Nick the Greek Posted November 7, 2018 Posted November 7, 2018 Η με έδρα το Λουξεμβούργο Cobelfret είναι μια εταιρεία που μάλλον δε λέει πολλά σε πολλούς εν Ελλάδι. Και λογικό αυτό μια και οι δραστηριότητές της επικεντρώνονται στα bulk carriers και στα roro που εξυπηρετούν μια σειρά από γραμμές στη Βόρεια Ευρώπη, άσε που δεν είναι και μια εταιρεία που της αρέσει το high profile και η επίδειξη. Εμείς προφανώς θα ασχοληθούμε με το κομμάτι των roro. Ξεκινάμε με τις γραμμές που έχουν σταθερά πλοία να τις εξυπηρετούν: Rotterdam - Killingholme: Μία καθημερινή αναχώρηση πρός κάθε κατεύθυνση εκτός Κυριακής με τα Pauline και Yasmine Zeebrugge - Killingholme: Μία καθημερινή αναχώρηση πρός κάθε κατεύθυνση με τα Delphine και Celine εκτός Παρασκευής από Zeebrugge και Σαββάτου από Killingholme (Το Killingholme είναι ένα terminal απέναντι από το Hull, στην Αγγλία) Vlissingen - Dagenham: 1-2 αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση καθημερινά. Εδώ δεν πρόκειται για εμπορικό δρομολόγιο για τις μεταφορικές αλλά για ολική ναύλωση 3 πλοίων της Cobelfret από τη Ford Motor Company, τα δρομολόγιά τους συνδέουν τα εργοστάσια της εταιρείας σε Αγγλία(πάνω στον Τάμεση) και Ολλανδία(στην βόρεια είσοδο του ποταμού Schelde). Τη γραμμή εξυπηρετούν τα Celestine, Undine και Cymbeline. Zeebrugge - Goteborg: 4 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση με τα Clementine και Melusine Rotterdam - Leixoes: 3 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση με τα Vespertine, Wilhelmine και Palatine Zeebrugge - Santander: 2 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις με τα Caroline Russ και Severine Οι παρακάτω γραμμές δεν έχουν σταθερά πλοία υπό την έννοια ότι η Cobelfret χρησιμοποιεί εναλλάξ πλοία σε διάφορες γραμμές. Θα αναφέρω τα πλοία που είναι πιο συχνά στην κάθε γραμμή: Zeebrugge - Purfleet: 17 αναχωρήσεις εβδομαδιαία πρός κάθε κατεύθυνση, 3 τις καθημερινές και από 1 το Σαββατοκύριακο. Εδώ χρησιμοποιούνται τα Celandine, Valentine, Adeline. Το Purfleet είναι ένα λιμάνι επάνω στον Τάμεση, λίγο έξω από το Λονδίνο. Rotterdam - Dublin: 4 αναχωρήσεις από Rotterdam και άλλες 2 από Δουβλίνο(οι άλλες 2 γυρνάνε στο Zeebrugge λόγω αυτού που περιέγραψα παραπάνω) με τα Opaline, Mazarine, Peregrine και Amandine Zeebrugge - Esbjerg: 1 αναχώρηση κάθε εβδομάδα με το Catherine Zeebrugge - Hirtshals: 1 αναχώρηση κάθε εβδομάδα με το Victorine Το Capucine σε κάποια ναύλωση στη Νορβηγία. Οι υπόλοιποι συνδυασμοί προορισμών που θα δείτε όσοι μπείτε στο site τους, γίνονται με μεταφόρτωση, δεν υπάρχει απ' ευθείας σύνδεση.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2018 Posted December 16, 2018 Ένα βίντεο με τα Ro-Ro Celine & Delphine της Cobelfret σε ταυτόχρονη επίσκεψη στο Δουβλίνο
Nick the Greek Posted January 29, 2019 Author Posted January 29, 2019 Εκτός από τα παραπάνω, η Cobelfret έχει παραγγείλει και 2 τεμάχια στο Uljanik της Κροατίας με 5,500 lane metres, οι αριθμοί ναυπηγείου τους είναι 531 και 532. Το ναυπηγείο όμως φέρεται να έχει έντονα οικονομικά προβλήματα που εκδηλώνονται και με συνεχείς απεργίες, με συνέπεια προχτές η Cobelfret να ακυρώσει την παραγγελία του 531 έχοντας για δικαιολογία το ότι το ναυπηγείο δεν κατάφερε να εκπληρώσει τις συμβατικές του υποχρεώσεις όσον αφορά το χτίσιμο του 531, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό. Το ναυπηγείο παρ' όλ' αυτά είναι φιλέτο και υπάρχουν μνηστήρες, με πρώτους το Brodosplit και τη Fincantieri. Με λίγα λόγια, υπάρχει ένα distressed asset σε ένα distressed shipyard, για όσους ενδιαφέρονται. Και η Cobelfret είναι με μείον ένα πλοίο.
