Apostolos Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Απο ποιόν Grimaldi? Να παει ο κύριος να πάρει ενα Ιαπωνικό απο την Ιαπωνία και να μας αφήσει τον κούκλο στη θέση του και να μας το φέρει να το μετασκευάσουμε εμείς γιατι οι Ιταλοί είναι εκτός απο άσχετοι και βάνδαλοι!
Alessandro Bertolini Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 opa, nai ala kseroune kai xtisoune apo tin arxi kala plia.
Alessandro Bertolini Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Ayto exi na kani me ton sxediasti ton esoterikon xoron. Ola ta italika plia tis Carnival(carnival-costa-princess) einai Kitch (i diakosmites einai omos americans). Tis Grimaldi ta plia einai poli omorfa kai kompsa. Tis Minoan an kai ego ta theoro ipervolika entiposiaka den einai asxima plia. To Costa Classica kai Romantica pou xtistikane otan i Costa eitane 100% italiki kai to project eitane italiko einai dio aristourgimata. gousta einai. Ala na leme oti ta italika plia einai agousta einai san na leme oti stin ellada to psari den einai kalo.
cpt_hcp Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Βγαινουμε εκτος topic και θα μας κραξουν δικαιως.Ομως εγω με το δικο μου ματι σε οσα πλοια εχω μπει εχω απογοητευθει και οχι μονο αυτο και εξωτερικα πλεον νομιζω οτι χτιζουν κουτια οπως κανα οι φιλοι μας οι γιαπωνεζοι για πολλα χρονια,τελικα η εκμεταλλευση και του τελευταιου τετραγωνικου μετρου οδηγει σε κουτια και οι Ιταλοι τελευταια εχουν δωσει ρεστα σε κουτοκατασκευες,για την τεχνογνωσια δεν το συζηταμε οτι ειναι απο τους καλυτερους,οχι ομως οι καλυτεροι.
Nick the Greek Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Επι των εσωτερικων χωρων ουδενα σχολιο μπορω να κανω καθ' οτι δεν ειμαι γνωστης. Θα ελεγα ομως οτι ειναι λιγακι οξυμωρο να συγκρινεται η Ελλαδα των 3,5 Ναυπηγειων με την Ιταλια των πολυ περισσοτερων, και σαν απολυτα μεγεθη αλλα και ειδικα απο την στιγμη που οι Ιταλοι χτιζουν πλοια σχεδον καθε ειδους και μεγεθους, ενω η δικη μας δουλεια(εκτος απο τις φωτεινες εξαιρεσεις του Νησος Μυκονος και του Νησος Χιος) περιοριζεται σε εκτεταμενες μετασκευες στην καλυτερη των περιπτωσεων. Επισης ειναι ενδιαφερουσα και μια ματια στο παρελθον και στα κλασσικα liners. Μπορει τα αντιστοιχα Βρεταννικα η Γαλλικα να ειναι τα πιο διασημα και πολυσηζητημενα, αλλα νομιζω ιταλικα σαν το Galileo Galilei, το Conte di Savoia, Cristoforo Colombo, το Rafaelo και τοσα αλλα, εχουν μεινει στην ιστορια σαν η επιτομη του καλου γουστου τοσο εσωτερικα, οσο και εξωτερικα.
cpt_hcp Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Δεν συγκριναμε Ελλαδα Ιταλια ως ναυπηγικη απλα το θεμα μεταφερθηκε εδω απο τον Admin. Mετα κανεις δεν λεει οτι καποτε εφτιαχναν πολυ ομορφα βαπορια,συζηταμε τι κανουν σημερα.
Stefanos Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Το θέμα με το αν τα πλοία που χτίζουν οι Ιταλοι είναι όμορφα δεν έχει να κάνει τόσο με την χώρα.υπάρχει μια παγκοσμια τάση κουτοποίησης των πλοίων πια σε όλες τις χώρες δίοτι η σύγχρονη ναυπηγική στραφηκε προς τη πλήρη εξομάλυνση των ναυπηγικών γραμμών και στις ευθείες για πολλούς και διάφορους λόγους με αποτέλεσμα οι καμπύλες να υπάρχουν μόνο εκεί που είναι απαραιτήτες Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε πάντως να συγκρίνουμε τη δική μας ναυπηγική βιομηχανία με αυτή της Ιταλίας η άλλων χωρών αυτό όχι γιατι είμαστε λιγότερο ικανοί άλλα γιατί δυστυχώς η ελληνική ναυπηγική πραγματικότητα είναι πολύ περιορισμένη στη πραγματικότητα της Ελευσίνας και του Περαματος Υ/Γ Το θέμα θα μπορούσε να ονομαστεί καλύτερα ναυπηγική στην Ελλάδα και ανα το κόσμο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now