Jump to content
Shipfriends

Toros (ΙΜΟ 7407037)


Recommended Posts

Σημειωση: Οσοι βαριεστε τα μεγαλα κειμενα διαβαστε το, αξιζει τον κοπο πιστευω :P

Σημερα το απογευμα ειχα την ευτυχια να βλεφαριαζω(πως τα μιλαω τα Περαιωτικα :P ) τη φορτωση του Παναγια Κρημνιωτισσα στον Αγιο Γεωργιο Κερατσινιου(το οποιο παρεπιπτοντως εφυγε στις 1730 για Χιο και Μυτιληνη σχεδον γεματο), οταν το ματι μου επεσε στο ρο-ρο Blue Moon I που ερχοταν καμαρωτο-καμαρωτο. Το πλοιο εχει σημαια Παναμα και υποχρεουται τοσο σε πλοηγηση οσο και σε συνοδεια ρυμουλκου αλλα παλι δε φανταζομουν οτι θα ειναι τοσο δυσκινητο ωστε και το ενα αυτο ρυμουλκο να αποδειχθει λιγο. Το πληρωμα του Blue Moon I αποτελειται απο Ρωσους απ' οτι εμαθα.

Στο πλοιο ειχε δωθει θεση διπλα στο Παναγια Κρημνιωτισσα και οι μανουβρες προσδεσης ειχαν αυτο το σκοπο, ομως γρηγορα ολοι οι παραβρισκομενοι καταλαβαμε οτι δε θα ηταν τοσο απλα τα πραγματα μια και με το που πηρε στροφη και με το ρυμουλκο δεμενο πρυμα δεξια, ανοιξε η πλωρη που εφτασε σε αποσταση αναπνοης απο το Παναγια Κρημνιωτισσα. Εννοειται οτι ολοι οι επιβαινοντες/πληρωμα του Παναγια Κρημνιωτισσα ειχαν βγει στα ρελια και εβλεπαν το μπαμ να ερχεται αλλα τελευταια στιγμη(σε αποσταση μικροτερη των 2 μετρων), το μπαμ αποφευχθηκε αφου ακουσε το αναποδα του Blue Moon I. Γιατι δεν εκλεισε η πλωρη με το προπελακι? Ντεν ντουλεβει το προπελακι καρντια μου... :mad:

Στη συνεχεια το πλοιο πλησιασε στο ντοκο με αγαντα το ρυμουλκο Μεγαλοχαρη VI(ευτυχως βοηθησε η Χαρη Της) και προς στιγμην πηγε να πεσει ξανα πανω στο Παναγια Κρημνιωτισσα με την πρυμνη αυτην τη φορα. Ευτυχως ο καταπελτης σταματησε πανω στους καβους του Κρημνιωτισσα οι οποιοι αντεξαν και ενω ολο το πληρωμα ειχε μεινει να τραβαει τα μαλλια του. Στη συνεχεια ενας ναυτης βγηκε στον ανοιχτο καταπελτη να ριξει το βιλαι αλλα δυστυχως σε αποσταση 3 μετρων απο το ντοκο, καταφερε να το ριξει στη θαλασσα. Και σαν να μην εφτανε αυτο, αντι να το μαζεψει απο το πλαι, προσπαθησε να το μαζεψει απο μπρος με φυσικη συνεπεια το σκοινι να μπλεξει αναμεσα στα κενα των πεδιλων του καταπελτη :mad: . Δευτερος ναυτης με αλλο βιλαι και μαντεψτε τι εγινε! Ναι, η ιδια ακριβως καταληξη! :mad:

Τελικα και αφου το πλοιο πηγαινοερχοταν αριστερα και δεξια, εφτασε τοσο κοντα στο ντοκο που οι ναυτες του ερριξαν το σκοινι του βιλαι(κι οχι το μολυβι) στους καβοδετες που τελικα καπελωσαν τους καβους. Ομως ο δεξης καβος ειχε δωθει κατω απο τον καβο που αγανταριζε ακομα το ρυμουλκο με συνεπεια οι δυο καβοι να βρισκουν ο ενας πανω στον αλλον, και να μην μπορει να φερμαρει ο καβος που δοθηκε στη στερια :eek:. Μετα απο τρομερη ταλαιπωρια και χρησιμοποιωντας και τον καταπελτη(που κατεβαινε πιο αργα κι απ' το θανατο) σαν φρενο, το πλοιο εδεσε. Γιατι τοση ταλαιπωρια με τους καβους? Μα ντεν ντουλεβουν οι εργκατες της πρυμνης καρντια μου, και αγανταρουμε τους καβους με τα χερια σαν τους σκλαβους στη γαλερα του Μπεν Χουρ :eek:.

Με οση περισσοτερη συντομια μπορεσα, σας περιεγραψα ενα ρεμετζο που κρατησε απο τις 1645 ως τις 1730 με το ρολοι. Περιττο να σας πω το τι γελιο ειχε πεσει απο τους παρευρισκομενους. Εμαθα στην προβλητα οτι το πλοιο εκτελει εκτακτα δρομολογια για Σαντορινη οπου και στο τελευταιο του δρομολογιο συμφωνα με επιβαινοντα εκανε να δεσει 2 1/2 ωρες ακριβως :eek::eek: Δεν ξερω αν μπορει να επιβεβαιωθει και απο Σαντορινη αυτο αλλα με οσα ειδαν τα ματια μου μου φαινεται αληθινο. Για την ιστορια στο συγκεκριμενο ταξιδι και αφου ειχαν ξεφορτωθει τα μισα φορτηγα, το πλοιο διαταχθηκε λογω κινησης απο το τοπικο Λιμεναρχειο να βγει εξω και να ξαναπεσει διπλα αργοτερα.

