Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ας ανοίξουμε ξεχωριστό θέμα για το τελευταίο απόκτημα του Hellenic Environmental Centre, είναι το μικρό τανκεράκι που ονόμασαν Ecodiamond (IMO 9127382). Κατασκευή πίσω στο 1996 στο Union Naval Valencia σαν VB Veronica, όνομα που άλλαξε το 2009 για να γίνει Spabunker Cuarentayuno(41). Το βλέπουμε και από πιο κοντά στο ρεμέτζο του στα Λιπάσματα.

 

Και έρχεται ο φαιδρός-εγκάθετος να σκεφτεί και να πεί: γίνεται τέτοιος πανικός με τους καινούριους κανονισμούς σε σχέση με το περιβάλλον, πληρώνονται τόσα δισεκατομμύρια από όλα τα πλοία άνω των 5 χιλιάδων τόνων gross. Και την ίδια στιγμή, η εταιρεία που ασχολείται αποκλειστικά και μόνον με το περιβάλλον και την προστασία του:rolleyes:, έχει το δικαίωμα να φέρνει στην Ελλάδα και να χρησιμοποιεί μπάριζες ηλικίας 30 ετών με εκπομπές ρύπων στα επίπεδα των 90s. Μιλάμε για μια δουλειά με εγγυημένα έσοδα, που πληρώνεις σαν πλοίο είτε χρησιμοποιήσεις τις υπηρεσίες τους, είτε όχι. Γιατί λοιπόν είτε ο ΟΛΠ, είτε το ΥΕΝ να μην τους αναγκάζουν να φτιάξουν ηλεκτροκίνητα ή τέλος πάντων πλοία νέας τεχνολογίας? Τροφή για σκέψη.

Posted

Καλά (δεν)το θυμόμουν, με το Ecodiamond είχαμε ξανασυναντηθεί. Με αυτό να ονομάζεται Spabunker Cuarentayuno, πρίν 10 χρόνια στη Βαρκελώνη. Όπως βλέπετε έχει φάει εκτεταμένη μετασκευή στο κομοδέσιο και του έχει προστεθεί κανονικό φουγάρο. Μεγάλη καριέρα λοιπόν η μπάριζα και απροβλημάτιστη, με τη βοήθεια των φωτογραφιών του υπογράφοντος. Να τα λέμε αυτά, κύριε @Petros P :D.

Posted

Επειδή την ανέβασες τώρα προφανώς … ήδη είμαι στο hcg και περιμένω ανακοίνωση 

  • 1 year later...
Posted

Το Ecodiamond έχει ανεβεί στη δεξαμενή Πειραιάς ΙΙΙ από τις 10 Ιουνίου. Ενώ υπήρξε τραυματισμός ατόμου χθες στη δεξαμενή στο Πέραμα

Quote

Τις μεσημβρινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Περάματος, για τον τραυματισμό ενός 58χρονου ημεδαπού πλοηγού, σε πλωτή δεξαμενή στο Πέραμα. Συγκεκριμένα, κατά την επιβίβαση του 58χρονου σε ένα δεξαμενόπλοιο (Δ/Ξ) και ενώ βρισκόταν εντός ενός μεταλλικού καλαθιού μεταφερόμενο από το γερανό της πλωτής δεξαμενής στην πλώρη του πλοίου, ο γερανός άρχισε να κινείται απότομα δημιουργώντας ταλαντώσεις και περιστροφή του καλαθιού, με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του στα γόνατα και τον ώμο. Από το Δ΄ Λιμενικό Τμήμα Περάματος του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθησαν ο 43χρονος δεξαμενιστής και ο 44χρονος χειριστής του γερανού, για παράβαση των άρθρων 306 του Π.Κ. ¨Έκθεση¨ και 314 παρ.2 του Π.Κ. ¨Σωματική βλάβη από αμέλεια¨. Επιπρόσθετα, επιβλήθηκε παύση λειτουργίας της πλωτής δεξαμενής μέχρι τον έλεγχο-αυτοψία από ειδικό πραγματογνώμονα και απαγόρευση απόπλου του Δ/Ξ μέχρι την προσκόμιση βεβαιωτικού διατήρησης κλάση από νηογνώμονα, καθώς σύμφωνα με δήλωση του Πλοιάρχου, προκλήθηκαν υλικές ζημιές στην αριστερή πλευρά του πλοίου.

Υ.Γ: Έστω και με καθυστέρηση ενός έτους, ήρθε η ανακοίνωση @Petros P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...