Nick the Greek Posted February 22, 2019 Author Posted February 22, 2019 Αύξηση χωρητικότητας στη γραμμή Rotterdam - Dublin για την Cobelfret, τα 2 δρομολόγια την εβδομάδα με ρορό γίνονται 3, με το νεότευκτο Laureline να αναλαμβάνει καθήκοντα για αρχή.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 22, 2019 Posted February 22, 2019 On 11/8/2018 at 1:19 AM, Nick the Greek said: Zeebrugge - Goteborg: 4 εβδομαδιαίες αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση με τα Clementine και Melusine Από τις 24 Φεβρουαρίου 2019, η Cobelfret θα βάλει το Catherine στη γραμμή Zeebrugge – Goteborg, που είναι μεγαλύτερο πλοίο αυξάνοντας τη χωρητικότητα στη γραμμή κατά 20%
Panagia Ekatontapiliani Posted March 26, 2019 Posted March 26, 2019 Το τέταρτο Ro-Ro της Cobelfret (Yard No 8253) που ναυπηγείται στο ναυπηγείο Hyundai Mipo Dockyard στο Ulsan της Νότιας Κορέα είναι το Ro-Ro Ysaline (IMO No: 9823364) Το πλοίο καθελκύστηκε στις 14 Δεκεμβρίου και σε λίγες ημέρες θα γίνει η παράδοση του. Το Ysaline έχει μήκος 217 μέτρα, πλάτος 32 μέτρα και έχει χωρητικότητα στο γκαράζ 5000 γραμμικά μέτρα.
Nick the Greek Posted August 17, 2019 Author Posted August 17, 2019 Για να οργανωθούμε λίγο με τα τελευταία ρορο της Cobelfret, συνολικά όντως έχουν παραδοθεί 4 από τη Hyundai. Τα Celine(IMO 9789233) και Delphine(9789245) είναι η μια κλάση των 234 μέτρων μήκους και των 7,972 lane metres. Τα Laureline και Ysaline(IMO 9823364) είναι επίσης προιόντα του Hyundai Mipo, είναι όμως διαφορετική κλάση πλοίων. Αυτά έχουν μήκος 216 μέτρα και 5,400 lane metres. Η Cobelfret αναμένει άλλα 2 αδέλφια από αυτή την κλάση, τα Sixtine(IMO 9831165) και Hermine(9831177). Οπότε αναμένει άλλα 2 η εταιρεία, τα 2 κομμάτια από την Κροατία που αναφέραμε παραπάνω ακυρώθηκαν.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 18, 2019 Posted November 18, 2019 Μετά το Mazarine, πήρε σειρά το Palatine να πάει στο ναυπηγείο της Remontova στο Gdansk για να κάνει μετασκευή στο ανοικτό γκαράζ, έτσι ώστε να αυξηθεί η χωρητικότητα του στο γκαράζ. Μετά θα πάρει σειρά το Vespertine στις αρχές του 2020, για να κάνει την ίδια εργασία.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 3, 2020 Posted January 3, 2020 Το Celandine βρίσκεται για δεξαμενισμο στο Falmouth από τις 27 Δεκεμβρίου.
Nick the Greek Posted February 14, 2020 Author Posted February 14, 2020 Σήμερα να δούμε συντόμως ένα από τα πιο low profile πλοία της Cobelfret, πρόκειται για το Adeline (IMO 9539092) που εδώ βλέπουμε να αναχωρεί από το Rotterdam πίσω στο Νοέμβριο του 2016. Είναι κατασκευής 2012 στο Kyokuyo Shipyard(503) που βρίσκεται στο Shimonoseki της Ιαπωνίας. Αν σας θυμίζει κάτι, είναι γιατί είναι αδελφό των Severine/Capucine, κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα σε αυτήν τη φωτογραφία του Capucine. Το Adeline όμως μαζί με το Wilhelmine, έχουν ένα ντέκ για φορτηγά παραπάνω, ίσως και γι αυτό να του έχει προστεθεί και η εξέχουσα πλευρική δεξαμενή έρματος, όπως βλέπουμε και στην πρυμνιά όψη. Το πλοίο λοιπόν έχει 152 μέτρα μήκος και 2,342 lane metres(σε σύγκριση με τα 1,760 των μικρότερων 2 αδελφών). Η μηχανή του είναι Wartsila και του δίνει 16 κόμβους υπηρεσιακή ταχύτητα με κατανάλωση 29 τόνων το 24ωρο. Αυτήν την εποχή έχει φύγει από το Rotterdam και απασχολείται ανάμεσα σε Vlissingen και Dagenham σε ολική ναύλωση στην Ford Motor Company.
