Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Μπορεί πέρυσι να παραδόθηκε η Υπατία και πολύ σύντομα φέτος να παραδίδεται και η Μαρία, αλλά το ναυπηγείο Visentini δεν μένει αδρανές και συνεχίζει να χτίζει ro-pax πλοία. Να λοιπόν το  επόμενο στη σειρά που έχει ήδη ξεκινήσει να χτίζεται στις εγκαταστάσεις του. Πρόκειται για το hull με αριθμό 229 που παίρνει σιγά-σιγά σάρκα και οστά. Πρόκειται να ολοκληρωθεί το 2020 υπό την επίβλεψη του Rina και σημαία Κύπρου. Φαίνεται πως θα έχει 2 συμβατικές μηχανές Caterpillar για υπηρεσιακή ταχύτητα 22 κόμβους.

 

Εδώ μπορούμε να δούμε μερικά ακόμη τμήματά του που κατασκευάζονται και πρόκειται να προστεθούν αργότερα, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η πλώρη την οποία βλέπουμε εδώ έτοιμη να συγκολληθεί στο υπόλοιπο πλοίο. Ομολογουμένως πολύ ασυνήθιστη εικόνα. Υπάρχει όμως ένα θέματάκι. Δεν κατάφερα να βρώ ακόμη ούτε για ποιόν κατασκευάζεται αλλά ούτε και το επίδοξο όνομα. Δεν αποκλείω να χτίζεται για λογαριασμό της ίδιας της Visentini, οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

 

Edited by proud_ionian
delivered
  • 1 month later...
Posted (edited)

Visentini 229 is for Trasmediterránea and it will look like this:

61693162_1692461897719209_31696165436758

203 m in length overall

25.60 m width

15 m in depth and 6.55 m in draft

It will be powered by two new generation engines of 12,600 kw each and will maintain a speed of 23.7 knots. It will be a ship that respects the environment and will have accommodation for 1,000 passengers in differentiated environments and 3,300 lineal meters of loaded cargo. It will be named Ciudad de ??? following this company tradition.

Edited by CanaryShipyard
  • 3 months later...
  • 8 months later...
Posted (edited)

Ξεκινάει δοκιμαστικα το πλοιο και θα παραδωθει σε 1 μηνα περιπου στους πλοιοκτήτες με μορφη μακροχρόνιας ναυλωσης. Επιβατες 1.000 αλλα γραμμικά μέτρα λιγότερα από ότι είχε πρωτοαναφερθεί, στα 2.600. Επίσης μαθαίνουμε πως έχει παραγγείλει και ένα ιδίων χαρακτηριστικών η corsica 

 

Edited by Shippihs
  • 1 month later...
Posted

Παραδόθηκε το πλοιο και ξεκίνησε δρομολόγια στα Κανάρια .Περιπου 24 κόμβους πρέπει να έχει υπηρεσιακή 

  • 1 month later...
  • 2 years later...
Posted

Το Ferrybalear αναφέρει πως το Ciudad de Valencia αντιμετωπίζει κάποια σοβαρή ζημιά και παραμένει δεμένο στο Cadiz, μάλιστα γίνεται μνεία σε επαναλαμβανόμενες βλάβες του πλοίου. Αναγκάστηκαν μάλιστα να στείλουν το Ciudad de Melilla για να το αντικαταστήσει στα δρομολόγια πρός τα Κανάρια Νησιά.

  • 1 year later...
Posted

Σε λαμαρίνες το είχαμε ως τώρα το πλοίο στην gallerie μας, ας το δούμε με σάρκα και οστά σε αναχώρησή του από το Las Palmas de Gran Canaria το περασμένο καλοκαίρι. Δυστυχώς φτάσαμε στο Μάιο του 2024 κι εγώ ακόμη ανεβάζω φωτογραφίες από τον Ιούνιο του 2023 αλλά το υλικό είναι πολύ, ο χρόνος λίγος και δυστυχώς χρειάζεται να εργάζομαι για να ζώ😆, είναι πια πολύ αργά για ινφλουενσεριλίκι😄. Τέλος πάντων η εντύπωσή μου είναι οπως το πλοίο είναι μια πολύ συμπαγής κατασκευή εξωτερικά, μου φέρνει λίγο στο νού το Polonia. Μεγάλες πλευρικές επιφάνειες, υψηλό freeboard, πλοίο που φαίνεται πως είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σε ατλαντικούς πλόες. Στον καθρέφτη, στην τσιμινιέρα αλλά και στην πρυμνιά άποψη, διακρίνει κανείς και τα χαρακτηριστικά της Visentini η οποία εξελίσσει συνεχώς το βασικό design της. Ένα χρόνο μετά τις εν λόγω φωτογραφίες, το πλοίο εξακολουθεί τα δρομολόγια από την ηπειρωτική Ισπανία για τις Καναρίους Νήσους, που θα έλεγε κι ο Κατσάμπελας.

  • 11 months later...
Posted

Στο Cadiz για δεξαμενισμό το πλοίο, εδώ και μία εβδομάδα βρίσκεται στο ναυπηγείο.  

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...