proud_ionian Posted May 30, 2005 Posted May 30, 2005 ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ των υπαρχουσών, αποδεδειγμένα ανεπαρκών δεξαμενών, με την τοποθέτηση δύο νέων, διακοσίων τριάντα τουλάχιστον μέτρων έκαστη, σύμφωνα και με τη σχετική μελέτη του ΟΛΠ [OLPr.AT] ΑΕ., θέτει ως πρώτο ζήτημα η Ένωση Ναυπηγοεπισκευαστών Πειραιά. - Η εξέταση της δυνατότητας συμμετοχής των ιδιωτικών επιχειρήσεων σε αυτή, με όρους που θα τους επιτρέπουν να εκπροσωπούνται αποτελεσματικά τα συμφέροντά τους. - Εκμίσθωση των χώρων στις επισκευαστικές βάσεις απ' ευθείας στους επισκευαστές για την προκατασκευή και προετοιμασία τμημάτων - τομέων πλοίων που πρόκειται να έλθουν για επισκευή ή μετασκευή εφόσον τροποποιηθεί ο Κανονισμός του ΟΛΠ ΑΕ. - Εξοπλισμός πλήρως των κρηπιδωμάτων και προβλητών με εγκαταστάσεις παροχών ηλεκτρικού ρεύματος για την αποφυγή χρήσης πετρελαιοκίνητων ηλεκτροσυγκολλήσεων και δίκτυα πυρασφάλειας και δικτύου νερού όπου δεν υπάρχει. - Οριοθέτηση αποθηκευτικών χώρων 300 τετραγωνισκών μέτρων, οι οποίοι θα διατεθούν σε όλους τους ναυπηγοεπισκευαστές. Οι σχετικοί χώροι δεν θα πρέπει να συνδεθούν με ύδρευση και ηλεκτροδότηση, ώστε να αποφευχθεί άλλη χρήση από αυτή για την οποία οριοθετούνται και εκμισθώνονται. Οι χώροι που θα περισσέψουν θα διατεθούν σε όσους έχουν ανάγκη μεγαλύτερης έκτασης. πηγη η ναυτεμπορικη
proud_ionian Posted May 30, 2005 Author Posted May 30, 2005 Λειτουργία χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων στο Πέραμα για το σκοπό που είχε κατασκευαστεί (ιδιωτικά αυτοκίνητα απασχολούμενων στη ναυπηγοεπισκευή). - Αμεση απομάκρυνση των πλοίων τα οποία περάτωσαν την επισκευή τους ή δεν κάνουν καθόλου επισκευή ή είναι κατασχεμένα ή κωλυσιεργούν σκοπίμως την παραμονή τους και τα οποία κρατούν συνήθως τις καλύτερες θέσεις. Επιπλέον, να απομακρυνθούν άμεσα τα πλοία ΡΟΔΟΣ και ΠΑΤΜΟΣ τα οποία, εκτός των άλλων, είναι επικίνδυνα για την πρόκληση ατυχήματος λόγω της εγκατάλειψής τους. Εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 2881/2001 άμεσα όσον αφορά τα ναυάγια, τα επικίνδυνα και επιβλαβή πλοία. - Αντικατάσταση του συνεχούς ρεύματος στις μόνιμες δεξαμενές με εναλλασσόμενο για την πλήρη εξυπηρέτηση των δεξαμενιζομένων πλοίων. Ευθυγράμμιση - ανύψωση του παλαιού μώλου της ΔΕΗ με το νέο, προκειμένου να έχουν ευκολότερη πρόσβαση οι γερανοί και τα φορτηγά μεταφοράς υλικών. Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Ναυπηγείων Περάματος Οι συμβάσεις και οι αναπροσαρμογές των μισθωμάτων από τον ΟΛΠ αποτελεί την πρώτη τοποθέτηση του Συνδέσμου. Την χαρακτηρίζει αντι-αναπτυξιακή και τονίζει ότι δεν συμβάλλει στην ανάπτυξη των ναυπηγείων και κατά συνέπεια στην οικονομική ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής. - Ο εκσυγχρονισμός των παραγωγικών μονάδων μπορεί να επιτευχθεί μέσα από τις επενδύσεις των ιδιωτών - ιδιοκτητών ναυπηγείων