mpolo Posted May 26, 2023 Share Posted May 26, 2023 (edited) Αν και βγαίνουμε off topic να αναφέρω πως τα δύο στην Ιαπωνία έχουν προδιαγραφές για μετάφορα βαρέων οχημάτων από κατασκευής όπως βλέπουμε και στην καρτέλα της incat. Edited May 26, 2023 by mpolo Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 26, 2023 Share Posted May 26, 2023 On 5/25/2023 at 7:08 PM, giorgos_249 said: Και μεγάλα! Και αυτό και όλα τα ταχύπλοα. Το ερώτημα είναι Α) αν η εταιρεία θέλει κάτι τέτοιο (από επιλογή στην Ελλάδα δεν βάζουν φορτηγά. Εχω δε ακούσει κατά καιρούς και διάφορες ανοησίες ότι "σπάνε οι μηχανές" κλπ, λες και στα Κανάρια ή τη Βαλτική που φορτώνουν καθημερινά γεμάτες νταλίκες αλλάζουν κάθε χρόνο μηχανές), και Β) αν τα φορτηγά θα προτιμήσουν/δεχτούν να πληρώσουν ταχύπλοο. Το θέμα είναι αν αντέχουν καταπέλτες κ δάπεδο γκαράζ στου οποίου την είσοδο γράφει επιτρέπόμενο βάρος ανά άξονα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted May 26, 2023 Share Posted May 26, 2023 Εδω τα βαρεα οχηματα επηρεαζουν τις μηχανες των συμβατικων...τα ταχυπλοα θα αφηναν.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted May 26, 2023 Share Posted May 26, 2023 1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: Το θέμα είναι αν αντέχουν καταπέλτες κ δάπεδο γκαράζ στου οποίου την είσοδο γράφει επιτρέπόμενο βάρος ανά άξονα. ακριβώς. Το αν θα μεταφέρει π.χ. "400 τονους" σε ανθρώπους και Ι.Χ. ή 400 τόνους σε φορτηγά δεν κάνει καμμιά απολύτως διαφορά για το πλοίο. Κάνει φυσικά για την τσέπη της εταιρείας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now