polmyt Posted November 21, 2023 Share Posted November 21, 2023 (edited) Μεταφερομαστε μαλλον στη δεκαετια του 60 ,ισως και 70 και βλεπουμε στην Ερατεινη Φωκιδας δεμενο σε πρυμνιοδετηση ενα φορτηγο με το ονομα ΑΣΗΜΙΝΑ Εχει κανεις εικονα τι δουλεια μπορει να ειχε εκει.Το εχω πετυχει και σε αλλες φωτο της εποχης στο ιδιο ή κοντινο σημειο.Απο οσο ξερω στην Ερατεινη δεν υπηρχαν παροπλισμενα πλοιο και το συγκεκριμενο δεν φαινεται να ξεφορτωνει ή να φορτωνει κατι Edited May 23 by proud_ionian μεταφορα post Link to comment Share on other sites More sharing options...
marittimo Posted November 21, 2023 Share Posted November 21, 2023 polmyt τι μου θύμισες τώρα, με πήγες πίσω 59 χρόνια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
marittimo Posted November 22, 2023 Share Posted November 22, 2023 (edited) Το πλοίο είχε ένα ατύχημα προσάραξης του μεταξύ Κω και Καλύμνου το πρωί της 7ης Δεκεμβρίου του 1964. Ανελκύστηκε την επομένη απο το ναυαγοσωστικό ρυμουλκό ΑΤΛΑΣ και ρυμουλκήθηκε στη Σύρο για επισκευή. Η παρουσία του στην Ερατεινή ίσως να είναι μετά από το γεγονός αυτό και να βρίσκεται παροπλισμένο μάλλον και διπλοφουνταρισμένο. Edited May 22 by polmyt μεταφορα post Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted April 25 Author Share Posted April 25 (edited) Αλλη μια φωτογραφια της ιδιας περιοδου με το πλοιο στην Ερατεινη Φωκίδας,αλλα απο την αλλη πλευρα Παρατηρουμε διπλα του ενα μικροτερο φορτηγακι ,καθως και μια μεγαλη βαρκα Ισως να ξεγελαει και η γωνια ληψης αλλα εχω την εντυπωση οτι το πλοιο ειναι φουνταρισμενο λιγο πιο μακρια απο την ακτη, σε σχεση με την προηγουμενη φωτογραφια που ειχαμε δει Edited May 22 by polmyt μεταφορα post Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 22 Share Posted May 22 (edited) Εδώ εχουμε στοιχεία του πλοίου από τη miramar Άλλη φωτό από την Ερατεινή,το μικρότερο φ/γ λέγεται ΙΤΕΑ πρ.ΚΑΒΑΛΑ κ διαφήμιση της εταιρείας Τα 2 τελευταία από το αρχείο του φίλου Άρη Μπιλάλη Βλέπουμε το πως ξεκίνησε ο κ Γκούμας σήμερα εκ των κυρίων μετόχων της Εquinox Tο ΙTEA ήταν γερμανικό το οποίο είχε κυριευτεί από τους αντάρτες κ ενταχθεί στο ΕΛΑΝ δλδ το ναυτικό του ΕΑΜ με βάση τον Αγ Ιωάννη στο Πήλιο γι'αυτό κ το ονόμασαν Νταμούχαρι από την εκεί παραλία Edited May 24 by polmyt μεταφορα post Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 23 Author Share Posted May 23 Πολυ ενδιαφερουσες οι πληροφοριες Βλεποντας τη διαφημηση και η αναφορα σε ατμοπλοϊα που συνηθιζονταν για επιβατικα με κανει να αναρρωτιεμαι αν επερνε και καποιους επιβατες ,μιας και δεν ξερω κατα ποσο συνηθιζονταν να βαζουν διαφημησεις αποκλειστικα για φορτηγα Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted May 23 Share Posted May 23 (edited) Παλιά έβαζαν κ τα φορτηγά τα οποία έκαναν τακτικές γραμμές Edited May 23 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now