Περάματος. Απαραίτητη είναι η σύναψη μακροχρόνιων συμβολαίων με τον ΟΛΠ ΑΕ προκειμένου οι επενδυτές να είναι σε θέση να επενδύσουν με ορίζοντα απόσβεσης των επενδύσεών τους καθώς το σημερινό, αποικιοκρατικού χαρακτήρα, καθεστώς υπογραφής συμβάσεων με τον ΟΛΠ ΑΕ δεν επιτρέπει την ανάπτυξη επενδυτικών σχεδίων στην περιοχή. Η χρονική διάρκεια της σύμβασης με τον ΟΛΠ ΑΕ είναι απαραίτητο να είναι 25ετής για όλα τα ναυπηγεία Περάματος και Σαλαμίνας και όχι μόνο όσων προβαίνουν σε εργασίες επέκτασης - εκσυγχρονισμού των χώρων τους προκειμένου να συναφθούν μακροχρόνια χρηματοδοτικά συμβόλαια ανάπτυξης με τραπεζικά ιδρύματα και να αναληφθούν έργα που απαιτούν μεγάλο χρονικό διάστημα. - Επίσης, επιβάλλεται η απαλοιφή του όρου περί μονομερούς ανάκλησης από πλευράς του ΟΛΠ ΑΕ της παραχώρησης των μισθωμένων χώρων, εντός ενός έτους, εκτός των περιπτώσεων για παράβαση των όρων της σύμβασης από πλευράς συμβαλλομένων και όταν επιβάλλεται για εθνικούς λόγους. - 15ετής απαλλαγή από το ετήσιο μίσθωμα για όλα τα ναυπηγεία που προβαίνουν σε επενδύσεις και έργα επιχωματώσεων, προκειμένου να δοθούν κίνητρα ανάπτυξης επενδύσεων αλλά και να δοθεί η δυνατότητα κάλυψης μέρους της απόσβεσης των επενδύσεων των ναυπηγείων. - Σε κάθε περίπτωση το μίσθωμα θα πρέπει να αναπροσαρμόζεται κάθε τρία χρόνια και όχι -όπως συνηθίζεται έως τώρα- κάθε χρόνο αυθαίρετα ανάλογα με τη βούληση των διοικήσεων του ΟΛΠ ΑΕ. Επιπλέον, η αναπροσαρμογή θα πρέπει να κυμαίνεται στο 75% του μέσου όρου του πληθωρισμού της τριετίας, σύμφωνα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες για στήριξη των ναυπηγείων της περιοχής Περάματος. Το Συνδικάτο Μετάλλου Το Συνδικάτο Μετάλλου τονίζει ότι «διασφάλιση μιας ουσιαστικής παρέμβασης στο πλαίσιο ενός σχεδιασμού που θα περιλαμβάνει τις αναγκαίες νομοθετικές ρυθμίσεις, ξεκαθάρισμα ρόλων και αρμοδιοτήτων, παραγωγικές επενδύσεις, εξυγίανση Επιχειρήσεων (εφαρμογή μητρώου), ενίσχυση των μόνιμων και υγιών παραγωγικών μονάδων που επιθυμούν αλλά και αναλαμβάνουν την υποχρέωση να λειτουργήσουν σε μια άλλη κατεύθυνση», αποτελεί βασική θέση των εργαζομένων.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2007 Posted February 1, 2007 Παράταση ζωής για λίγους μήνες δίνει ο ΟΛΠ στη ΝΕΖ Ανοικτό παραμένει το θέμα επισκευής των δεξαμενών ΠΑΡΑΤΑΣΗ ζωής για λίγους μήνες δίνει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά Α.Ε. στην «καρδιά» της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης του Περάματος, τη μεγάλη πλωτή δεξαμενή. Τα πιστοποιητικά της δεξαμενής έχουν λήξει, η δεξαμενή έκλεισε, και σύμφωνα με τους υπολογισμούς της διοίκησης του ΟΛΠ θα χρειαστεί να καταβάλλει περίπου τέσσερα εκατ. ευρώ για την επισκευή της και την έκδοση νέων πιστοποιητικών καταλληλότητας λειτουργίας. Αντί της ολικής της επισκευής, ο ΟΛΠ προχωρά σε μικρότερης κλίμακας έργο, το οποίο θα παρατείνει την λειτουργία της για