Nick the Greek Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 (edited) Σημειωση: Οσοι βαριεστε τα μεγαλα κειμενα διαβαστε το, αξιζει τον κοπο πιστευω Σημερα το απογευμα ειχα την ευτυχια να βλεφαριαζω(πως τα μιλαω τα Περαιωτικα ) τη φορτωση του Παναγια Κρημνιωτισσα στον Αγιο Γεωργιο Κερατσινιου(το οποιο παρεπιπτοντως εφυγε στις 1730 για Χιο και Μυτιληνη σχεδον γεματο), οταν το ματι μου επεσε στο ρο-ρο Blue Moon I που ερχοταν καμαρωτο-καμαρωτο. Το πλοιο εχει σημαια Παναμα και υποχρεουται τοσο σε πλοηγηση οσο και σε συνοδεια ρυμουλκου αλλα παλι δε φανταζομουν οτι θα ειναι τοσο δυσκινητο ωστε και το ενα αυτο ρυμουλκο να αποδειχθει λιγο. Το πληρωμα του Blue Moon I αποτελειται απο Ρωσους απ' οτι εμαθα. Στο πλοιο ειχε δωθει θεση διπλα στο Παναγια Κρημνιωτισσα και οι μανουβρες προσδεσης ειχαν αυτο το σκοπο, ομως γρηγορα ολοι οι παραβρισκομενοι καταλαβαμε οτι δε θα ηταν τοσο απλα τα πραγματα μια και με το που πηρε στροφη και με το ρυμουλκο δεμενο πρυμα δεξια, ανοιξε η πλωρη που εφτασε σε αποσταση αναπνοης απο το Παναγια Κρημνιωτισσα. Εννοειται οτι ολοι οι επιβαινοντες/πληρωμα του Παναγια Κρημνιωτισσα ειχαν βγει στα ρελια και εβλεπαν το μπαμ να ερχεται αλλα τελευταια στιγμη(σε αποσταση μικροτερη των 2 μετρων), το μπαμ αποφευχθηκε αφου ακουσε το αναποδα του Blue Moon I. Γιατι δεν εκλεισε η πλωρη με το προπελακι? Ντεν ντουλεβει το προπελακι καρντια μου... Στη συνεχεια το πλοιο πλησιασε στο ντοκο με αγαντα το ρυμουλκο Μεγαλοχαρη VI(ευτυχως βοηθησε η Χαρη Της) και προς στιγμην πηγε να πεσει ξανα πανω στο Παναγια Κρημνιωτισσα με την πρυμνη αυτην τη φορα. Ευτυχως ο καταπελτης σταματησε πανω στους καβους του Κρημνιωτισσα οι οποιοι αντεξαν και ενω ολο το πληρωμα ειχε μεινει να τραβαει τα μαλλια του. Στη συνεχεια ενας ναυτης βγηκε στον ανοιχτο καταπελτη να ριξει το βιλαι αλλα δυστυχως σε αποσταση 3 μετρων απο το ντοκο, καταφερε να το ριξει στη θαλασσα. Και σαν να μην εφτανε αυτο, αντι να το μαζεψει απο το πλαι, προσπαθησε να το μαζεψει απο μπρος με φυσικη συνεπεια το σκοινι να μπλεξει αναμεσα στα κενα των πεδιλων του καταπελτη . Δευτερος ναυτης με αλλο βιλαι και μαντεψτε τι εγινε! Ναι, η ιδια ακριβως καταληξη! Τελικα και αφου το πλοιο πηγαινοερχοταν αριστερα και δεξια, εφτασε τοσο κοντα στο ντοκο που οι ναυτες του ερριξαν το σκοινι του βιλαι(κι οχι το μολυβι) στους καβοδετες που τελικα καπελωσαν τους καβους. Ομως ο δεξης καβος ειχε δωθει κατω απο τον καβο που αγανταριζε ακομα το ρυμουλκο με συνεπεια οι δυο καβοι να βρισκουν ο ενας πανω στον αλλον, και να μην μπορει να φερμαρει ο καβος που δοθηκε στη στερια . Μετα απο τρομερη ταλαιπωρια και χρησιμοποιωντας και τον καταπελτη(που κατεβαινε πιο αργα κι απ' το θανατο) σαν φρενο, το πλοιο εδεσε. Γιατι τοση ταλαιπωρια με τους καβους? Μα ντεν ντουλεβουν οι εργκατες της πρυμνης καρντια μου, και αγανταρουμε τους καβους με τα χερια σαν τους σκλαβους στη γαλερα του Μπεν Χουρ . Με οση περισσοτερη συντομια μπορεσα, σας περιεγραψα ενα ρεμετζο που κρατησε απο τις 1645 ως τις 1730 με το ρολοι. Περιττο να σας πω το τι γελιο ειχε πεσει απο τους παρευρισκομενους. Εμαθα στην προβλητα οτι το πλοιο εκτελει εκτακτα δρομολογια για Σαντορινη οπου και στο τελευταιο του δρομολογιο συμφωνα με επιβαινοντα εκανε να δεσει 2 1/2 ωρες ακριβως Δεν ξερω αν μπορει να επιβεβαιωθει και απο Σαντορινη αυτο αλλα με οσα ειδαν τα ματια μου μου φαινεται αληθινο. Για την ιστορια στο συγκεκριμενο ταξιδι και αφου ειχαν ξεφορτωθει τα