Jump to content
Shipfriends

Λεωφοροι στη Θαλασσα...


Recommended Posts

Σχέδιο θαλάσσιου δρόμου στη Γαλλία

Κι αυτό το καλοκαίρι εκατοντάδες χιλιάδες αδειούχοι στη Γαλλία θα ξοδέψουν ένα σημαντικό κομμάτι των διακοπών τους στα μποτιλιαρίσματα των εθνικών οδών της χώρας. Οπως και στον υπόλοιπο αναπτυγμένο κόσμο, το οδικό δίκτυο της Γαλλίας υποφέρει από την κυκλοφοριακή συμφόρηση, ενώ ένα από τα βασικά αίτια του προβλήματος είναι τα πανταχού παρόντα φορτηγά. Τα μεγάλα φορτηγά αυξάνουν τη μόλυνση της ατμόσφαιρας, προκαλούν κυκλοφοριακή συμφόρηση στα ήδη υπερφορτωμένα οδικά δίκτυα.

Ωστόσο πολλοί οδηγοί, τουλάχιστον σ’ ένα τμήμα του εθνικού οδικού δικτύου της Γαλλίας, θεωρούν ότι μπορεί να υπάρξει άμεση λύση. Οι λιμενικές αρχές της Ναντ, στην ακτή της χώρας που βρέχεται από τον Ατλαντικό Ωκεανό, εξετάζουν τις τελευταίες λεπτομέρειες ενός φιλόδοξου σχεδίου, το οποίο ελπίζουν ότι θα αποσυμφορήσει τις εθνικές οδούς κατά 1.000 φορτηγά ημερησίως. Το σχέδιο, με την ονομασία «θαλάσσιο δίκτυο», προβλέπει τη μεταφορά των φορτηγών με πλοία μέσω της θαλάσσιας οδού, από το λιμάνι της Μοντουάρ, δίπλα στη Ναντ, στο Μπιλμπάο της Ισπανίας. Για τον σκοπό αυτό θα δημιουργηθεί στόλος ειδικά κατασκευασμένων φέρι μπόουτ. Σε περίπτωση που το σχέδιο λάβει την έγκριση της Ε.E., αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή από τα μέσα του 2008.

Σύμφωνα με το σχέδιο, οι οδηγοί των φορτηγών θα μεταβαίνουν σε μια περιοχή διοδίων, ανάλογα με τα οδικά διόδια, όπου και θα πληρώνουν το αντίτιμο της θαλάσσιας διαδρομής που θα συνδέει τη δυτική Γαλλία με την Ισπανία. «Ο χρόνος αναμονής για τα φέρι μπόουτ δεν θα υπερβαίνει τις έξι ώρες, ενώ η επιβίβαση και η αποβίβαση θα διαρκεί όσο και η διέλευση από τα οδικά διόδια», τονίζει ο επικεφαλής των λιμενικών αρχών του Ναντ-Σαν-Ναζέρ, Μισέλ Κιμπέρ, ο οποίος είναι υπεύθυνος και για τη λειτουργία των εγκαταστάσεων στο Μοντουάρ. Ο λιμενικός αξιωματούχος είναι πεπεισμένος ότι το σχέδιο αποτελεί μια αξιόπιστη, οικονομικά ανταγωνιστική εναλλακτική λύση για τους οδηγούς φορτηγών, που διέρχονται από τις γαλλικές εθνικές οδούς κατά μήκος του Ατλαντικού Ωκεανού.

Δελεαστική πρόταση

«Το ταξίδι θα διαρκεί δέκα περίπου ώρες, το οποίο αντιστοιχεί σ’ ένα ταξίδι μιας μέρας στον δρόμο. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού οι οδηγοί θα ξεκουράζονται, δεν θα ξοδεύουν βενζίνη και δεν θα ταλαιπωρούν τα φορτηγά τους. Πρόκειται πραγματικά για μια δελεαστική προσφορά», τονίζει με έμφαση ο κ. Κιμπέρ. Ο Γάλλος λιμενικός υποστηρίζει ότι το σχέδιό του μπορεί να χρηματοδοτηθεί σχεδόν εξ ολοκλήρου από ιδιώτες, πέρα από την απαιτούμενη αρχική επιχορήγηση από την Ε.Ε. Ο κ. Κιμπέρ εκτιμά ότι το σχέδιο θα στοιχίσει περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ, το οποίο αντιπροσωπεύει το κόστος κατασκευής των ειδικά διαμορφωμένων φέρι μπόουτ και τα έξοδα για την αναβάθμιση των λιμανιών του Μοντουάρ και του Μπιλμπάο.

πηγη: Η Καθημερινη

πηγη... της καθημερινης:mad: : Tocqueville Connection

πηγη και των δυο το AFP

Link to comment
Share on other sites

Είναι αλήθεια ότι υπάρχει πρόβλημα, αλλά..

1. Πόσους μήνες θα μπορέσει να δουλεύει η γραμμή? Βισκαικός γαρ..

2. Πως θα μπορέσει να μαζεύει 100 νταλίκες σε 6 ώρες για το ένα βαπόρι?

( φαντάζομαι εννοεί 500 για κάτω και 500 επιστροφή)

3. Το μέτρο είναι σωστό, για τα Σαβατοκύριακα, όπου απαγορεύεται η κυκλοφορία.

4. Επίσης δεν έχει πρόβλημα στις αφιξοαναχωρήσεις , και τα 278 μίλλια μπορεί να τα κάνει και με οικονομική ταχύτητα.

5. Θα πρέπει να είναι φ/γ ο/γ, για να παίρνει όλους τους οδηγούς, οι οποίοι όμως είναι ενήμεροι με τις καιρικές συνθήκες στον Βισκαικό, και πιθανόν να μην το προτιμούν.

Είδωμεν, και ελπίζω να ξεκινήσουν και εδώ σύντομα

Link to comment
Share on other sites

Οντως τό μέτρο είναι σωστό μέ την προϋπόθεση ότι η γραμμή θά λειτουργή όλο το χρόνο (τόν χειμώνα ο Βισκαϊκός-καλούμενος καί "Μπέης" από τους ναυτικούς-δέν αστειεύεται...) καί επίσης μέ την προϋπόθεση οτι τελικά τά έξοδα γιά τά καύσιμα (ντήζελ) τού κάθε πλοίου γιά κάθε ταξίδι θά είναι λιγώτερα από τά έξοδα γιά τα καύσιμα (επίσης ντήζελ καί όχι βενζίνη,όπως λέγει ο κύριος Κιμπέρ) που θά γλυτώνουν στο σύνολό τους όλοι οι μεταφερόμενοι "νταλίκαρχοι" μέ το συγκεκριμένο πλοίο στό συγκεκριμένο ταξίδι...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...