Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ομορφότατη η τουρκάλα Asli Elif (IMO 9349021), την βλέπουμε νότια του αγκυροβολίου να πλέει πρός το σεπαρέσιο. Όπως η μεγάλη πλειοψηφία αυτών των coasters, είναι χτισμένο στην Τουρκία και πιο συγκεκριμένα στο Kocatepe Gemi Celek ve Insa(15), στην Tuzla to 2005. To dwt του είναι 3,700 τόνοι και η μηχανή του MaK. Πλοιοκτήτης της καλλίγραμης Aslinur είναι η Sumer Denizcilik. Σημαία Τουρκίας και παραδόξως κλάση ABS.

Posted

Καιρό είχαμε να δούμε κάποιο πλοίο τύπου "ποταμοπλοίου" κατασκευασμένο στη Ρωσία, να όμως που πετύχαμε πρόσφατα το Leonid Leonov (IMO 9057276) καθώς αυτό προχωρούσε πρός το σεπαρέσιο. Ναυπήγηση στο Volgograd Shipbuilding(204) της Ρωσίας πίσω στο 1995, με το πλοίο όμως να μην έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Μια μηχανή Wartsila και dwt στους 3,369 τόνους για ένα πλοίο που πια φέρει σημαία Καμερούν, νηολόγιο Kribi και κλάση Ukraine Shipping Register.

Posted
On 10/29/2017 at 7:09 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το container Ιαπετός (IMO No: 9204491) είναι δεμένο από τις 15 Οκτωβρίου στο κυματοθραύστη του λιμένος Ηρακλείου. Το Ιαπετός είναι κατασκευασμένο το 1999, έχει μήκος 133,28 μέτρα και πλάτος 22,90 μέτρα. Το πλοίο ανήκει στην Merman Maritime Co με έδρα το Μαρούσι από το Μάρτιο του 2017. Προηγούμενα του ονόματα είναι Angela Jurgens, Marchaser, Chaser.

 

Να δούμε και δύο ακόμη απόψεις του πλοίου στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, όταν αυτό μάλλον έψαχνε την επόμενή του δουλειά. Και μάλλον δεν την έχει βρεί αφού από τις 8 Δεκεμβρίου που βρισκόταν αρόδου στον Πειραιά, μεταφέρθηκε στο Port Said στις 4 Φεβρουαρίου και παραμένει εκεί.

Posted

Άλλη μια COSCO στον Πειραιά που αυτήν τη φορά την πετύχαμε σε απόσταση αναπνοής στο αγκυροβόλιο. Είναι το χτισμένο στη Hyundai(2081) το 2010, με όνομα COSCO Japan (IMO 9448748). Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, έχει μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 8,500 TEU. Σημαία Hong Kong. 

Posted

Κομψότατο για κοντεινεράδικο είναι το Montpellier (IMO 9314973) που βλέπουμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά. Κατασκευή 2006 στη Hyundai(0425) σαν E.R. Montpellier ενώ αργότερα έγινε CMA CGM Lavender και CMA CGM Pointe Allegre, πρίν ξαναγίνει E.R. Montpellier. Τέλος πάντων έχει μηχανή MAN B&W, χωρητικότητα 2,824 TEU και σημαία Λιβερίας.

Posted

Δεν είναι και τόσο μικρό όσο δείχνει το Ecostar (IMO 9232840) που βλέπουμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, με το dwt του να ξεπερνά τους 7 χιλιάδες τόνους. Κατασκευή του Gelibolu Shipyard(20) της Τουρκίας πίσω στο 2003. Πρώτο του όνομα μέχρι το Aksoy Saros αλλά νομίζω δεν ταξίδεψε με αυτό αφού πουλήθηκε άμεσα και έγινε Norvik, όνομα που κράτησε ως το 2008. Τότε έγινε Marinus, μέχρι το 2021 οπότε και πέρασε στα χέρια της Hellenic Slops με όνομα Ecostar. Σημαία Γιβραλτάρ, κλάση BV. 

Posted

Ένα από τα μικρότερα πλοία της MSC πετύχαμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά, είναι το MSC Charlotte (IMO 9330238). Ναυπήγηση στη Wuhan της Κίνας το 2007 από το ναυπηγείο Qingshan(2004-0312) με μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 1,092 TEU. Τα προηγούμενα ονόματά του είναι Amazon River(2006), Papuan Gulf(2007), Amazon River(2009) και Vega Epsilon(2013) με το πλοίο το 2021 να γίνεται κομμάτι της σάρωσης της second hand αγοράς από την MSC και να παίρνει το σημερινό του όνομα. Σημαία Λιβερίας.