Προσωπικα δεν ξερω αν πρεπει να κλαψω η να γελασω με οσα ειδα. Ηθελα πραγματικα να ηταν εκει ο ανθρωπος που ναυλωσε αυτο το πλοιο, ειμαι σιγουρος οτι θα προβληματιζοταν και ο ιδιος με το θεαμα. Αν χτυπα ξυλο γινει κανενα ατυχημα με αυτο το σουργελο, ποιος θα φταιει? Ο Αγουδημος η ο Αγαπητος? Για μενα ειναι εγληματικο και καταπτυστο να υπαρχει ελληνικο ρο-ρο ετοιμο στο Νεο Μωλο και να χρησιμοποιειται αυτο το πλωτο χαλι(ο τονος στο Α) στο βωμο προσωπικων διαφορων και πεισματων του ΥΕΝ με τον Αγαπητο. Οι αρχοντες βρισκονται στις θεσεις τους για να υπηρετουν το κοινο ωφελος, οχι τα προσωπικα τους καπριτσια. Απαραδεκτο και ανατριχιαστικο θεαμα...

 

_________________________________________________________________________________

(1975, ex-Kalmarsund, Merzario Olympia, Blue Sun, Blue Moon, Blue Moon I)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

06 Μαιου και το Blue Moon I περναει επιθωρηση Port State Control του Paris MOU στο Κοπερ, η μοναδικη μεσα στο 2005. Ιδου η λιστα με τις παρατηρησεις που ειχε το πλοιο, οι οποιες ειχαν σαν αποτελεσμα τη μονοημερη απογορευση αποπλου του, συμφωνα με το Equasis:

Deficiencies:

Structural safety - Ballast, fuel and other tanks: Not as required

Structural safety - Beams, frames, floors-op.damage: Bent

Structural safety - Beams, frames, floors-op.damage: Cracked

Fire safety measures - Emergency fire pump: Insufficient pressure

Safety of navigation - Lights, shapes, sound-signals: Missing

MARPOL annex I - 15 PPM Alarm arrangmts.: Not as required

Fire safety measures - Fire fighting equipment and appliances: Not properly mantained

Link to comment
Share on other sites

Το καμαρι της Μαγνησιας(που λεει κι ο Αντωνης Πανουτσος) αναχωρησε τελικα για Σαντορινη στις 0130 αποψε με περιπου 50 φορτηγα, συμφωνα με αυτοπτη μαρτυρα.

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταιες μερες βρισκεται στη ραδα του Πειραια περιμενοντας το επομενο θυμ....εεε.... ναυλωτη που θα το χρησιμοποιησει. Ελπιζω μακρια απο μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

Και επειδη ορισμενα πραγματα δεν τα αφηνω, να πουμε οτι το εν λογω σουργελο κατεληξε να κανει δρομολογια μεταξυ Τραπεζουντας στην Τουρκια και Socchi στην Ρωσια(γιατι ειχα την εντυπωση οτι ειναι στη Γεωργια?). Αμα μου κανει ο C3po ασφαλεια ζωης, εγω παω μια βολτα μεχρι εκει να σας στειλω voyage report:p

Link to comment
Share on other sites

Αν και λιγο off topic ετσι για την ιστορια να πουμε οτι στην συγκεκριμενη γραμμη ειχε βρεθει ο ΑΛΚΑΙΟΣ οταν ειχε πουληθει απο την ΝΕΛ.Ενα χρονο αντεξε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Ετσι για την ιστορια και σε οσους ελειψε, το αγαπημενο μου πλοιο συνεχιζει ακαθεκτο τη γραμμη που αναφεραμε παραπανω, δηλαδη Sochi - Novorossiysk - Τραπεζουντα. Μπορω μονο να φανταστω σε τι κατασταση θα βρισκεται..

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 7 months later...
  • 11 months later...

GIA TIN ISTORIA NA ANAFEROUME OTI TO LIDER ADMIRAL APO TO LIDER FAINETAI OTI DOULEUEI GIA TIN ASYA LINES POU EXEI KAI TO PROIN AGIOS SPYRIDON (EX ELLAS EXPRESS, XRYSI AMMOS III) KAI ALLA DYO RO-RO TO LIDER AVRASYA KAI TO LIDER SAMSUN

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μάλιστα σύμφωνα με τους Lloyds το πλοίο έχει υψώσει την σημαία της περήφανης Τανζανίας(!!) και συνεχίζει δρομολόγια μεταξύ Τραπεζούντας, Novo και Tuapse στη Ρωσία. Πραγματικά λυπάμαι τους ανθρώπους που ταξιδεύουν πάνω του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Εάν το πιστεύετε, ο βαπόραρος ζεί ακόμα. Και βασιλεύει. Τελευταίο αξιοσημείωτο γεγονός, η επιθεώρηση του PSC που του βρήκε 11 παραβάσεις πρίν ένα ακριβώς μήνα. Οπότε αν και δεν φαίνεται στο AIS, θεωρείται εν ζωή.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το εργαλείο το ατελείωτο, όχι μόνο σηκώνει το μεσαίο δάχτυλο κατά Αλίαγα μεριά:D αλλά κάνει και καινούρια καριέρα στα 43 του. Πουλήθηκε από τους προηγούμενους πλοιοκτήτες του Avrasya Shipping, στην επίσης Τουρκική με έδρα τη Μυρσίνη(Mersin), Filo Shipping. Υπό αυτήν την πλοιοκτησία ξεκίνησε ήδη δρομολόγια στις γραμμές Κυρήνεια - Μυρσίνη, Μυρσίνη - Αμμόχωστο, Tasucu - Αμμόχωστο και Tasucu - Κυρήνεια. Καινούριο του όνομα είναι το Toros. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...