Jump to content
Shipfriends

Angeliki Kavoura

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Το πλοίο ερχόταν από Παροικιά. Υπάρχει κάποιος κανόνας ναυσιπλοΐας που παραβίασε ο πλοίαρχος? Όταν περνάει το τέρας των 32.000 kw με 25 κόμβους σε απόσταση αναπνοής από λουόμενους τίθενται σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές και σωματικές ακεραιότητες και πρέπει να αναζητηθούν ευθύνες. Η παραλία της Αζολίμνου έχει βράχια που μπορεί κάποιος να γκρεμοτσακιστεί. Όμως σ' αυτήν την παραλία όλως περιέργως υπάρχει ναυαγοσώστης ο οποίος φέρει επίσης σοβαρές ευθύνες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το συγκεκριμένο πλοίο περνάει το συγκεκριμένο πέρασμα ανοιχτά της Αζολίμνου προγραμματισμένα προς την αντίθετη κατεύθυνση (Από Σύρο για Πάρο) κάθε Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή και ώρα περίπου 21:30-21-45
  2. Όταν σχεδιάζουμε δρομολόγια ακτοπλοϊκών συνδέσεων τα φτιάχνουμε βολικά για κάθε περίπτωση Και κάποιος που θέλει να πάει από Ραφήνα στην Πάρο (Ραφήνα-Σύρος-Πάρος δεν είναι ούτε 5 ώρες) και την επόμενη μέρα θέλει να επιστρέψει στη Ραφήνα ενδεχομένως για να βρεί το αυτοκίνητό του που το έχει αφήσει, θα πρέπει να περάσει άλλες 11 ώρες για εξαναγκαστική κρουασγιέρα στις Κυκλάδες? Στο τετράγωνο Σύρος-Μύκονος-Νάξος-Πάρος-Σύρος οι αποστάσεις είναι μεγάλες. Δεν βγαίνει κυκλικά. Δεν μπορείς να εξαναγκάσεις τον επιβάτη σε τόσο μεγάλο και χρονοβόρο κύκλο. Και ας μην ξεχνάμε ότι ο μέσος επιβάτης δεν είναι σαν κι εμάς τους "shipfriends" που τρελαινόμαστε με τα βαπόρια και τις θάλασσες. Ο μέσος επιβάτης θέλει να φτάσει όσο το δυνατό γρηγορότερα και οικονομικότερα στον προορισμό είτε για business είτε για διακοπές με την οικογένειά του. Εμείς είμαστε η εξαίρεση και είναι λάθος να σχεδιάζουμε δρομολόγια εξ ιδίων γούστων.
  3. Ένα συμβατικό πλοίο της Ραφήνας (των 19 κόμβων) δεν έχει τη δυνατότητα να εξυπηρετήσει 5 νησιά με επιστροφή και να είναι πίσω στη Ραφήνα πριν τα μεσάνυχτα. Ή θα πάει Ραφήνα-Σύρο-Πάρο-Νάξο-Πάρο-Σύρο-Ραφήνα ή Ραφήνα-Τήνο-Μύκονο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο-Ραφήνα.
  4. Δεν υπάρχει καθημερινή σύνδεση Τήνου-Σύρου αλλά Σύρου-Τήνου. Τί διαφορά έχει? Ο Τηνιακός ούτε με το Blue Star Paros, Naxos ούτε με το FF Andros δεν έχει τη δυνατότητα να μεταβεί στη Σύρο που είναι πρωτεύουσα νομού έχει δημόσιες υπηρεσίες Νοσοκομείο αυθημερόν και το βράδυ να είναι πίσω στο σπίτι του στην Τήνο
  5. Μετά από 14 χρόνια αναβίωσε η ακτοπλοϊκή σύνδεση Ραφήνας-Σύρου. Τελευταία φορά ήταν το καλοκαίρι του 2001 με ένα highspeed. Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να μπει πιο δυναμικά στη Σύρο με καθημερινά δρομολόγια και όχι 3 φορές την εβδομάδα δεδομένου ότι: 1. Η Σύρος απέχει από τη Ραφήνα 62 ναυτικά μίλια ενώ από τον Πειραιά 83 ναυτικά μίλια 2. Το Fast Ferries Andros έχει τη δυνατότητα να προσφέρει καλύτερες τιμές στους ναύλους σε σχέση με τα "Πειραιώτικα" 3. Και συντομότερη διάρκεια ταξιδιού. Το κάνει με 19 κόμβους 3 ώρες και 15 λεπτά. Αναρωτιέμαι γιατί τόση επιφυλακτικότητα? Μόνο 12 δρομολόγια το 2015? Έτσι υπάρχει περίπτωση ο κόσμος της Σύρου να το αγκαλιάσει? Με τρεις φορές την εβδομάδα είναι δυνατό να κατοχυρώσει το μερίδιο που του αναλογεί στην επιβατική αγορά? Η γραμμή έχει μέλλον?
×
×
  • Create New...