Nick the Greek Posted February 19, 2020 Author Posted February 19, 2020 On 11/8/2018 at 12:19 AM, Nick the Greek said: Vlissingen - Dagenham: 1-2 αναχωρήσεις πρός κάθε κατεύθυνση καθημερινά. Εδώ δεν πρόκειται για εμπορικό δρομολόγιο για τις μεταφορικές αλλά για ολική ναύλωση 3 πλοίων της Cobelfret από τη Ford Motor Company, τα δρομολόγιά τους συνδέουν τα εργοστάσια της εταιρείας σε Αγγλία(πάνω στον Τάμεση) και Ολλανδία(στην βόρεια είσοδο του ποταμού Schelde). Τη γραμμή εξυπηρετούν τα Celestine, Undine και Cymbeline. Να πούμε πως προφανώς η έλευση των καινούριων κομματιών της Cobelfret, φέρνει και μια ανανέωση του στόλου. Έτσι λοιπόν το -πρώην πια- Cymbeline (IMO 9007764) έχει μετονομαστεί σε Dalka. Και όχι, δεν έχει πάει στην Τουρκία με μεγάλο νταλκά αλλά στην Παταγωνία της Χιλής όπου και εκτελεί πλόες μεταξύ του Puerto Montt και του Puerto Chacabuco για λογαριασμό της Navimag. Μένει να δούμε αν και το αδελφό του, το Undine (IMO 9006112), θα αποχαιρετήσει και αυτό την Cobelfret.
Nick the Greek Posted April 21, 2020 Author Posted April 21, 2020 Η Cobelfret δουλεύει σχεδόν κανονικά εν μέσω πανδημίας, τα μόνα πλοία της που βλέπω να έχουν μέρες να κινηθούν είναι το Laureline(από τις 11 Απριλίου) και το Valentine(από τις 18 Απριλίου). Επίσης έχει πληγεί προφανώς και η γραμμή Dagenham - Vlissingen που είναι αποκλειστικότητα της Ford Motor Company, με 50% πτώση στις πωλήσεις ΙΧ αυτοκινήτων στην Ευρώπη, είναι λογικό το Celestine να έχει να κινηθεί από τις 9 Απριλίου και να είναι δεμένο στο Vlissingen. Τα υπόλοιπα κανονικά.
Nick the Greek Posted December 26, 2020 Author Posted December 26, 2020 Η έλευση των καινούριων μονάδων του στόλου της Cobelfret μοιραία φέρνει domino effect στο στόλο και κάνει διαθέσιμα για ναύλωση ή ακόμη και πώληση κάποια άλλα πλοία. Έτσι το Wilhelmine το βλέπω να πηγαινοέρχεται μεταξύ Rotterdam Europoort και Teesport, άρα εδώ μάλλον έχουμε να κάνουμε με ναύλωση στην P&O.
Nick the Greek Posted December 29, 2020 Author Posted December 29, 2020 Μια άλλη αλλαγή που μπορούμε να δούμε, είναι πως η εταιρεία έχει επεκτείνει το δίκτυό της σε Leixoes και Santander με δρομολόγια όχι μόνο από το Zeebrugge και το Rotterdam που είχε ήδη εδώ και χρόνια, αλλά και με δρομολόγια από το Δουβλίνο και το Liverpool. Αυτήν τη στιγμή υπάρχει ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο που περιλαμβάνει και το Δουβλίνο, μόλις πρίν λίγο ανεχώρησε από το Liverpool το Victorine για να το εκτελέσει. Πλήν όμως με την έλευση του "σωτηρίου" Brexit, το συγκεκριμένο τριγωνικό δρομολόγιο σπάει στα δύο και γίνεται Leixoes(Πορτογαλία) - Santander(Ισπανία) - Δουβλίνο αλλά και Leixoes(Πορτογαλία) - Santander(Ισπανία) - Liverpool. Και οι δύο συνδέσεις με εβδομαδιαία συχνότητα.
Nick the Greek Posted January 22, 2021 Author Posted January 22, 2021 On 2/22/2019 at 3:30 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Από τις 24 Φεβρουαρίου 2019, η Cobelfret θα βάλει το Catherine στη γραμμή Zeebrugge – Goteborg, που είναι μεγαλύτερο πλοίο αυξάνοντας τη χωρητικότητα στη γραμμή κατά 20% Αυτό το Catherine το είχαμε δεί πρίν κάμποσα χρόνια στη Μασσαλία όταν έκανε δρομολόγια για το Μαρόκο. Πάλι με χρόνια με καιρούς, πάλι στο φακό μας θα' ναι όμως και έτσι το βλέπουμε εδώ το 2016 στο Rozenburg φορώντας τα σινιάλα της πλοιοκτήτριάς του εταιρείας, Cobelfret. Με την τελευταία εισροή νεότευκτων για την Cobelfret, το πλοίο είναι πια μάλλον από τα μικρά μέλη του στόλου και επί του παρόντος κάνει δρομολόγια από το Rotterdam για το Purfleet, στον Τάμεση. Από τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι χτισμένο το 2002 στο Hudong Zhonghua(419) και φοράει μία μηχανή Wartsila. Τα γραμμικά του μέτρα είναι 2,750 και στη θεωρία χωράει 212 καρότσες.
