Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πρίν από λίγες ημέρες στο αγκυροβόλιο βλέπουμε το κοντεινεράδικο Flensburg (IMO 9252773) να περιμένει την επόμενή του δουλειά. Παραγωγή του 2002 στη Daewoo Mangalia(4025) με μία μηχανή MaK και χωρητικότητα 862 TEU. Πρώτο του όνομα το Pioneer Ocean αλλά δε νομίζω πως ταξίδεψε με αυτό ποτέ μια και έγινε σχεδόν αμέσως Maersk Flensburg, μέχρι και το 2019 οπότε και έφυγε το πρόθεμα. Πλοιοκτήτης η Marlow Navigation της Κύπρου.

Link to comment
Share on other sites

Να δούμε και ένα tanker της Marine Trust, συμφερόντων Δημήτρη Προκοπίου, στο αγκυροβόλιο Πειραιώς. Πρόκειται για το Mikela P (IMO 9440382) των 158 χιλιάδων τόνων dwt, ναυπήγησης 2009. Κατασκευαστής του η Hyundai Samho(S401) και η μηχανή του MAN B&W, χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Τανκεράκι και απόψε, είναι το 6,640 τόνων dwt Karakuz (IMO 9621558) που βλέπουμε αγκυροβολημένο στη ράδα του Πειραιά και ανήκει κατά τα φαινόμενα στην Belmax. Ναυπήγηση 2013 στο Zelenodolskiy Sudostroitelnyy Zavod(271) του Zelenodolsk με δύο κύριες μηχανές Wartsila. Χτίστηκε σαν Almetyevsk και το σημερινό του όνομα το πήρε το 2019.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε πάμε στο μικρό handy με το όνομα Grikos (IMO 9325099) που έχει ρίξει άγκυρα από την πίσω πλευρά των Σελινίων. Προιόν του Shikoku Dockyard(1027) με μία μηχανή MAN B&W πίσω στο 2006 με το όνομα SH Bright. Έγινε Venus Shining το 2012 ενώ το σημερινό του όνομα πήρε το 2013. Οι κυκλοφορούντες στο ταράφι θα γνώρισαν ήδη το σινιάλο της Dalex(συμφερόντων Δαλακούρα) στο φουγάρο, πλήν όμως το πλοίο παρότι δεν άλλαξε όνομα φαίνεται να πέρασε στα χέρια μιας εταιρείας leasing από με γραφεία στη Μάλτα και το ΗΒ που λέγεται Maritime Asset Partners. Δεν ξέρω αν πρόκειται για κάποιου τύπου επαναχρηματοδότηση, θα μπορούσε.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα tanker 20ετίας αγκυροβολημένο στη ράδα, είναι το Trident Hope (IMO 9271377). Πλοιοκτήτης του η ελληνική New Shipping συμφερόντων Πολέμη και ναυπηγός του το Namura Shipbuilding(233) πίσω στο 2003 για τη Sanko Line. Μηχανή MAN B&W, χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Στη ράδα του Πειραιά απόψε βλέπουμε ένα κοντεινεράδικο που προχωρά πρός το Ικόνιο μέσω του στενού της Ψυττάλειας, είναι το Warnow Master (IMO 9449833). Παρά το ότι έχει ναυπηγηθεί το 2009 στο Zhejiang Ouhua Shipbuilding(522) δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Φέρεται να ανήκει σε Γερμανούς πλοιοκτήτες. Διαθέτει μηχανή ΜΑΝ και χωρητικότητα 1,496 TEU. 

