Orestis Posted October 6, 2008 Share Posted October 6, 2008 Η αγορά των εννέα πλοίων θα γίνει με την διάθεση νέων μετοχών από την Dryships Inc., ενώ η αγορά των πλοίων τύπου drillships με διάθεση μετοχών της θυγατρικής της Dryships της εταιρείας Primelead Shareholders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2009 Share Posted May 28, 2009 Η Κίνα προσπέρασε την Ελλάδα στις αγορές πλοίων Πηγη: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ Σε παιχνίδι για δύο έχει εξελιχθεί το 2009 ο ανταγωνισμός στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία και ιδιαίτερα στον τομέα των αγοραπωλησιών. Μέσα στους πέντε πρώτους μήνες του 2009 η Κίνα και η Ελλάδα κονταροχτυπήθηκαν για την πρωτιά αφήνοντας πολύ πίσω τη Νορβηγία.Ειδικότερα η Κίνα, μέχρι τα μέσα Μαΐου, αγόρασε συνολικά 66 πλοία εκ των οποίων τα 62 είναι φορτηγά πλοία και τα άλλα τέσσερα δεξαμενόπλοια. Ακολουθεί, σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Allied, η Ελλάδα με 64 πλοία εκ των οποίων 48 είναι φορτηγά, 14 δεξαμενόπλοια και δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Στην τρίτη θέση είναι η Νορβηγία και η Ινδονησία με 10 πλοία η καθεμία. Από αυτά η Νορβηγία αγόρασε ένα φορτηγό, επτά δεξαμενόπλοια και δύο ψυγεία. Η Ινδονησία έχει αγοράσει πέντε φορτηγά, δύο φορτηγά και τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted September 26, 2010 Author Share Posted September 26, 2010 Να πούμε πως απ΄ ότι έμαθα πολύ πρόσφατα, έχουμε την επίσημη και αυτόνομη είσοδο του Αλέξανδρου Παναγόπουλου στον χώρο της ποντοπόρου ναυτιλίας, μακριά από την Magna Marine του πατέρα του Περικλή. Το όνομα της εταιρείας δεν το γνωρίζω αλλά ξέρω πως πολύ πρόσφατα παρέλαβε το πρώτο της πλοίο(από δεύτερο χέρι) στο Πόρτλαντ των Ηνωμένων Πολιτειών. Το αξιοσημείωτο σε αυτήν την καινούρια προσπάθεια είναι πως ενώ οι ναυλώσεις και τα οικονομικά της εταιρείας έχουν έδρα την Βούλα, operations και technical έχουν έδρα τη Λισσαβώνα. Μετά τον Ποταμιάνο και ο Παναγόπουλος στην πανέμορφη Λισσαβώνα λοιπόν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2019 Share Posted March 13, 2019 Σύμφωνα με την Seabrokers, το πλοίο Toisa Warrior (χωρητικότητας 4.800 dwt, κατασκευής 2011) πωλήθηκε στην εταιρεία υποθαλάσσιων καλωδίων Alcatel Submarine Networks, που ανήκει στη φινλανδική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Nokia, έναντι 6 εκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με το VesselsValue, που αποτιμά την αξία του πλοίου στα 10,1 εκατ. δολάρια, η πώληση του πλοίου εγκρίθηκε από το αμερικανικό πτωχευτικό δικαστήριο. Σημειώνεται ότι το Toisa Warrior παρέμενε ανενεργό από το 2016, όταν και ολοκληρώθηκε μία ναύλωσή του από την Petrobras. Το VesselsValue αναφέρει ακόμα ότι η ελβετικήGeoquip Marine Group απέκτησε το πλοίο Toisa Vigilant (χωρητικότητας 3.500 dwt, κατασκευής 2005) έναντι 1,75 εκατ. δολαρίων, όταν η αξία του υπολογίζεται στα 2,9 εκατ. δολάρια. Και τα δύο πλοία ανήκουν στην κατηγορία των ROV PSV, που είναι πιο εξελιγμένα από τα τυπικά πλοία εφοδιασμού, ενώ εκκρεμούν οι ειδικές επιθεωρήσεις τους. Με τις συμφωνίες αυτές, τα πλοία εφοδιασμού της Toisa που έχουν πωληθεί για να αποπληρωθούν οι πιστωτές της εταιρείας ανέρχονται στα 23, με το συνολικό ποσό που έχει αντληθεί να αγγίζει τα 230 εκατ. δολάρια, ενώ έχουν πωληθεί επίσης και 20 τάνκερ και πλοία ξηρού φορτίου. Σημειωτέον ότι ο στόχος των διαχειριστών της περιουσίας της Toisa είναι να καλυφθούν οι οφειλές της εταιρείας, που φτάνουν τα 542 εκατομμύρια δολάρια. Πηγη: Mononews Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 5, 2022 Author Share Posted April 5, 2022 (edited) Πήρε το αυτί μου ένα στατιστικό στοιχείο(μη ζητάτε πηγή ή επιβεβαίωση με παραπομπή) που λέει ότι αυτήν τη στιγμή είναι σε παραγγελία στα ναυπηγεία το χαμηλότερο ποσοστό πλοίων στη σύγχρονη ιστορία, σε σχέση με το συνολικό μέγεθος του στόλου. Η άλλη ιδιαιτερότητα είναι πως ένα μεγάλο ποσοστό των παραγγελιών καταλαμβάνεται από πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Λογικό, γιατί στο συγκεκριμένο τομέα εδώ και λίγα χρόνια βγαίνουν πολλά λεφτά άρα και οι πλοιοκτήτες έχουν την άνεση και πίστη στην αγορά για να παραγγείλουν πλοία. Τα συμπεράσματα για τους στόλους των άλλων τομέων της ναυτιλίας, δικά σας. Edited April 6, 2022 by Nick the Greek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now