λίγους μήνες. «Προσωρινό έργο μέχρι να δώσουμε οριστική λύση στο πρόβλημα», αναφέρουν στη «Ν» κύκλοι της διοίκησης του ΟΛΠ. Σε χθεσινή του επιστολή προς τη διοίκηση του ΟΛΠ ο πρόεδρος της Επιτροπής Εξυγίανσης της ΝΕΖ Μανώλης Τσακαλάκος τονίζει μεταξύ άλλων ότι: «Δεν θα θέλαμε ποτέ να είμαστε και να είστε συνένοχοι στην απώλεια εκατοντάδων θέσεων εργασίας που θα προκληθούν από το κλείσιμο των δεξαμενών Περάματος. Ολοκληρώστε λοιπόν τη λειτουργία τους πριν να είναι πολύ αργά για όλους», και προσθέτει: «ζητάμε λοιπόν την προσοχή σας στο τόσο ευαίσθητο αυτό πρόβλημα πιστεύοντας ότι θα το χειριστείτε με τον ωφελιμότερο τρόπο το θέμα των δεξαμενών αφού αποτελούν τον τελευταίο "πνεύμονα ζωής" για το Πέραμα». Σημειώνεται ότι η διοίκηση του ΟΛΠ μέσα στο 2006 είχε εκφράσει πρόθεση παραχώρησης των δεξαμενών σε ιδιώτες. Την κάθετη αντίθεσή τους είχαν εκφράσει οι εργαζόμενοι στη ΝΕΖ οι οποίοι υποστηρίζουν τη δημόσια λειτουργία τους. Άλλωστε με παρέμβασή τους είχαν εμποδίσει την συζήτηση του θέματος στο διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ στο τέλος του 2006. Ο ΠΣ(Ε)ΝΠ Για το θέμα της πλωτής δεξαμενής θέση πήρε και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος (Ένωση) Ναυτικών Πρακτόρων και Επαγγελματιών Χρηστών Λιμένων. Ο ΠΣ(Ε)ΝΠ αφήνει σαφείς αιχμές κατά της πολιτικής που ακολουθεί η διοίκησης της εταιρείας. Ο διάλογος Εν τω μεταξύ χθες κατά τη διάρκεια του διοικητικού συμβουλίου του ΟΛΠ οι εκπρόσωποι των εργαζομένων ζήτησαν την παρουσία εκπροσώπων της πολιτικής ηγεσίας του ΥΕΝ στις συζητήσεις για το μοντέλο ανάπτυξης που θα επιλεχθεί τελικά. Επίσης το δ.σ. αποφάσισε να αναθέσει στο Πανεπιστήμιο Πειραιά τη μελέτη για το δημόσιο μοντέλο ανάπτυξης που υποστηρίζει η ΟΜΥΛΕ και οι λιμενεργάτες. πηγή η ναυτεμπορικη
Angelos Posted February 5, 2007 Posted February 5, 2007 Lh3an ta pistoipoihtika? Kai malista to ma8ame? Ax pou pane ta paporia mas...... kai ante trexe meta na kalypseis ta akalypta. Kala leme oti panta ta rixnoun ola sta ploia...OLA
Apostolos Posted February 10, 2007 Posted February 10, 2007 Το ζήτημα είναι ότι η κατάσταση των πλωτών δεξαμενών Περάματος είναι τραγική. Η σκουριά και η κακή κατάσταση είναι φενόμενο μοναδικό. Δέν μιλάμε ότι στο εσωτερικό ο βούρκος φθάνει σε ύψος σε ορισμένα σημεία στο γόνατο. Ποιά είναι τα μέτρα ασφάλειας? Πού είναι οι μάνικες πυρόσβεσης και ο φωτισμός? Πώς επιτρέπετε η είσοδος στον κάθε ψαρά που περνόντας απο τα πλοία μπορεί να τραυματιστεί? Οι ευκολίες (κλάρκ, γερανοί κ.α)? Δηλαδή είναι μ@κες οι εφοπλιστές που καταβάλουν εκατομύρια ετησίως στον ΟΛΠ και αν γίνει κάτι το πλοίο τους είναι στο ελεος του κάθε καρεκλοκένταυρου. Το να παρουσιάζουμε αυξημένα -πλασματικα- εσοδα είναι εύκολο, το να προσφέρεις όμως έργο είναι το δύσκολο... Εμ βέβαια η θέση στην καρέκλα είναι ζεστή το χειμώνα...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now