Link to comment
Share on other sites

Πάνω στην αλλαγή πλοιοκτησίας πετύχαμε στο αγκυροβόλιο Πειραιά το handy bulkcarrier Βαλσαμίτης (ΙΜΟ 9629823). Μέχρι λίγες ημέρες πρίν το φωτογραφίσουμε ονομαζόταν Kapetan Nondas και άνηκε στην Karlog, δεν ξέρω όμως ποιός είναι ο αγοραστής. Ναυπήγηση του 2012 στο Nanjing Dongze(10H-02) με μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 7/12/2020 at 12:40 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα έχουμε ένα handysize bulk carrier που βρέθηκε στη ράδα του Πειραιά πρίν 3 Σαββατοκύριακα, είναι το Oceanic Island (IMO 9561899). Χτισμένο το 2010 στο Shikoku Shipyard της Ιαπωνίας(1068), με μηχανή Mitsui. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Oceanic Hawk, ανήκει στην Hind Maritime Enterprises, Λιβανέζικων συμφερόντων νομίζω.

 

Είχε και αυτό ένα αχέμ... ατυχές συμβάν:rolleyes:. Αποκλεισμένο εδώ και ένα χρόνο στο Mikolayiv της Ουκρανίας και από προχτές στο "control" των ασφαλιστών αφού πρέπει να έπεσε το μπαγιόκο στον πλοιοκτήτη.

 

Link to comment
Share on other sites

To GSD δίνει ναυπηγείο Imabari κ μηχανή  ΜΑΝ B&W κατασκευής Μakita

Παρεμπιπτόντως, έχω ακούσει ότι από τους όποιους φτιάχνουν τέτοιες μηχανές στην Ιαπωνία,οι καλύτερες είναι του Hitachi.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ωραίο ονοματάκι το handy που βλέπουμε στις οθόνες μας, έχει ΙΜΟ 9324722 και λέγεται Danny Boy. To dwt του είναι λίγο πάνω από τους 28 χιλιάδες τόνους και είναι χτισμένο με αυτό το όνομα το 2005 στο Imabari της Ιαπωνίας(598). Πλοιοκτήτης του η Evalend του Κρίτωνα Λεντούδη, δεν έχει ποτέ αλλάξει όνομα ή πλοιοκτησία.

Link to comment
Share on other sites

Έναν ακόμη τακτικό επισκέπτη του Πειραιά βλέπουμε στις οθόνες μας απόψε, είναι το 700 TEU με όνομα K-Ocean (IMO 9143972). Το σουλούπι του δεν αφήνει περιθώριο παρανόησης, είναι προιόν του διάσημου JJ Sietas(1148) ενώ το Κ στην τσιμινιέρα παραπέμπει στην Κ&Κ Schiffahrts, της οικογένειας Knuppel με εκατονταετή ιστορία στη ναυτιλία. Χτίστηκε σαν Alk το 1998 και από κει και πέρα έγινε K-Ocean(2003), City of Oporto(2004), K-Ocean(2008), WEC Brueghel(2010) και πάλι K-Ocean χωρίς να αλλάξει έκτοτε, το 2022. 

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό handy logger των 23,612 τόνων dwt έχουμε για απόψε από τη ράδα του Πειραιά, είναι το Miss Laila (IMO 9175913). Χτισμένο όταν ο Ζιντάν πήρε το Παγκόσμιο Κύπελλο(1998) στην Ιαπωνία και πιο συγκεκριμένα στο ναυπηγείο KK Kanasashi(2971) στο Toyohashi, με κύρια μηχανή Mitsubishi. Πρώτο του όνομα το Blue Aries και από κεί και πέρα έγινε Voge Lena(2009) και Angelos(2016). Μετονομάστηκε σε Miss Laila με σημαία Palau νωρίτερα μέσα στη χρονιά. Οι πλοιοκτήτες είναι νομίζω Ρουμάνοι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν είναι ακριβώς αγκυροβόλιο Πειραιώς, είναι νότια της ανατολικής κίτρινης τσαμαδούρας και το Ever Pride αναμένει εντολή από το ΠΣΠ για να πλησιάσει την κίτρινη και να επιβιβάσει πλοηγό για το Ικόνιο. Το πλοίο των 1,618 TEU ανήκει προφανώς στην Ταιβανέζικη Evergreen (ΙΜΟ 9249233) και έχει ναυπηγηθεί το 2003 στο δικό τους ναυπηγείο(Evergreen Shipyard Corp, 1055) στο Nagasaki της Ιαπωνίας. Η μηχανή του είναι Sulzer και το μοναδικό του προηγούμενο όνομα ως το 2007 ήταν Hatsu Pride. Σημαία Αγγλίας, νηολόγιο Λονδίνου, κλάση ΝΚΚ.

