Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Κερατσινίου & Ικονίου(Μερτζάριο, Καρβουνόσκαλα κλπ)


Recommended Posts

Ένα πλοίο που κινείται συνέχεια στην ανατολική Μεσόγειο σαν feeder θα δούμε απόψε. Δεμένο στο Ικόνιο λοιπόν, το πλοιοκτησίας Costamare, Luebeck (IMO 9216092). Απόψε είναι μάλιστα εν πλώ από τη Βενετία πρός τον Πειραιά. Ναυπηγός του το Jurong Shipyard(1058) της Σιγκαπούρης με μηχανή B&W και χωρητικότητα 1,078 TEU. Πρώτο όνομα το New Confidence ως το 2010 και κατόπιν Stadt Luebeck μέχρι το 2017. Σημαία Λιβερίας, κλάση DNV και νομίζω ναύλωση της MSC αυτήν την εποχή.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ένα feederάκι που κάνει δρομολόγια στην Ανατολική Μεσόγειο και μας έρχεται συχνά στον Πειραιά, είναι και το AS Fatima (IMO 9437191) που βλέπουμε εδώ δεμένο Ικόνιο 3 Δυτικά. Κινεζιά κι αυτό, Zhejiang Ouhua Shipbuilding(506) στο Zhoushan σαν Warnow Vaquita μέχρι το 2015 οπότε και πήρε το τωρινό του όνομα. Χωρητικότητα 1,284 TEU, μηχανή ΜΑΝ, σημαία Πορτογαλίας και κλάση ABS. 

 

Fun fact: Τα αρχικά AS συνδέονται με την εταιρεία Ahrenkiel Shipmanagement. Εκτός λοιπόν από την Fatima που μόλις είδατε, στην gallerie του Shipfriends μπορεί κανείς να βρεί επίσης την Anita, την Camelia, και την Rosalia

 

Link to comment
Share on other sites

Σειρά της CMA CGM στο συγκεκριμένο δελτίο, την αντιπροσωπεύει το CMA CGM Ural των 10,622 TEU (ΙΜΟ 9705079) που βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο 3 Δυτικά. Προιόν του πολύ γνωστού New Times(0209203) στο Jingjiang της Κίνας το 2015, με μηχανή ΜΑΝ B&W. Το βλέπουμε και την επόμενη μέρα ενώ πάει να αφήσει πλοηγό. 

Link to comment
Share on other sites

Δεμένο στον Πειραιά το Maersk Nairobi (IMO 9356165), απόψε στις οθόνες σας. Προιόν του Volkswerft Stralsund(475) της Γερμανίας με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 2,478 TEU. Χτίστηκε το 2009 με το όνομα Mercosul Manaus, το τωρινό του όνομα το πήρε το 2017.

Link to comment
Share on other sites

Οι εγκαταστάσεις της Coral, σε αυτό που η παλιά μαγκιά του Πειραιά ονόμαζε κεφάλι Βενιζέλου:D, προσφέρουν καλή φωτογράφιση. Κάπως έτσι γνωρίζουμε σήμερα το τανκεράκι Life Star (IMO 9435325). Κατασκευή Krasnoye Sormovo(19619/8) στο Nizhniy Novgorod της Ρωσίας το 2007 με 2 κύριες μηχανές Wartsila. Το dwt του είναι πάνω από 13 χιλιάδες τόνους κι αυτό γιατί έχει μήκος 150 μέτρα και πλάτος 17, με βύθισμα 4.1 μέτρα. Τα προηγούμενα ονόματά του ήταν Masalli 1(2007), Agdash(2007), Agvanis(2020) ενώ το σημερινό του το πήρε το 2023. Ο πλοιοκτήτης είναι Τούρκος, σημαία Palau και η κλάση BV. 

Link to comment
Share on other sites

Πλοίο-γαιδούρι στις οθόνες μας απόψε, είναι το COSCO Shipping Universe (IMO 9795610) των 21,237 TEU που βλέπουμε δεμένο Ικόνιο 3 ανατολικά. To Waigaoqiao Shipbuilding(H 1416) στη Σαγγάη είναι ο δημιουργός του το 2018, με μηχανή MAN B&W. Σημαία Hong Kong, δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Πρoφανώς στην Ταιβανέζικη Evergreen είναι ναυλωμένος ο ογκόλιθος που βλέπουμε στη φωτογραφία, είναι το κοντεινεράδικο με 20,388 TEU με όνομα Ever Globe (IMO 9786841). Δεν είναι όμως χτισμένο στην Ταιβάν αλλά στην Ιαπωνία και πιο συγκεκριμένα στο Imabari(8194). Κι αυτό γιατί πλοιοκτήτης είναι η Kyosei Kisen. Έχει μηχανή MAN B&W και σημαία Παναμά.

