Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Eagle cut to sell

A Cantor Fitzgerald analyst cut her rating on Eagle Bulk Shipping to "sell" Friday as the New York supramax owner's cost and profits outlook dimmed.

As she downgraded Eagle's Nasdaq-listed stock from "hold", analyst Natasha Boyden cited Eagle's recently released expectation of $34.5m in general and administrative expenses for last year.

Eagle Bulk's 52,800-dwt Heron (built 2001)Boyden, who follows shipping stocks for the New York investment bank, had estimated $25.1m.

She also noted a number of new bulker charters ranging from $8,500 to $10,500 per day.

"While we remain optimistic about Eagle's long-term chartering strategy and niche in the supramax sub-sector, we are increasingly concerned about the company's high level of debt and reduced profitability in a significantly weaker dry-bulk market environment," Boyden said in a note to clients.

She also cut her price target from $6 to $4, and dropped her 2009 earnings forecasts from $0.90 to $0.71 per share.

Other analysts remained more optimistic about Eagle's prospects after the company unveiled 2008 revenue and expense forecasts Thursday, as well as the new charters. (Read about the announcement here.)

Maxim Group's Charles Rupinski lowered his price target for Eagle's stock from $18 to $13, but he still is calling the stock a "buy".

"We believe that the company could be revalued in a better dry-bulk rate environment," he wrote.

Led by Sophocles Zoullas, Eagle Bulk owns 22 handymax and supramax bulkers, and it has orders for 24 more supramaxes.

Eagle's shares plunged by 14.7% to $5.41 following Boyden's downgrade.

By Eric Martin in Stamford

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Τα... βρήκαν Eagle Bulk - Korea Line

Σε συμφωνία κατέληξαν η Eagle Bulk, η ναυτιλιακή συμφερόντων του κ. Σοφοκλή Ζούλα και η Korea Line Corporation, o κορεατικός ναυλωτής που μπήκε σε καθεστώς προστασίας πιστωτικών για να αποφύγει την πτώχευση.

Η ελληνική ναυτιλιακή συμφώνησε την αναπροσαρμογή των ναύλων για 12 πλοία της από τα 38 του στόλου της που είχε ναυλωμένα στην KLC, ενώ ένα ακόμη καράβι της που είναι ναυλωμένο στην κορεατική εταιρεία διατηρεί τις τιμές που ίσχυαν ήδη.

Η συμφωνία προβλέπει ότι για 10 πλοία τα ημερήσια ναύλα μειώνονται στα 17.000 δολάρια. Μέχρι το τέλος του 2015, η Eagle Bulk θα λάβει όλα τα κέρδη μεταξύ 17.000 και 21.000 δολαρίων ανά πλοίο την ημέρα, ενώ οποιαδήποτε πρόσθετα κέρδη πάνω από $ 21.000 ανά πλοίο ημερησίως θα μοιραστούν εξίσου στις δύο εταιρείες. Μετά την 31 Δεκεμβρίου 2015, όλα τα κέρδη πάνω από 17.000 δολάρια ανά πλοίο την ημέρα θα μοιραστούν στους δύο εταίρους μέχρι την ολοκλήρωση των συμβολαίων στα τέλη του 2018.

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα εξελιξη αυτή. Το exposure της Eagle Bulk είναι τεράστιο με την Korea Line οπότε προφανώς αποφάφισαν ότι τους συμφέρει. Αυτό που δεν μας λέει επιμελώς βέβαια το δημοσίευμα είναι το μέγεθος των πλοίων για τα οποία συζητάμε ώστε να συγκρίνουμε με την αγορά, υποψιάζομαι ομως πως πρόκειται για panamax ή handymax. Κάτι άλλο που δεν εξηγεί το δημοσίευμα είναι το ότι προφανώς έβαλαν ένα floor για τη μοιρασιά των κερδών στα 21 χιλιάρικα με βάση κάποιο index του Baltic Exchange. Οπότε όταν αυτό το Index ανεβαίνει σε ημερήσια τιμή κλεισίματος πάνω από τα 21 χιλιάρικα, μοιράζονται τα χρήματα πάνω από τα 21. Αν δηλαδή στην περίοδο των 15 ημερών που πληρώνεται ο ημερήσιος ναύλος το index αυτό έχει ένα μέσο όρο 25 χιλιάρικα, τότε τα 4 ανά ημέρα που είναι πάνω από τα 21, θα μοιραστούν δια του 2, 2 χιλιάρικα δηλαδή επί 15 μέρες θα βγάλει 30 χιλιάρικα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...