Link to comment
Share on other sites

Στο ίδιο πνεύμα με το ποστ του @Nick the Greek , ας δούμε και την αναχώρηση του Brussels Express την περασμένη Τετάρτη από το container terminal του Πειραιά με προορισμό τη Γένοβα 

Το πλοίο έχει μήκος 368 μέτρα, καίει LPG για την πρόωση του και οι διαστάσεις του είναι 368μ μήκος με 51 πλάτος. Μεταφέρει έως και 14.500 TEU με τη μέγιστη ταχύτητα του να είναι 21,2kn

 

Διόρθωση : LNG καίει 🙂

Link to comment
Share on other sites

MSC Sandra το ανάγνωσμα, πρόσχωμεν. Το πλοίο έχει ΙΜΟ 9203954 και εμείς το βλέπουμε να προχωρά αργά πρός την κίτρινη για επιβίβαση πλοηγού. Ναυπήγηση 2000 με χωρητικότητα 4,315 TEU από τη Hanjin(N074) στο Busan και μηχανή Sulzer. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα, σημαία Παναμά, κλάση DNV.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν σταματούν να εκπλήσσουν με την πρωτοτυπία όσον αφορά την ονοματοδοσία τους οι εταιρείες container. Έτσι μετά το OOCL Indonesia έχουμε και το COSCO Indonesia στην gallerie του Shipfriends. Το πλοίο είναι ναυπηγηθέν το 2010 στη Hyundai(2085) του Ulsan με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 8,500 TEU. Είναι μακρόχρονη ναύλωση της COSCO από τη Seaspan και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα ή ναυλωτή. Και αυτό ανέμενε πλοηγό όπως βλέπουμε, ένα πρωί του Αυγούστου που μας πέρασε στον Πειραιά. Σημαία Hong Kong, κλάση DNV.

Link to comment
Share on other sites

Άλλο ένα κοντεινεράδικο που αναμένε πλοηγό λίγο έξω από την κίτρινη τον περασμένο μήνα. Ιδού λοιπόν το CMA CGM Lapis (IMO 9386495). Ναυπήγηση του 2008 στη Hyundai των Φιλιππίνων(004), στο Subic Bay για λογαριασμό της Dioryx Maritime του Δημήτρη Παπαδημητρίου. Η μηχανή του είναι MAN B&W και η χωρητικότητά του φτάνει τα 4,360 TEU. Άλλη μια άποψή του, δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν ξέρω ποιό κρουαζιερόπλοιο θα είναι , αλλα το Ιταλικό Blasco φέρνει ενα κομμάτι κρουαζιεροπλοιου οπως μπορείτε να δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες.

Το Φωτεινή Ζ έχει πάει διπλα του . Το  ρ/κ θα πάρει στόρια και θα συνεχίσει μαζι με το ρυμουλκιο του

Σπάνιο θέαμα η αλήθεια ειναι

large.NBPART.jpg.59abf5156c450e6eb57bed57d837c709.jpglarge.NBPART2.jpg.26f521c3f9d55d6cb25db4a4b68aab0c.jpg

υ.γ. Μάλλον κομμάτια του Star Princess είναι.

Link to comment
Share on other sites

Το ρυμουλκό έχει προορισμό το Monfalcone, εκεί έχει ναυπηγείο η Fincantieri. Και συνήθως εκεί χτίζει πλοία της Princess Cruises, η οποία κατά το Q1 του 2025 περιμένει πλοίο από την Fincantieri. Πιστεύω λοιπόν πως είναι κομμάτι αυτής της ναυπήγησης. Πιθανόν να είναι το Star Princess αλλά δεν είμαι σίγουρος.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
15 hours ago, proud_ionian said:

Πάμε να δούμε εκείνη την μέρα, που ξεκίνησε με βαριά συννεφιά και κατέληξε με ήλιο

Πάμε και στη ράδα, η οποία όπως πάντα είχε μπόλικο πράμα, φουνταρισμένα και διερχόμενα.