Link to comment
Share on other sites

Διάβαζα προχτές για μια καινούρια γραμμή με κοντέινερ που ξεκινά από τα ΗΑΕ για την Ινδία, με ένα από τα πλοία που έχουν ναυλωθεί για αυτήν τη δουλειά να λέγεται Phen Basin. Και θυμήθηκα πως με αυτό έχουμε ξανασυστηθεί, πρίν από λίγο καιρό στον Πειραιά. Το ΙΜΟ του είναι 9340752 και έχει ναυπηγηθεί το 2007 στο Dalian Shipbuilding(C4250-20) για λογαριασμό της PIL(Pacific International Lines) με όνομα Kota Laju. To 2020 έγινε Zarnata Express, το 2022 έγινε Number 9 και πέρσι πήρε το τωρινό του όνομα. Χωρητικότητα 4,250 TEU και μηχανή MAN B&W.

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρότερο και παλαιότερο μέλος του στόλου της ONE Network θα δούμε σήμερα στο Ικόνιο, είναι το ONE Atlas (ΙΜΟ 9290115). Ναυπηγήθηκε στη Samsung(1498) το 2005 για λογαριασμό της China Shipping με όνομα CSCL New York, όνομα που κράτησε ως το 2019 οπότε και έγινε Seaspan New York περνώντας στα χέρια του γνωστού πλοιοκτήτη. Από τα μέσα του 2023 πήρε το σημερινό του όνομα. Χωρητικότητα 4,253 TEU, σημαία Σιγκαπούρης και κλάση DNV.

Link to comment
Share on other sites

Ένα μικρό feeder των 698 TEU μπροστά στο φακό μας σε αναχώρηση από το Ικόνιο. Πρόκειται για το Nina A (IMO 9440605) που έχει χτιστεί στο Sainty Yangzhou(05 STIG 039) το 2008 με μηχανή MaK. Πρώτο του όνομα ήταν το Ice Runner μέχρι το 2018 οπότε και έγινε Alinda, όνομα που κράτησε ως το 2021 οπότε και πήρε το σημερινό του. Ανήκει στην Peter Dohle Schiffahrts, το όνομά του βέβαια αλλά και η γραμμή του που είναι Πειραιάς - Ashdod, παραπέμπουν σε Arkas.

Link to comment
Share on other sites

Delphis Gdansk (με ΙΜΟ 9780653) λέγεται το πλοίο που βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο, ουδεμία σχέση έχει όμως ούτε με τους Δελφούς, ούτε με την Πολωνία. Αντίθετα είναι γιαπωνέζικο κοντεινεράδικο που έχει χτιστεί το 2017 για λογαριασμό μιας εταιρείας με όνομα που παραπέμπει σε αρχηγό σαμουράι :D, της Yawatahama Kisen. Ναυλωμένο στην COSCO βέβαια και χτισμένο στη Hanjin Busan(N 265) με μηχανή MAN B&W. Χωρητικότητα 1,924 TEU, σημαία Hong Kong και κλάση DNV. Όσο μπορώ να καταλάβω συνδέει δυτική και ανατολική Μεσόγειο, πιάνοντας εκτός από τον Πειραιά και σε πολλά Ισπανικά και Τούρκικα λιμάνια.

Link to comment
Share on other sites

Τυχερός ώστε να πετύχω το όμορφο Maersk Newport (IMO 9356127) πάνω στην αναχώρηση και με το πλοίο να λούζεται από τον ήλιο. Ναυπήγηση 2008 στο PS Werften Stralsund(471) της Γερμανίας με την Maersk Line να μην το έχει αποχωριστεί ως σήμερα. Χωρητικότητα 2,478 TEU και μηχανή MAN B&W, σημαία Δανίας. Τον τελευταίο καιρό το πλοίο κάνει συνεχώς Ambarli - Κωνστάντζα - Port Said.  

