Nick the Greek Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 Ωραίος ο πρωινός ήλιος στο Livorno, μας κάθεται καλά για την φωτογραφία του Genoa Express (IMO 9626041) μπροστά από εκεί που δένουν τα πλοία της Grimaldi. Ναυπήφηση 2014 στη Hanjin(080), όχι όμως αυτήν της Νοτίου Κορέας αλλά αυτήν στο Subic, στις Φιλιππίνες. Καθελκύστηκε σαν Conceiver αλλά αμέσως μετά έγινε MOL Naja ώς το 2016 οπότε και πήρε το σημερινό του όνομα. Η μηχανή του είναι Wartsila, η χωρητικότητά του 3,832 TEU και η σημαία του Hong Kong.
Nick the Greek Posted February 23, 2024 Posted February 23, 2024 Μια πρώτη ματιά σε ένα σχετικά νέο ιταλικό ρυμουλκό, το οποίο δεν το είχαμε ξαναπετύχει ως τώρα. Είναι το Montenero(IMO 9779264). Ναυπηγείο του το Rosetti Marino(119) στη Ravenna το 2017. Μηχανές 2, σχεδιασμού ΜΑΝ. Είναι αδελφό του Antignano.
Nick the Greek Posted February 25, 2024 Posted February 25, 2024 Λιγάκι μακριά από μας στο αγκυροβόλιο του Livorno ήταν το Morning Claire (IMO 9620683), αλλά ας το δούμε όπως και να έχει. Ναυπήγηση 2010 στο Shin Kurushima(3650), στο Toyohashi της Ιαπωνίας. Μηχανή MAN B&W, χωρητικότητα 6,257 CEU και σημαία Παναμά.
Nick the Greek Posted February 28, 2024 Posted February 28, 2024 On 8/8/2018 at 1:15 AM, Nick the Greek said: Ανεξάντλητος ο στόλος της Fratelli Neri στις ακτές της Τοσκάνης, σήμερα στις οθόνες σας το Piero Neri(IMO 9351713). Είναι χτισμένο το 2006 στο ναυπηγείο Rosetti(αριθμός 80) της Ravenna, όπως και πολλά άλλα ρυμουλκά του στόλου της Neri. Το κινούν 2 μηχανές MAN B&W των 5,510 ίππων συνολικά και η μέχρι τώρα καρριέρα του είναι χωρίς αλλαγή ονόματος και πάντα στην Neri. Τον ξαναπετύχαμε τον Piero, δεμένος στο ρεμέτζο της Fratelli Neri.
Nick the Greek Posted March 1, 2024 Posted March 1, 2024 Ένα ιταλικό ρυμουλκό που δεν έχω ξαναπετύχει απόψε, δουλεύει και αν πλοίο υποστήριξης/εφοδιασμού, είναι το NOS Taurus (IMO 9647459). Ανήκει και αυτό στην Fratelli Neri παρά το γεγονός πως δεν φορά τα χρώματα της εταιρείας. Κατασκευή Yuexin Ocean Engineering(3156) στο Guangzhou της Κίνας με μηχανή Caterpillar το 2012. Δεν έχει αλλάξει όνομα ως τώρα. Σημαία Ιταλίας, νηολόγιο Genova και κλάση BV.
Nick the Greek Posted March 4, 2024 Posted March 4, 2024 On 6/9/2010 at 11:03 PM, Nick the Greek said: Βλέπουμε το Alessandro Neri να πλέει αγέρωχο προς τα έξω, όπως επίσης και το Porto di Livorno Δεκατέσσερα χρόνια μετά, ξανασυναντάμε το Ρ/Κ Porto di Livorno (IMO 9393113) στο ομώνυμό του λιμάνι. Ναυπήγηση 2007 στο Rosetti Marino(86) της Ravenna. Μηχανή Caterpillar, δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.
Nick the Greek Posted March 5, 2024 Posted March 5, 2024 On 11/10/2019 at 4:03 PM, Nick the Greek said: Stolt Lotus (IMO 9617648) στο Livorno από το 2017, του 2014 από τα ναυπηγεία Nantong Mingd(9-30000CT-01) σαν Jo Lotus. Μηχανή Dalian Marine Diesel. Σχεδόν 7 χρόνια μετά, στο αγκυροβόλιο του Πειραιά και με πορτοκαλί χρώμα.
Nick the Greek Posted March 6, 2024 Posted March 6, 2024 Και ένα από τα πιο καινούρια ρυμουλκά του Livorno, και αυτό φυσικά κομμάτι του στόλου των Fratelli Neri. Είναι το Romito (IMO 9842956) που είναι χτισμενο το 2019 στη Damen(515007) του Γαλατσίου της Ρουμανίας με 2 κύριες μηχανές MTU. Όνομα δεν έχει αλλάξει ακόμη.
Nick the Greek Posted March 7, 2024 Posted March 7, 2024 Και πάλι Fratelli Neri, αυτήν τη φορά έχουμε το ρυμουλκό Toscana (IMO 9807827). Είναι του 2016 από τη Damen(513110) του Γαλατσίου της Ρουμανίας με 2 μηχανές Caterpillar.
Nick the Greek Posted March 8, 2024 Posted March 8, 2024 Στο αγκυροβόλιο του Livorno πετύχαμε το εικονιζόμενο Victorious Ace (IMO 9610406) το περασμένο καλοκαίρι. Έχει χτιστεί το 2011 για λογαριασμό της Mitsui OSK από το ναυπηγείο Minaminippon(719) στην Oita της Ιαπωνίας. Η μία του κύρια μηχανή είναι MAN B&W και έχει χωρητικότητα 6,163 CEU. Σημαία Ιαπωνίας και κλάση ΝΚΚ. Fun fact: στην gallerie μας έχουμε ήδη δύο αδελφά του πλοία, το Swallow Ace αλλά και το Divine Ace.
