί". Edited March 7, 2017 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted August 14, 2012 Share Posted August 14, 2012 (edited) ,αν δεν ειχαν βαλει το σκηνικο με το κανονι,θα ηταν τελειως αδιαφορο το event Κατα τα αλλα εντυπωση μου εκαναν οι πολυ μεγαλες δεξαμενες του LNG και τα τιμονια με 'αμορτισερ' Edited August 14, 2012 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Ετοιμο...εικονικα το πλοιο. Ενδιαφεροντα τα παρακατω M/S Viking Grace equipped by WärtsiläWärtsilä has supplied four Wärtsilä 8L50DF main engines, the transverse bow and stern tunnel thrusters, and two stainless steel fixed pitch, built-up main propellers with complete propeller shaft lines and environmentally sound shaft line seal systems for M/S Viking Grace. The propellers are designed with the lowest possible pressure impulses for superb vibration control. The vessel will be fuelled by liquefied natural gas, meaning that sulphur oxide emissions will be almost zero, and nitrogen oxide emissions will be at least 80 per cent below the International Maritime Organization's (IMO) current stipulated level. Furthermore, there is a reduction of particulate emissions of more than 90 per cent compared to the emissions from conventional diesel engines, while carbon dioxide emissions are also 20-30 per cent lower. The use of Wärtsilä's duel-fuel engine technology will enable this ferry to sail without restrictions in Sulphur Emission Control Areas (SECAs) and Nitrogen Emission Control Areas (NECAs). LNG offers the most economical and environmentally sound solution for the future. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hristos Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 ΟΙ δεξαμενές του LNG γιατί βρίσκονται εξωτερικά τοποθετημένες; Μήπως για λόγους ασφαλείας σε περίπτωση διαρροής; Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 (edited) Μηπως ανεφοδιασμος θα ειναι πιο ευκολος με τις δεξαμενες σε αυτη την θεση? Εκτος κι αν τις εβαλαν εκει επειδη πιανουν αρκετο χωρο(σε υψος)και δεν 'χωρουσαν' στα χαμηλοτερα ντεκ. Edited August 23, 2012 by NHSOS XIOS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hastaroth Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 ,αν δεν ειχαν βαλει το σκηνικο με το κανονι,θα ηταν τελειως αδιαφορο το event Κατα τα αλλα εντυπωση μου εκαναν οι πολυ μεγαλες δεξαμενες του LNG και τα τιμονια με 'αμορτισερ' Πράγματι,είναι το μόνο ναυπηγείο που βάρεσε κανόνι χωρίς όμως να πτωχεύση Αυτά τά γάντια που μοίρασε ο τελευταίος ομιλητής (ο παραλαμβάνων πλοίαρχος σε διάφορους και διάφορες,τί σκοπό έχουν; Κι'εμένα μού έκαναν εντύπωση οι πολύ μεγάλες (και "έκθετες") δεξαμενές τού φυσικού αερίου.Αναρωτιέμαι ωστόσο άν δέν είναι κάπως επικίνδυνο να τίς έχουν έτσι εξωτερικά στην πρύμνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CptAris Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 Κι'εμένα μού έκαναν εντύπωση οι πολύ μεγάλες (και "έκθετες") δεξαμενές τού φυσικού αερίου.Αναρωτιέμαι ωστόσο άν δέν είναι κάπως επικίνδυνο να τίς έχουν έτσι εξωτερικά στην πρύμνη. Γιατί να είναι επικίνδυνο; Μήπως και στα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου έκθετες δεν είναι οι δεξαμενές;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted August 23, 2012 Share Posted August 23, 2012 ΟΙ δεξαμενές του LNG γιατί βρίσκονται εξωτερικά τοποθετημένες; Μήπως για λόγους ασφαλείας σε περίπτωση διαρροής; είναι τοποθετημένες εκεί γιατί οπουδήποτε άλλου θα έπιαναν πολυτιμο χώρο εξάλλου δεν είναι και δεξαμενές που μπορούν να μπούν εσωτερικά της γάστρας σε διαμερίσματα κάτω απο το car deck οπότε δεν μένουν και πολλές επιλογές,απλά θα μπορούσαν να κάνουν τη πρύμνη κάπως πιο κλειστή ώστε να μην είναι όρατες Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now