Link to comment
Share on other sites

On 5/25/2019 at 6:20 PM, Nick the Greek said:

Ένας τακτικός επισκέπτης του Πειραιά που παραδόξως δεν είχαμε στην γκαλερί μας, είναι το MSC Asli(IMO 9162631) που βλέπουμε δεμένο στο Ικόνιο. Πλοιοκτήτης είναι η ίδια η MSC με το πλοίο να είναι προιόν του Jiangnan(Η2243) της Κίνας πίσω στο 2000 όταν και είχε χτιστεί για την Ελβετική Norasia με όνομα Norasia Salwa. Με την παράδοσή του πήρε το πρόθεμα ADCL μπροστά από το Salwa, όντας κομμάτι μιας αποτυχημένης εταιρείας που είχε στηθεί πρόχειρα τότε στο Abu Dhabi. Με την κατάρρευσή της πέρασε στα χέρια της V-Ships με το πλοίο να παίρνει το όνομα Lincoln και τελικά να αγοράζεται από την MSC το 2004. Φέρει 2 μηχανές Sulzer. Για τους περίεργους όσον αφορά το τι σημαίνει αυτό το Asli, είναι χαιδευτικό ενός όμορφου, τούρκικου γυναικείου ονόματος.

 

Ακόμη μερικές απόψεις από αυτό το ξεχωριστό design, που εκείνη την ημέρα, ξεφόρτωτο, ανέμενε πλοηγό για το Ικόνιο. Εδώ έχει πάρει πλοηγό η Aslinur και συνεχίζει για μέσα. Το πλοίο απασχολείται στην ανατολική Μεσόγειο ανάμεσα σε Πειραιά, Haifa, Ashdod, El Dekheila, Koper, Trieste, Σμύρνη, Gemlik και ξανά Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφουμε στον περασμένο Ιούλιο οπότε και πετυχαίνουμε στο Ικόνιο 3 Δυτικά το μεγάλο κοντεινεράδικο που λέγεται Seaspan Amazon (IMO 9630391). Είναι πλοίο του 2014 από το Jiangsu Yangzi Xinfu Shipbuilding(YZJ 2011-986) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 10,100 TEU. Ήταν παραγγελία της Hanjin Shipping και κράτησε έμεινε σε αυτήν για 2 χρόνια με όνομα Hanjin Ami. Με αυτό το όνομα το βλέπουμε και εμείς, σαν νεότευκτο το 2014 στη Genova. Όπως μπορεί κανείς να διαπιστώσει, πέραν της αλλαγής ονόματος είχαμε και πρόσθεση scrubber, προσθήκη αρκετά έξυπνη μια και έχει γίνει στο πλάι της υπάρχουσας τσιμινιέρας.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μου πήρε κανένα λεπτό😀 να καταφέρω να γράψω σωστά το σεξουαλικό όνομα😆 του κοντεινεράδικου που βλέπετε στις οθόνες σας, είναι το Zhong Gu Shan Dong με ΙΜΟ 9333060. Όσοι μιλάτε Κινέζικα, μπορείτε να μάθετε περισσότερα και για τους πλοιοκτήτες του. Κατασκευή 2007 στη Hanjin(N 160) με όνομα Stadt Aachen που ήταν και το μοναδικό του όνομα ως το 2016. Μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 3,398 TEU. Σημαία Κίνας, νηολόγιο Zhuhai.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το κατάστημα σερβίρει MSC και πιο συγκεκριμένα το MSC Nederland III (ΙΜΟ 8918954) που βλέπουμε στο Ικόνιο 1. Το βαπόρι είναι του 1992 και είναι πιά στα 32. Την ηλικία του μαρτυρά και το πρώτο του όνομα που ήταν Vladivostok Senator, για την τότε Senator Linie με έδρα τη Βρέμη. Το 2002 γίνεται Vladivostok Mariner για λίγους μήνες και το 2003 περνά στα χέρια της MSC σαν MSC Nederland. Μετονομάστηκε στις αρχές Φεβρουαρίου του 2003, παίρνοντας το τωρινό του όνομα. Ναυπηγός του το γνωστό τότε Bremer Vulkan Schiffbau und Maschinenfabrik(93) με έδρα και αυτό τη Βρέμη, η δε μηχανή του είναι Burmeister & Wein. Χωρητικότητα 3,007 TEU και σημαία Πάναμα.

Link to comment
Share on other sites

On 9/26/2018 at 8:53 PM, Nick the Greek said:

Ένα ακόμα containership της MSC στο Ικόνιο, πρόκειται για το καθελκυσθέν εν έτει 2004, MSC Nerissa(IMO 9278155). Σε όλη του την εργασιακή ζωή με το ίδιο όνομα, έχει χτιστεί στη Hanjin(N115). Διαθέτει 1 μηχανή Doosan που για να φτάσει το πλοίο την υπηρεσιακή ταχύτητα των 24.3 κόμβων, καταναλώνει 160 τόνους την ημέρα. Χωρητικότητα 10,158 TEU με καμιά 500αριά reefer plugs.  

