Jump to content
Shipfriends

ΟΛΠ για Car Terminal


Recommended Posts

Η διακίνηση αυτοκινήτων αποτελεί την πλέον κερδοφόρα δραστηριότητα του ΟΛΠ , αφού σύμφωνα με τα στοιχεία τα έσοδα από κάθε αυτοκίνητο που αποθηκεύεται στις εγκαταστάσεις του λιμανιού φτάνουν τα 60 ευρώ ενώ το κόστος δεν υπερβαίνει το 40%.

Για το σκοπό αυτό ο ΟΛΠ προχώρησε ήδη στο πρώτο βήμα για την επέκταση των δραστηριοτήτων της εταιρείας στο Car Terminal. Εκλεισε τη διακίνηση χύδην φορτίου στον προβλήτα του Κερατσινίου, και προχωρά στο σχεδιασμό για την εγκατάσταση των υποδομών για το νέο terminal.

Τεράστια η ζήτηση

Σύμφωνα με το διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΛΠ Νίκο Αναστασόπουλο, η διακίνηση αυτοκινήτων στο λιμάνι του Πειραιά το 2006 θα αυξηθεί κατά 200.000 αυτοκίνητα.

«Ηδη έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον η Grimaldi, από την οποία αναμένω επίσημη προσφορά και η οποία πέρσι έφερε 180 πλοία και διακίνησε 130.000 αυτοκίνητα», επεσήμανε στη «Ν» ο Νίκος Αναστασόπουλος ενώ προσέθεσε ότι στις 19 Απριλίου θα έχει συνάντηση με τους εκπροσώπους της Maersk για το ίδιο θέμα.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η διακίνηση αυτοκινήτων από το λιμάνι του Πειραιά τον τελευταίο χρόνο αυξήθηκε κατακόρυφα. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΛΠ, το 2004 διακινήθηκαν 423.525 αυτοκίνητα, το 2003 335.072, το 2002 321.445, το 2001 322.804 και το 2000 353.594.

Ο Μάιος

Για την ολοκλήρωση του σχεδιασμού επέκτασης του Car Terminal στο Κερατσίνι ο ΟΛΠ έχει διορία μέχρι το Μάιο. Και αυτό γιατί μέχρι τότε θα πρέπει να έχει κλείσει τις συμφωνίες με τις ενδιαφερόμενες εταιρείες.

Τα «εμπόδια» που χρειάζεται να ξεπεράσει, είναι η απομάκρυνση ορισμένων ναυαγίων αλλά και η απομάκρυνση από την περιοχή των Ro - Ro. Οπως επισημάνθηκε στη «Ν» από το Νίκο Αναστασόπουλο το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας έχει ενημερωθεί και εξετάζει το θέμα.

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Καλά κάνει ο ΟΛΠ και εστιάζει στις υπηρεσίες που μπορούν να αποδώσουν (containers+ cars) και αποτελούν το μεγαλύτερο κομμάτι των εσόδων του. Για το επιβατικό κομμάτι έχει κάνει τεράστιες επενδύσεις σε σχέση με το ποσοστό που αυτό συμμετέχει στα έσοδά του.(25%)

Τα ro-ro βέβαια πάλι θα ψάχνουνε λιμάνι (λογικά πίσω στον Πειραιά?).

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστευω οτι τα ρο-ρο θα εξοστρακιστουνε στην Ελευσινα η ακομα και το Λαυριο και εχω την εντυπωση οτι αυτο γινεται οχι για λογους ασφαλειας και κατι αλλες τριχες που λενε το ΥΕΝ και ο ΟΛΠ αλλα απλα και μονο κατοπιν πιεσεων των εταιρειων ωστε να αποδυναμωθουν τα ρο-ρο και να ξαναγυρισουν τα φορτηγα στα πλοια που φευγουν απο τον Πειραια. Ειδικα για τη ΝΕΛ(που χανει φορτηγα απο τα Παναγια Κρημνιωτισσα/Φιλιππος) και για HSW/Blue Star(που χανουν φορτηγα απο το Μυκονος) ειναι πολυ ωφελιμο.

Περα απ' αυτο ειναι για μενα για γελια και για κλαματα οτι στο επιβατικο λιμανι εχουν μεινει αμανατι οχι μονο ο Διαγορας(στην καλυτερη θεση πλαγιοδετησης στο λιμανι) αλλα και τα Ερμης/Τριτων/Ρενεσανς μεσα στου Ξαβερη(!!) οπου υποτιθεται οτι ειναι το τουριστικο λιμανι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...