μισα φορτηγα, το πλοιο διαταχθηκε λογω κινησης απο το τοπικο Λιμεναρχειο να βγει εξω και να ξαναπεσει διπλα αργοτερα. Προσωπικα δεν ξερω αν πρεπει να κλαψω η να γελασω με οσα ειδα. Ηθελα πραγματικα να ηταν εκει ο ανθρωπος που ναυλωσε αυτο το πλοιο, ειμαι σιγουρος οτι θα προβληματιζοταν και ο ιδιος με το θεαμα. Αν χτυπα ξυλο γινει κανενα ατυχημα με αυτο το σουργελο, ποιος θα φταιει? Ο Αγουδημος η ο Αγαπητος? Για μενα ειναι εγληματικο και καταπτυστο να υπαρχει ελληνικο ρο-ρο ετοιμο στο Νεο Μωλο και να χρησιμοποιειται αυτο το πλωτο χαλι(ο τονος στο Α) στο βωμο προσωπικων διαφορων και πεισματων του ΥΕΝ με τον Αγαπητο. Οι αρχοντες βρισκονται στις θεσεις τους για να υπηρετουν το κοινο ωφελος, οχι τα προσωπικα τους καπριτσια. Απαραδεκτο και ανατριχιαστικο θεαμα... _________________________________________________________________________________ (1975, ex-Kalmarsund, Merzario Olympia, Blue Sun, Blue Moon, Blue Moon I) Edited October 30, 2018 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 10, 2005 Author Share Posted August 10, 2005 06 Μαιου και το Blue Moon I περναει επιθωρηση Port State Control του Paris MOU στο Κοπερ, η μοναδικη μεσα στο 2005. Ιδου η λιστα με τις παρατηρησεις που ειχε το πλοιο, οι οποιες ειχαν σαν αποτελεσμα τη μονοημερη απογορευση αποπλου του, συμφωνα με το Equasis: Deficiencies: Structural safety - Ballast, fuel and other tanks: Not as required Structural safety - Beams, frames, floors-op.damage: Bent Structural safety - Beams, frames, floors-op.damage: Cracked Fire safety measures - Emergency fire pump: Insufficient pressure Safety of navigation - Lights, shapes, sound-signals: Missing MARPOL annex I - 15 PPM Alarm arrangmts.: Not as required Fire safety measures - Fire fighting equipment and appliances: Not properly mantained Link to comment Share on other sites More sharing options...
Γιώργος Δ Posted August 10, 2005 Share Posted August 10, 2005 Μόνο αυτά??? Μια χαρά το βρίσκω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 10, 2005 Author Share Posted August 10, 2005 Το καμαρι της Μαγνησιας(που λεει κι ο Αντωνης Πανουτσος) αναχωρησε τελικα για Σαντορινη στις 0130 αποψε με περιπου 50 φορτηγα, συμφωνα με αυτοπτη μαρτυρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 15, 2005 Author Share Posted August 15, 2005 Τις τελευταιες μερες βρισκεται στη ραδα του Πειραια περιμενοντας το επομενο θυμ....εεε.... ναυλωτη που θα το χρησιμοποιησει. Ελπιζω μακρια απο μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apostolos Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Με αυτά κ μ αυτά βλέπουμε την ποιότητα των πολιτικών που μας κυβερνάνε χρόνια τώρα... τι να πω πραγματικά ντροπή... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted September 15, 2005 Author Share Posted September 15, 2005 Το καμαρι μου ειναι ακομα στη ραδα απο τον Αυγουστο. Μεγαλη επιτυχια. Coming soon to a shipbroker near you... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted September 16, 2005 Author Share Posted September 16, 2005 Το επιασα στο στομα μου, και ιδου! Σημερα το πρωι μεθορμησε στο Νεο Μωλο Δραπετσωνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 22, 2005 Author Share Posted October 22, 2005 Αφου βρεθηκε θυμα και αγορασε αυτο το πλοιο, τι να πω... Το νεο του ονομα LIDER ADMIRAL με το οποιο και αφησε τον Πειραια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Και επειδη ορισμενα πραγματα δεν τα αφηνω, να πουμε οτι το εν λογω σουργελο κατεληξε να κανει δρομολογια μεταξυ Τραπεζουντας στην Τουρκια και Socchi στην Ρωσια(γιατι ειχα την εντυπωση οτι ειναι στη Γεωργια?). Αμα μου κανει ο C3po ασφαλεια ζωης, εγω παω μια βολτα μεχρι εκει να σας στειλω voyage report:p Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Αν και λιγο off topic ετσι για την ιστορια να πουμε οτι στην συγκεκριμενη γραμμη ειχε βρεθει ο ΑΛΚΑΙΟΣ οταν ειχε πουληθει απο την ΝΕΛ.