 

Υπάρχει ακόμα η Nerissa και προσεγγίζει τον Πειραιά. Μια ακόμη άποψή του από το Ικόνιο λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα πιο παλιά κομμάτια του στόλου της COSCO, είναι το Xin Yan Tai (IMO 9304801) που είναι δεμένο στο Ικόνιο, στην συγκεκριμένη φωτογραφία. Ναυπήγηση 2005 στο Hudong Zhonghua(H 1354 A) με μηχανή MAN B&W και χωρητικότητα 5,668 ΤΕU. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο πάνω από τους 19 χιλιάδες τόνους είναι το dwt του εικονιζόμενου πλοίου γενικού φορτίου, πρόκειται για το -τότε- SLNC Magothy (IMO 9418975), που έχει γίνει πια Magothy σκέτο. To Qingshan Shipyard(2006 0305) είναι ο ναυπηγός του πίσω στο 2009 και η μηχανή του είναι ΜΑΝ. Είναι προιόν της αποτυχημένης Beluga μια και το πρώτο του όνομα ήταν Beluga Persuasion. Το 2010 γίνεται Beluga Singapore και ακολούθως Singapore(2012), HHL Lisbon(2012), Norfolk(2015), SLNC Magothy(2019) και από το τέλος του 2023 όπως είπαμε σκέτο Magothy.

Link to comment
Share on other sites

Και από το σουλούπι μόνο του εικονιζομένου Taichung (IMO 9194505) καταλαβαίνει κανείς πως είναι κάποιας ηλικίας. Όντως το πλοίο έχει ναυπηγηθεί το 1999 στο Imabari Marugame(1303) αλλά τολμώ να πω πως ακόμη και τότε το σουλούπι του ήταν ξεπερασμένο. Χωρητικότητα 1,560 TEU και μηχανή B&W για το πλοίο με πρώτο όνομα το Sinar Batam. Ακολούθως OOCL Ace(2000), Sinar Batam(2001), OOCL Taichung(2008) και σκέτο Taichung από το 2017. Σημαία Πάναμα.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα από τα πιο μικρά κομμάτια της COSCO που έρχονται στον Πειραιά, είναι το Xin Yan Tian (IMO 9234367). Ναυπήγηση Dalian New Shipbuilding(C 5600-4) το 2004 με χωρητικότητα 5,668 TEU. Όνομα δεν έχει αλλάξει ποτέ, μηχανή MAN B&W και σημαία Κίνας, όπως φαίνεται και στην πρυμνιά το όψη.

Link to comment
Share on other sites

Το περασμένο Σάββατο λοιπόν, να το MSC Carmen (IMO 9349813) να λιάζεται στον Πειραιά. Το 2008 καθελκύστηκε σαν Buxcity από την Daewoo Mangalia αλλά δε νομίζω πως ταξίδεψε ποτέ με αυτό το όνομα, αγοράστηκε από την MSC και πήρε το σημερινό του όνομα, κρατώντας το εδώ και 16 χρόνια. Το πλοίο μάλλον κάνει δρομολόγια ανάμεσα στην ανατολική ακτή των ΗΠΑ(Baltimore, Savannah, Port Everglades, Fort Lauderdale) τις Μπαχάμες(Freeport), τον Παναμά(Cristobal) και την Μεσόγειο μια και πρίν τον Πειραιά ήταν στην Μάλτα ενώ σήμερα βρίσκεται στην Μερσίνη.

Link to comment
Share on other sites

On 3/19/2019 at 9:08 PM, Nick the Greek said:

Ξεκινάμε με το Asiatic Island (IMO 9366483) που εδώ βλέπουμε να κάνει οπερέσιο. Είναι χωρητικότητας 1,147 TEU και είναι χτισμένο το 2007 στα ναυπηγεία Sedef(145) της Tuzla με το όνομα Murat K, το οποίο αποτελεί και το μοναδικό του προηγούμενο όνομα ως το 2014. Έχει μια μηχανή ΜΑΝ που του δίνει 19 κόμβους υπηρεσιακή με 43 τόννους κατανάλωση το 24ωρο. Πρίν πολλά χρόνια είχαμε πάρει και μια γεύση από την γέφυρά του.

 

Το εργαλείο το είχαμε δεί παραπάνω σαν Asiatic Sky στη Genova, στα τέλη του 2023 όμως μετονομάστηκε σε Egy Sky. Με αυτό το όνομα το βλέπουμε κι εμείς στο Ικόνιο το ΣΚ που μας πέρασε. Οι πλοιοκτήτες του έχουν έδρα τη Σιγκαπούρη και λέγονται Asiatic Lloyd.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...