Jump to content
Shipfriends

Viking Grace (IMO 9606900)


Recommended Posts

Συμφωνία για ναυπήγηση νέου πλοιου, με option για ένα ακόμη, σύναψε η Viking Line με την STX. Πρόκειται για cruise ferry που θα δραστηριοποιηθεί στη γραμμή Turku-Stockholm, 57000 τόνων, 210 μέτρων και 2800 επιβατών, παραγγελία ύψους 240 εκατομμυρίων ευρώ.

Περισσότερα εδώ.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και το πιο σημαντικο σχετικα με αυτο το ferry ειναι η χρησιμοποιηση LNG σαν καυσιμο κ ο σχεδιασμος της γαστρας για να παραγει ελαχιστο κυματισμο.Σχεδιαστικα παντως,δεν μου γεμιζει το ματι :rolleyes: (η εικονα ειναι απο το www.stxeurope.com)

post-2049-076046200 1288103650_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Συμφωνα με δελτιο τυπου της εταιριας,το εσωτερικο θα σχεδιαστει απο την dSign,ενα φιλανδικο αρχιτεκτονικο γραφειο με εφεση,οπως θα δειτε στο site,στις superlux καταστασεις.Αρχιζει και μ αρεσει το παπορι :D

post-2049-0-35208400-1300226472_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Κι ενω εμεις μετασκευαζουμε AQUA SPIRIT,MARIA και περιμενουμε το ΔΗΛΟΣ,οι Νορβηγοι προχωρανε με το superlux νεοτευκτο τους.Σιγουρα στην ουσια προκειται για 'ζωγραφιες' αλλα εμενα μου αρεσει πολυ το εσωτερικο του(η καμπινα ειναι ολα τα λεφτα).Επισης φαινεται που θα βρισκονται οι δεξαμενες του LNG που λεμε παραπανω.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Οι Νορβηγοι εβγαλαν ξεχωριστο site για το νεο τους πλοιο οπου μπορεις να ψηφισεις το ονομα που θες να εχει,συμμετεχοντας σε διαγωνισμο.Πολυ εξυπνη κινηση αλλα και πολυ ωραια σχεδιασμενη η ιστοσελιδα,καθως γραφεις το ονομα και αποτυπωνεται στην πλωρη για να παρεις μια γευση πως θα ειναι :) Εγω το βαφτισα VIKING GLORY επηρεασμενος φυσικα απο την δικη μας ΔΟΞΑ :P

post-2049-0-01026900-1322830204_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eγώ είχα βάλει διάφορα! Nομίζω επιτρέπεται. Aναμεσά τους Viking Pioneer, Viking Miracle, Viking Expedition, Viking Odin (θεός), Viking Thor (θεός, μιάς κι έγινε και ταινία), Viking Drakkar (τύπος πλοίου των Vikings που σημαίνει "δράκος"), Viking Lullaby, Viking Cruiser (στο ύφος του Viking Express).

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

H κατασκεύη του πλοίου με το... "χαριτωμένο" όνομα, προχωρά. Εδώ η πορεία αυτής μέσα "από τα μάτια του πλοιάρχου".

Link to comment
Share on other sites

Ναυτικος δεν ηθελα να γινω ποτε αλλα χαλαρα θα γινομουν καπτεν-επιθεωρητης σε ναυπηγησεις :P Ειναι πολυ ωραιο να παρατηρεις ενα πλοιο να χτιζεται μετρο με το μετρο,λαμαρινα με την λαμαρινα. :blink: Φανταζομαι οτι σε τετοιες περιπτωσεις το αισθανεσαι καπως 'δικο σου' το πλοιο που επιβλεπεις και αργοτερα θα καπετανεψεις.

Τωρα για το promotion που κανει η ιδια η εταιρια μεσα απο το βιντεο τι να πει κανεις....Μ αρεσει που υποτιθεται οτι οι Ελληνες ειναι ναυτικος λαος κλπ B) Εχουμε δει εμεις τιποτα τετοιο απο τα δικα μας που εχουν ναυπηγηθει προσφατα?Μια φωτο ψαχνουμε κι αυτη απο τυχη :rolleyes:

ΥΓ.Δειτε και τον βολβο να περιμενει να ενωθει με το υπολοιπο.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Δέν νομίζω ότι ο συγκεκριμένος (που έχει και δυσκολοπρόφερτο όνομα) είναι επιθεωρητής σε ναυπηγήσεις-απλώς είναι ο πλοίαρχος παραλαβής (όπως ακριβώς ο καπτα-Σπύρος Πεφάνης παρακολούθησε την ναυπήγηση τού ΔΗΛΟΣ πρίν το φέρη στην Ελλάδα,και τώρα τού ΠΑΤΜΟΣ).

Γιά το Grace πάντως αναφέρεται στο site ότι αναμένεται να είναι έτοιμο στίς 10 Αυγούστου.Βάσει τής φωτογραφίας με τον βολβό,πολύ αισιόδοξους τους βλέπω τους Σκανδιναβούς.

Οσο γιά το promotion,οι Ελληνες είναι μέν ναυτικός λαός αλλά διέρχεται και οικονομικήν κρίσην κατ'αυτάς-οπότε πού λεφτά γιά διαφημιστικές καμπάνιες.Ούτε κάν γιά σαμπάνιες στα βαφτίσια δέν θα'χουν σε λίγο οι εφοπλιστές μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και οι χελώνες προχωράνε :D Το πότε φτάνουν στο τέρμα έχει σημασία.