Posted

Ξεχωριστή περίπτωση ενός μικρού feeder των 698 TEU που έχει χτιστεί το 2007 και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Στο αγκυροβόλιο του Πειραιά λοιπόν, ιδού το Pantonio (IMO 9440576). Ναυπηγός του το Sainty Yangzhou Shipbuilding(05 STIG 036) στην Κίνα, που του εγκατέστησε μία κύρια μηχανή MaK. Και φυσικά, το hull του έβαψε σε τόνους λαχανί :D, που έλεγε και ο Σάκης Μπουλάς.

Posted

Από λαχανί σε βαθύ πράσινο, της τσόχας :D. Αυτό είναι το χρώμα του εικονιζόμενου MR2 με όνομα Sochrina (IMO 9388003). Κατασκευή 2008 στο Sungdong(3022) με μηχανή MAN B&W. Χτίστηκε σαν Energy Patriot και κράτησε αυτό το όνομα για 14 χρόνια, μετονομαζόμενο σε Sochrina στο τέλος του 2022. Το όνομα αυτό κράτησε ένα χρόνο και κάτι, αφού λίγες ημέρες αργότερα από την φωτογραφία αυτή, πέρασε στην ιδιοκτησία της τουρκικής Besiktas Likid Denizcilik με όνομα Anatolia.

Posted

Έχετε δεί και καλύτερες φωτογραφίες από μένα, αλλά αφού το έβγαλα που το έβγαλα, να το Yantian Express (ΙΜΟ 9229831) με τα χρώματα της Hapag Lloyd. Χτισμένο το 2002, στα πρώτα 21 χρόνια της ζωής του ονομαζόταν Shanghai Express αλλά φαντάζομαι μετονομάστηκε για να πάρει το όνομα κάποιο νεότευκτο. Ναυπηγός του η Hyundai(1364) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 7,506 TEU. Σημαία Λιβερίας.

  • 5 weeks later...
Posted

Απόψε έχουμε ένα πλοίο της Hapag-Lloyd που επισκέπτεται συχνά τον Πειραιά αλλά δεν είχε τύχει να συστηθούμε. Είναι το Valencia Express (IMO 9108130). Πίσω στο 1996 έχει ναυπηγηθεί, στην Daewoo(4038) με μηχανή  Sulzer και χωρητικότητα 2,268 TEU. Αξίζει να σημειωθεί πως είναι παραγγελια της Canadian Pacific και ολοκληρώθηκε σαν Canmar Courage, παίρνοντας έκτοτε διάφορα ονόματα νομικών ενοτήτων και εταιρειών μέσα στον εν λόγω όμιλο εταιρειών. Το 2003 γίνεται Cast Prominence, το 2005 Lykes Performer, το 2005 πάλι CP Performer και εν τέλει το 2006 παίρνει το σημερινό του όνομα. Σημαία Βερμούδα, κλάση DNV.

  • 1 month later...
Posted

Αργά το πρόσω και αναχώρηση από το αγκυροβόλιο του Πειραιά, για το 8 χιλιάδων τόνων dwt πλοίο γενικού φορτίου με όνομα AK Glorious (IMO 9362657). Κατασκευή 2006 στο Jiangsu Ynagzijiang για λογαριασμό της Carisbrooke Shipping με όνομα Anja-C. Ακολούθησαν τα Andrea Anon(2006), Manisa Camilla(2017), Sider Floyen(2018), Manida Floyen(2019). Το σημερινό του όνομα έχει από το 2023.

  • 3 weeks later...
Posted

Αυτοί οι καλοί και συμπαθέστατοι κυριούληδες:rolleyes: στην Palmali, γλίτωσαν τη χρεοκοπία και βγήκαν πάλι στη γύρα. Κάπως έτσι βλέπουμε στην ράδα του Πειραιά ένα από τα καμάρια τους που ονομάζεται Karabakh Heroes (IMO 9633549). Ναυπήγηση 2014 στο ναυπηγείο Besiktas της Κωνσταντινούπολης με προηγούμενα ονόματα Huseyn Javid, Shovket Alekperova και Zumrut Ana. Σημαία Λιβερίας.

