ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 26 Posted May 26 (edited) Χτίστηκε στο Goole,UK 1957 ως Darwin 1793 grt παλινδρομική μηχανή 12,5 κ 36 επιβάτες Γραμμή Μοντεβιδέο-Φωκλαντς Αγοράστηκε από Μ Κασημερη 1973 όνομα Christos K,εταιρεία Εuboea Shipping 1974 μάλλον ο ίδιος,πωλήθηκε Εμιράτα 1977,το εβύθισαν Βερμούδες 1983 Γνωρίζει κανείς κάτι γιά το πλοίο ; Πιθανό να μην ήλθε ποτέ Ελλάδα Επίσης γιά τον πλοιοκτήτη,το όνομα Κassimeris λέει κάτι;Κάποιος Αθανάσιος Κασημέρης είχε εμπλακεί στην πλοιοκτησία του ρο-ρό TRANSCONTAINER I Φωτο ως DARWIN Πηγή photoship Edited May 28 by Nick the Greek
Nick the Greek Posted May 27 Posted May 27 (edited) Βίκτωρα, υποπτεύομαι πως έχεις κάνει ένα λαθάκι στο ΙΜΟ, το κανονικό πρέπει να είναι 5086695. Στα τεχνικά του χαρακτηριστικά μπορώ να προσθέσω τον αριθμό γιάρδας που ήταν 505, το dwt που ήταν 1,067 τόνοι όπως επίσης και το ότι μπορούσε να μεταφέρει 36 επιβάτες. Μήκος 72.12 μέτρα, πλάτος 12.58 και βύθισμα 5. Κατά τα άλλα η πώληση στα ΗΑΕ ήταν στην εταιρεία του Abdul Salam Andul Karim, όνομα μυθικό, που παραπέμπει στο Σωτήρη Μουστάκα ντυμένο Άραβα. Το 1978 άλλαξε και το όνομά του σε Dania, όνομα με το οποίο όντως φέρεται να βυθίστηκε οικεία τη βουλήσει τον Αύγουστο του 1983 με σημαία Παναμά. Όσο για τον Κασσημέρη, υπήρχε όντως εταιρεία με την επωνυμία Athanasios Kassimeris Shipping Enterprises Ltd, με έδρα οδό Σαχτούρη 8-10 στον Πειραιά. Αλλά φαίνεται πια ανενεργή. Την Euboea Shipping που αναφέρεις, δε δύναμαι να την εντοπίσω. Δυστυχώς δε βλέπω κάτι άλλο που να μπορεί να σε βοηθήσει. Edited May 27 by Nick the Greek Ορθογραφία
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 27 Author Posted May 27 Αυτό το ΙΜΟ είχα γράψει Λεπτομέρειες από τεχνικά χαρακτηριστικά απέφυγα να γράψω Το βαποράκι μετέφερε ακόμα κ πετρέλαιο γιά τις φάρμες των αγροτών στα Φώκλαντς Η Εuboea Shipping μπορεί να ήταν η μονοβάπορη εταιρεία Το πλοίο μπορεί να μήν ήλθε Ελλάδα Κ τι θα το έκανε εδώ; Κανένα κρουαζιερόπλοιο ημέρας; Άλλη πιθανότητα είναι να το δούλευε έξω,καμιά Αφρική. 1957 κ παλινδρομική οι ¨Αγγλοι έβαζαν ακόμα Εν έτει 1973 αν έκανε όμως καμιά σοβαρή μετασκευή θα την άλλαζε
Nektarios Papadakis Posted May 28 Posted May 28 (edited) Ακριβώς, η Euboea Shipping ήταν η μονοβάπορη πλοιοκτήτρια εταιρεία. Μου κίνησε το ενδιαφέρον ο Αθανάσιος Κασσιμέρης (έτσι γράφεται σωστά το επίθετο) και έκανα μια μικρή έρευνα για τα πλοία του. Φαίνεται να ξεκινάει το 1972 με κάποια μικρά φορτηγά (2 από τα οποία είχαν μετατραπεί σε πρωτόγονα container feeders). Μετά το 1991 που πούλησε το ΤΡΑΝΣΚΟΝΤΕΪΝΕΡ Ι βρίσκω ακόμα μια προσπάθεια του με ένα δεξαμενόπλοιο LEYLA από το 1996 έως το 1997. Βρήκα και μια εταιρεία στην Κύπρο που φαίνεται με αυτή να δραστηριοποιήθηκε με το LEYLA. Το "cable" της εταιρείας του ήταν "AEDIPSOS", πιθανολογώ τόπος καταγωγής του ? Ορίστε και μια (πρόχειρη) λίστα που έφτιαξα για τον Κασσιμέρη, θα το ψάξω και περισσότερο μήπως βρω και άλλα. Athanasios_Kassimeris.xlsx Athanasios_Kassimeris.pdf Edited May 28 by Nektarios Papadakis
marittimo Posted May 28 Posted May 28 Να προσθέσω και εγώ ότι γνωρίζω. Το πλοίο αγοράστηκε το 1973 με παραλαβή τον Σεπτέμβριο του ιδίου έτους και εγγραφή στα Ελληνικά νηολόγια. Το 1978 φαίνεται να πωλείται στην Al Shamsi Trading Co. στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και να παίρνει το όνομα HATIM
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now