Το συγκεκριμένο πλοίο πάντως δέν το βλέπω να είναι έτοιμο ούτε στίς 10 Σεπτεμβρίου.....

Link to comment
Share on other sites

Iανουάριο του '13 παραδίδεται το πλοίο, καλά να είμαστε. Καθέλκυση ή ουσιαστικά flotation με γέμισμα της δεξαμενής είναι αυτό που θα γίνει τον Αύγουστο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Παρατηρώντας τον βολβό του πλοίου από τις παραπάνω φωτογραφίες έχει αρκετά διαφορετικό σχήμα από τα σύγρονα ελληνικά διακοσάρια. Μου φαίνεται αρκετά μακρύς και δεν έχει μεγάλη κλίση προς τα πάνω. Πιθανόν αυτό να βοηθάει στη μείωση του κυματισμου με μικρες έστω απώλειες στην υδροδυναμική αντίσταση του πλοίου.

Ένας ναυπηγός θα μπορούσε να μας διαφωτίσει.

Link to comment
Share on other sites

To flotation έγινε και η εταιρεία, μέσω της ιστοσελίδας του πλοίου, έδωσε τη δυνατότητα σε όλους να τo παρακολουθήσουν από την οθόνη του υπολογιστή τους σε πραγματικό χρόνο.

O βολβός είναι "ξυράφι", θυμίζει λίγο εκείνους των Superfast V/VI χωρίς να έχει την καμπύλη gooseneck τύπου και δεν έχει καμιά σχέση με αυτούς των Superspeed που είναι αρκετά "πλατιοί".

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

,αν δεν ειχαν βαλει το σκηνικο με το κανονι,θα ηταν τελειως αδιαφορο το event :ph34r: Κατα τα αλλα εντυπωση μου εκαναν οι πολυ μεγαλες δεξαμενες του LNG και τα τιμονια με 'αμορτισερ' ^_^ Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ετοιμο...εικονικα το πλοιο.

Ενδιαφεροντα τα παρακατω

M/S Viking Grace equipped by Wärtsilä

Wärtsilä has supplied four Wärtsilä 8L50DF main engines, the transverse bow and stern tunnel thrusters, and two stainless steel fixed pitch, built-up main propellers with complete propeller shaft lines and environmentally sound shaft line seal systems for M/S Viking Grace. The propellers are designed with the lowest possible pressure impulses for superb vibration control.

The vessel will be fuelled by liquefied natural gas, meaning that sulphur oxide emissions will be almost zero, and nitrogen oxide emissions will be at least 80 per cent below the International Maritime Organization's (IMO) current stipulated level. Furthermore, there is a reduction of particulate emissions of more than 90 per cent compared to the emissions from conventional diesel engines, while carbon dioxide emissions are also 20-30 per cent lower. The use of Wärtsilä's duel-fuel engine technology will enable this ferry to sail without restrictions in Sulphur Emission Control Areas (SECAs) and Nitrogen Emission Control Areas (NECAs). LNG offers the most economical and environmentally sound solution for the future.

Link to comment
Share on other sites

Μηπως ανεφοδιασμος θα ειναι πιο ευκολος με τις δεξαμενες σε αυτη την θεση? Εκτος κι αν τις εβαλαν εκει επειδη πιανουν αρκετο χωρο(σε υψος)και δεν 'χωρουσαν' στα χαμηλοτερα ντεκ.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

,αν δεν ειχαν βαλει το σκηνικο με το κανονι,θα ηταν τελειως αδιαφορο το event :ph34r: Κατα τα αλλα εντυπωση μου εκαναν οι πολυ μεγαλες δεξαμενες του LNG και τα τιμονια με 'αμορτισερ' ^_^

Πράγματι,είναι το μόνο ναυπηγείο που βάρεσε κανόνι χωρίς όμως να πτωχεύση :D

Αυτά τά γάντια που μοίρασε ο τελευταίος ομιλητής (ο παραλαμβάνων πλοίαρχος;) σε διάφορους και διάφορες,τί σκοπό έχουν;

Κι'εμένα μού έκαναν εντύπωση οι πολύ μεγάλες (και "έκθετες") δεξαμενές τού φυσικού αερίου.Αναρωτιέμαι ωστόσο άν δέν είναι κάπως επικίνδυνο να τίς έχουν έτσι εξωτερικά στην πρύμνη.

Link to comment
Share on other sites

Κι'εμένα μού έκαναν εντύπωση οι πολύ μεγάλες (και "έκθετες") δεξαμενές τού φυσικού αερίου.Αναρωτιέμαι ωστόσο άν δέν είναι κάπως επικίνδυνο να τίς έχουν έτσι εξωτερικά στην πρύμνη.

Γιατί να είναι επικίνδυνο; Μήπως και στα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου έκθετες δεν είναι οι δεξαμενές;;

Link to comment
Share on other sites

ΟΙ δεξαμενές του LNG γιατί βρίσκονται εξωτερικά τοποθετημένες; Μήπως για λόγους ασφαλείας σε περίπτωση διαρροής;

είναι τοποθετημένες εκεί γιατί οπουδήποτε άλλου θα έπιαναν πολυτιμο χώρο εξάλλου δεν είναι και δεξαμενές που μπορούν να μπούν εσωτερικά της γάστρας σε διαμερίσματα κάτω απο το car deck οπότε δεν μένουν και πολλές επιλογές,απλά θα μπορούσαν να κάνουν τη πρύμνη κάπως πιο κλειστή ώστε να μην είναι όρατες

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...