Nick the Greek Posted May 26, 2024 Posted May 26, 2024 On 8/16/2022 at 1:31 AM, Nick the Greek said: Επιστροφή μετά από καιρό στο Livorno για να γνωρίσουμε το Tramper (IMO 9204697) που κάνει τις επισκευές του στο ναυπηγείο. Από το 1999 και την έξοδό του από το Zhonghua Shipyard(405) της Σαγγάης δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Η κύρια μηχανή του είναι Wartsila και οι δύο 200άρηδες γερανοί του, του δίνουν τη δυνατότητα να χειρίζεται πολύ βαριά breakbulk φορτία. Δύο χρόνια μετά, εξακολουθεί να παραμένει παρατημένο ή/και κατασχεμένο στο Livorno.
Nick the Greek Posted June 13, 2024 Posted June 13, 2024 Και ένα μικρό τάνκερ της ευρύτερης περιοχής του Livorno που λειτουργεί σαν εφοδιαστικό, είναι το Elba (IMO 9487744). Έτος ναυπήγησης 2009 στο Cide Ship Yacht Industries της Τουρκίας, καθελκύστηκε σαν Delta 1 αλλά σχεδόν αμέσως έγινε Elba.
Nick the Greek Posted June 18, 2024 Posted June 18, 2024 Άλλο ένα τανκερ που βρίσκουμε στο Livorno, της Marnavi και αυτό, είναι το Ievoli Fast (IMO 9403815). Ναυπηγός το Tuzla Gemi Endustrisi(35) πίσω στο 2008 με κύρια μηχανή MaK και dwt λίγο κάτω από τους 7 χιλιάδες τόνους.
Nick the Greek Posted August 7, 2024 Posted August 7, 2024 On 6/12/2019 at 1:19 AM, Agrino said: Ενώ πρύμα τού βρίσκεται ένα εκ των Tito Neri Ottavo (όγδοο) ή Tito Neri Nono (ένατο), πιθανότατα το Nono, κατασκευής 1988, που βρίσκεται μέχρι και σήμερα παροπλισμένο αλλά πλήρως λειτουργικό στο λιμάνι του Piombino. Πρόκειται για μια σειρά από 8 αδελφά (3ο μέχρι 10ο) που κατασκεύασε η Fratelli Neri στα Cantieri Navali Tommasi στην Ανκώνα μεταξύ του 1978 και 1989, όλα στο ίδιο αρχικό σχέδιο. Το όνομά τους οφείλεται στον Tito Neri, υιό του ιδρυτή της εταιρείας Constante Neri, και παππού των αδελφών Neri που μέχρι και σήμερα διοικούν και κατέχουν την εταιρεία. Πήρε λίγα χρόνια αλλά να και το Tito Neri Ottavo (IMO 8715962) δεμένο στο Livorno αλλά δυστυχώς σε κατάσταση που μάλλον το μοναδικό μέλλον που του έχει απομείνει είναι το διαλυτήριο. Πρέπει να έχει χρόνια να χρησιμοποιηθεί και είναι χτισμένο το 1988 στο Cantiere Navale Tommasi της Ancona χωρίς να έχει ποτέ αλλάξει όνομα.
Nick the Greek Posted November 23, 2024 Posted November 23, 2024 Το συγκεκριμένο ρυμουλκό κάνει ρεμέτζο δίπλα στο terminal του Grimaldi στο Livorno, είναι το San Giusto (IMO 9698927). Για κάποιο λόγο δε νομίζω πως είναι ρυμουλκό λιμένος, κάπως αλλιώς πρέπει να βγάζει τον επιούσιο. Κατασκευή 2013 από το Nuovo Arsenale Cartubi(15/2012) της Τεργέστης με 2 μηχανές Caterpillar. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα ή πλοιοκτησία.
Petros P Posted November 23, 2024 Posted November 23, 2024 Ocean Recovery Oil Vessel είναι ο …Άγιος Δικαιώμας 😂
Nick the Greek Posted November 25, 2024 Posted November 25, 2024 Και ένα πανέμορφο bulk carrier να ξεφορτώνει στο Livorno, πρόκειται για το Star Livorno (IMO 9593907). Δεν ανήκει στην Starbulk, ανήκει στην G2 Ocean της Νορηγίας και έχει ναυπηγηθεί το 2013 με αυτό το όνομα στη Hyundai Mipo(8080). Το dwt του είναι κοντά στους 51 χιλιάδες τόνους με μηχανή MAN B&W και φέρει σημαία Νορβηγίας, νηολόγιο Bergen.
Nick the Greek Posted November 30, 2024 Posted November 30, 2024 Πλοίο γενικού φορτίου το συγκεκριμένο όπως αυτό είναι κατηγοριοποιημένο, ασχέτως αν στη συγκεκριμένη περίπτωση βλέπουμε να ξεφορτώνει με φούχτες. Είναι το Sifteri (IMO 9452323) που έχει ναυπηγηθεί το 2008 στο Fujian New Shenghai(0509001), στην Κίνα με μηχανή Pielstick και dwt στους 10,588 τόνους. Πολλά τα προηγούμενα ονόματα τα οποία σε χρονολογική σειρά είναι Hyfour(2008), Onego Forester(2008), Lehmann Forester(2009), Nunukas(2010), Clipper Maria(2011), Saint George(2013), Sea Master(2017) ενώ το Sifteri υπό Γεωργιανή πλοιοκτησία κατά τα φαινόμενα, το πήρε το 2018. Σημαία Λιβερίας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now