ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 23, 2022 Share Posted December 23, 2022 (edited) Ένα από τα αγαπημένα μου της παλιάς ακτοπλοΊας με το φουγάρο Strombos χαρακτηριστικό των γαλλικών των αρχών των 50ς Βασικά έκανε Δωδ/νησα-Κύπρο κ έπιανε 22,5 κ. Του είχαν κάνει ένα μικρό γκαράζ στην πλώρη Προβληματικό όπως τα περισσότερα γαλλικά τουρμπινάδικα του καιρου του. Edited December 23, 2022 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted December 23, 2022 Author Share Posted December 23, 2022 To βαπόρι ήταν του Ευθυμιάδη ο οποίος τότε είχε αγοράσει...'ολο τον γαλλικό αποικιακό στόλο.Κυριαρχούσε η εταιρεία στο λιμάνι τότε ,όπως συνέβαινε σε κάθε εποχή Μη κοιτάτε τώρα που υπάρχουν μόνο 2-3 σινιάλα Εδώ,πλαγιοδετημένο στα 200άρια (προβλήτα Βασ. Κων/νου την έλεγαν),φαίνεται κ ένα από τα μετασκευασμένα γκαζάδικα της εταιρείας Βαπόρι δύσκολο στη μανούβρα,λέγανε ότι έκανε ανάποδα από το σημερινό υπουργείο γιά να πέσει στα 200άρια! Το γκαράζ έπαιρνε λίγα ΙΧ στο επίπεδο πρώην αμπαριού όπως συνέβαινε τότε με τα μετασκευαζόμενα κ ο κοντός καταπέλτης χρειαζόταν ειδική ράμπα γιά την φορτοεκφόρτωση των οχημάτων (!) όπου αυτό ήταν δυνατό γιατί λογω μεγέθους κ βυθίσματος έμενε στη ράδα στα περισσότερα λιμάνια εκείνου του καιρού. Φαίνεται στην ταινία "Διακοπές στην Κύπρο". Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 10, 2023 Share Posted January 10, 2023 Να προσθεσω οτι το πλοιο κατασκευαστηκε το 1952 στο Forges & Chantiers de la Mediterranee ,ενω στην Ελλαδα ηρθε το 1967.Δεν μακροημερευσε ομως και πουληθηκε το για διαλυση το 1974 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now