Posted
On 3/1/2024 at 11:16 PM, Nick the Greek said:

Ξεχωριστή περίπτωση ενός μικρού feeder των 698 TEU που έχει χτιστεί το 2007 και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Στο αγκυροβόλιο του Πειραιά λοιπόν, ιδού το Pantonio (IMO 9440576). Ναυπηγός του το Sainty Yangzhou Shipbuilding(05 STIG 036) στην Κίνα, που του εγκατέστησε μία κύρια μηχανή MaK. Και φυσικά, το hull του έβαψε σε τόνους λαχανί :D, που έλεγε και ο Σάκης Μπουλάς.

 

Στο αγκυροβόλιο Πειραιώς η πρώτη θέαση, στα ΝΔ του Piombino η δεύτερη, με το πλοίο να πραγματοποιεί ταξίδι από το Livorno πρός τη Napoli.

  • 4 months later...
Posted

Μόλις έχει πάρει άγκυρα από το αγκυροβόλιο Πειραιά το crude oil tanker Erik Spirit (IMO 9292515), κατευθύνεται στην ανατολική κίτρινη για επιβίβαση πλοηγού και σύντομο πλού πρός τον κόλπο της Ελευσίνας. Προφανώς ανήκει στην Teekay όπως φαίνεται και στο φουγάρο, με dwt λίγο πάνω από τους 115 χιλιάδες τόνους. Προιόν Samsung το έτος 2005 με μηχανή MAN B&W και κλάση DNV, δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Posted

Στην άγκυρα στον Πειραιά συναντιόμαστε με το container Marla Bull (IMO 9939245). Καινούριο βαπόρι με χωρητικότητα 1,868 TEU χτισμένο το 2022 στο Imabari της Ιαπωνίας από το ομώνυμο ναυπηγείο. Αξιοσημείωτο το ότι παρά το γεγονός πως το πλοίο διαχειρίζεται η πολύ γνωστή ιαπωνική εταιρεία Shoei Kisen, το L στο φουγάρο του και το κίτρινο χρώμα καταδεικνύει πως πλοιοκτήτης του δεν είναι ο Λαφαζάνης:D αλλά η Latsco της οικογένειας Λάτση. Το πλοίο κάνει feedering στην ανατολική Μεσόγειο με προσεγγίσεις σε Πειραιά, Ισραήλ, Αίγυπτο, Τουρκία και Ρουμανία. Νομίζω τη δεδομένη χρονική στιγμή ναυλωτής είναι η ZIM.

Posted

Ένα τούρκικης πλοιοκτησίας τάνκερ των 9 χιλιάδων τόνων dwt είναι το Sen Arche (IMO 9443061) που συναντήσαμε στο αγκυροβόλιο του Πειραιά πέρυσι την άνοιξη. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα όταν χτίστηκε το 2008 το Precedence, όνομα που κράτησε ως το 2021. Ναυπηγός του το Guangzhou Hangtong(062005) και η μηχανή του είναι της αγαπημένης μου Daihatsu.

  • 4 months later...
Posted

Επακούμβηση πλοίων στο αγκυροβόλιο του Πειραιά

Quote

Τις πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Πειραιά ότι ένα ρυμουλκό (Ρ/Κ) πλοίο ελληνικής σημαίας με ρυμουλκούμενο πλωτό γερανό (Π/Γ), κατά τη διέλευσή του δυτικά του αγκυροβολίου Πειραιά, επακούμβησε στην αριστερή παρειά ενός δεξαμενόπλοιου (Δ/Ξ) ελληνικής σημαίας, προκαλώντας του υλικές ζημιές. Το Δ/Ξ παραμένει στο αγκυροβόλιο του λιμένα Πειραιά, κενό φορτιου, με 25 άτομα πλήρωμα , ενώ το Ρ/Κ με τον Π/Γ, με 4 άτομα πλήρωμα, κατέπλευσαν με ασφάλεια σε ναυπηγείο στη Σαλαμίνα. Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση. Από το Β΄ Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του Δ/Ξ μέχρι την προσκόμιση πιστοποιητικού αξιοπλοΐας από τον νηογνώμονα που το παρακολουθεί, ενώ η Λιμενική Αρχή της Σαλαμίνας προέβη αντίστοιχα στην απαγόρευση απόπλου του Ρ/Κ και του Π/Γ.

Πρέπει να ήταν το ρυμουλκό Χρήστος XVII και το δεξαμενόπλοιο Καλλικράτης.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...