Νήσος Αίγινα δαμάζοντας τα κύματα, Flying Dolphin Athina, Atheras (από Κεφαλονιά ή από Ικαρία), Bolivar 1, 2, που πλέον λέγεται Hope, Delta Harmony, που έκανε εργασίες στην προπέλα, Transworld Navigatoraero 3 highspeed, Φοίβος, Greifswald, Acra, Rijnborg, Αχαιός & Blue Star Myconos.

To Delta Harmony το πρωί ήταν ξεσαβούρωτο πρύμα και γίνοταν εργασίες (κάποια επιθεώρηση; ) στην προπέλα. Ήταν και ένας άνθρωπος σχεδόν πάνω της. Το απόγευμα σαβούρωνε και ετοιμάζονταν να φύγει. Τελευταίο του στίγμα κάπου στον Εύξεινο Πόντο...B). (Ρωσία μυρίζει)

Ο Αθέρας (υπάρχει βουνό στην Ικαρία και χωριό με ωραίο φαγητό:) και με συνώνυμη παραλία στην Κεφαλονιά), πλέον είναι στη Βαλτική προερχόμενο από Luga (μάλλον)

Το Bolivar έχει γίνει Hope και βρίσκεται στα Ναυπηγεία Ελευσίνας.

Το Acra μπαίνει Kαττεγάτη με πορεία πορς Port Said και προέλευση... Hazira Ινδίας (Ρωσία μυρίζομαι και εδώ).

Το Rijnborg το βλέπουμε συχνά στα μέρη μας.

Ευχαριστούμ που επιλέξατε εμάς, για την εξνημέρωσή σας:P

Link to comment
Share on other sites

Μπόμπα το δελτίο της ράδας, μερσούμε.

 

Όπου Delta Harmony, Διαμαντίδης.

Όπου Atheras, εφοπλιστής που τον ξέρουν και οι πέτρες για τους λάθος λόγους αλλά λόγω νομοθεσίας λήθης δεν γίνεται να αναφέρουμε το όνομά του. Και θα παρακαλούσα όποιους το ξέρουν να μην το αναφέρουν.

Όπου Bolivar, Μόλαρης με μια μικρή επιφύλαξη

Όπου Acra, επίσης Διαμαντίδης

Κι όπου Rijnborg, η ολλανδική Wagenborg Shipping

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με ρίγη συγκίνησης να διαπερνούν την κορμάρα μου:D, μοιράζομαι μαζί σας φωτογραφία από πλοίο που ανήκει στο θωρηκτό του Κέρατος της Αφρικής, στην Maersk της μαύρης ηπείρου, την Djibouti Shipping Company :D. Το πλοίο είναι το feederάκι African Sun (IMO 9359105) και το βλέπουμε αρόδου στον Πειραιά λίγο πρίν τα Χριστούγεννα, περιμένοντας την επόμενή του ναύλωση. Κατασκευή 2006 στο Jiangdong Shipyard(1100-7) της Κίνας, χωρητικότητα 1,118 TEU και μία κύρια μηχανή ΜΑΝ. Το πρώτο του όνομα ήταν Alianca Cordillera προφανώς για την γνωστή τότε Βραζιλιάνικη εταιρεία, το 2007 έγινε CSAV Colon σε ναύλωση στην χιλιανή CSAV, ενώ το 2008 έγινε Asian Sun. Τον Απρίλιο του 2020 πήρε το σημερινό του όνομα με σημαία Djibouti. Μετά την παραμονή του στην Ελλάδα, πέρασε το κανάλι και βρίσκεται πια στα πάτρια εδάφη του Djibouti.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...