Ενα χρονο αντεξε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 29, 2007 Author Share Posted January 29, 2007 Για δεστε εδω το καμαρι μου... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 13, 2008 Author Share Posted July 13, 2008 Ετσι για την ιστορια και σε οσους ελειψε, το αγαπημενο μου πλοιο συνεχιζει ακαθεκτο τη γραμμη που αναφεραμε παραπανω, δηλαδη Sochi - Novorossiysk - Τραπεζουντα. Μπορω μονο να φανταστω σε τι κατασταση θα βρισκεται.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 30, 2009 Share Posted May 30, 2009 Ας δουμε το θρυλικο βαπορι που ειχαμε την τιμη να θαυμαζουμε καποτε εδω Εχουμε κανα χρονο να ακουσουμε νεα του.Αραγε να ταξιδευει ακομα στην Μαυρη Θαλασσα ή το πηρε κανας αλλος τυχερος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Βαπόραρε ατελείωτε, θα μας θάψεις όλους. Συνεχίζει απροσπέλαστο οπως και όπου ειπαμε παραπάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mateo p Posted January 20, 2011 Share Posted January 20, 2011 GIA TIN ISTORIA NA ANAFEROUME OTI TO LIDER ADMIRAL APO TO LIDER FAINETAI OTI DOULEUEI GIA TIN ASYA LINES POU EXEI KAI TO PROIN AGIOS SPYRIDON (EX ELLAS EXPRESS, XRYSI AMMOS III) KAI ALLA DYO RO-RO TO LIDER AVRASYA KAI TO LIDER SAMSUN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted February 12, 2011 Author Share Posted February 12, 2011 Μάλιστα σύμφωνα με τους Lloyds το πλοίο έχει υψώσει την σημαία της περήφανης Τανζανίας(!!) και συνεχίζει δρομολόγια μεταξύ Τραπεζούντας, Novo και Tuapse στη Ρωσία. Πραγματικά λυπάμαι τους ανθρώπους που ταξιδεύουν πάνω του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 7, 2012 Author Share Posted October 7, 2012 Τανζανία - Αγάπη μου. Το εργαλείο ζεί ακόμα και όλο το καλοκαίρι έκανε και συνεχίζει να κάνει δρομολόγια μεταξύ Samsun και Novorossiysk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 16, 2017 Author Share Posted May 16, 2017 Εάν το πιστεύετε, ο βαπόραρος ζεί ακόμα. Και βασιλεύει. Τελευταίο αξιοσημείωτο γεγονός, η επιθεώρηση του PSC που του βρήκε 11 παραβάσεις πρίν ένα ακριβώς μήνα. Οπότε αν και δεν φαίνεται στο AIS, θεωρείται εν ζωή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted July 5, 2017 Author Share Posted July 5, 2017 Ζεί και βασιλεύει και κάνει μάλιστα και δρομολόγια μεταξύ Novo και Σαμψούντας, το AIS του είναι ενεργό εδώ και κάμποσες εβδομάδες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted October 30, 2018 Author Share Posted October 30, 2018 Το εργαλείο το ατελείωτο, όχι μόνο σηκώνει το μεσαίο δάχτυλο κατά Αλίαγα μεριά αλλά κάνει και καινούρια καριέρα στα 43 του. Πουλήθηκε από τους προηγούμενους πλοιοκτήτες του Avrasya Shipping, στην επίσης Τουρκική με έδρα τη Μυρσίνη(Mersin), Filo Shipping. Υπό αυτήν την πλοιοκτησία ξεκίνησε ήδη δρομολόγια στις γραμμές Κυρήνεια - Μυρσίνη, Μυρσίνη - Αμμόχωστο, Tasucu - Αμμόχωστο και Tasucu - Κυρήνεια. Καινούριο του όνομα είναι το Toros. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now