Nick the Greek Posted January 25, 2021 Author Posted January 25, 2021 On 2/19/2020 at 3:03 PM, Nick the Greek said: Να πούμε πως προφανώς η έλευση των καινούριων κομματιών της Cobelfret, φέρνει και μια ανανέωση του στόλου. Έτσι λοιπόν το -πρώην πια- Cymbeline (IMO 9007764) έχει μετονομαστεί σε Dalka. Και όχι, δεν έχει πάει στην Τουρκία με μεγάλο νταλκά αλλά στην Παταγωνία της Χιλής όπου και εκτελεί πλόες μεταξύ του Puerto Montt και του Puerto Chacabuco για λογαριασμό της Navimag. Και ενώ το Dalka σύνεχίζει να κάνει δρομολόγια ως ανωτέρω, εμείς ας βάλουμε μια φωτογραφία του στην gallerie μας για αρχειακούς λόγους. Το πλοίο βρίσκεται δεμένο στο Vlissingen και τότε έκανε δρομολόγια για το Dagenham σε καθεστώς ολικής ναύλωσης στην Ford Motor Company.
Nick the Greek Posted April 7, 2021 Author Posted April 7, 2021 (edited) On 12/29/2020 at 10:20 PM, Nick the Greek said: Μια άλλη αλλαγή που μπορούμε να δούμε, είναι πως η εταιρεία έχει επεκτείνει το δίκτυό της σε Leixoes και Santander με δρομολόγια όχι μόνο από το Zeebrugge και το Rotterdam που είχε ήδη εδώ και χρόνια, αλλά και με δρομολόγια από το Δουβλίνο και το Liverpool. Αυτήν τη στιγμή υπάρχει ένα εβδομαδιαίο δρομολόγιο που περιλαμβάνει και το Δουβλίνο, μόλις πρίν λίγο ανεχώρησε από το Liverpool το Victorine για να το εκτελέσει. Πλήν όμως με την έλευση του "σωτηρίου" Brexit, το συγκεκριμένο τριγωνικό δρομολόγιο σπάει στα δύο και γίνεται Leixoes(Πορτογαλία) - Santander(Ισπανία) - Δουβλίνο αλλά και Leixoes(Πορτογαλία) - Santander(Ισπανία) - Liverpool. Και οι δύο συνδέσεις με εβδομαδιαία συχνότητα. Αλλαγές στα παραπάνω δρομολόγια, η γραμμή Santander - Dublin - Liverpool γίνεται ξεχωριστή και μάλιστα με 2 εβδομαδιαία δρομολόγια πρός κάθε κατεύθυνση. Η τάση όπως βλέπουμε είναι οι εταιρείες να προσφέρουν απ΄ ευθείας συνδέσεις ανάμεσα σε Ιρλανδία και ΗΒ πρός την ηπειρωτική Ευρώπη χωρίς να χρειάζεται τα φορτηγά να διασχίζουν οδικά την Ευρώπη, υπό το βάρος των αυξημένων τελωνειακών και άλλων διατυπώσεων που υφίστανται τη δεδομένη χρονική στιγμή. Edited April 7, 2021 by Nick the Greek Link
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2021 Posted April 16, 2021 Το Gothia Seaways αγοράστηκε από την Cobelfret και θα μετονομαστεί σε Maxine, αλλά θα συνεχίσει να δουλεύει ναυλωμένο για τη DFDS.
Nick the Greek Posted November 20, 2021 Author Posted November 20, 2021 Ντουετάκι της Cobelfret στο Rozenburg, στις οθόνες σας η Βιλελμίνη και η Αμανδίνη.
Nick the Greek Posted March 8, 2022 Author Posted March 8, 2022 Σήμερα θα δούμε και τη Βιλελμίνη, πλαγιοδετημένη στο Rozenburg πίσω στο 2016. Έχει ΙΜΟ 9539080 και είναι ναυπήγηση 2012 στο ναυπηγείο Kyokuyo(502) στο Shimonoseki της Ιαπωνίας. Μία κύρια μηχανή Wartsila για υπηρεσιακή 15.5 κόμβων. Αυτή την εποχή είναι στη γραμμή Dagenham - Vlissingen σε ολική ναύλωση στην Ford Motor Company.
Nick the Greek Posted March 10, 2022 Author Posted March 10, 2022 Ένα από τα παλιότερα μέλη του στόλου της Cobelfret είναι και η Περεγρίνη, γαλλιστί Peregrine (IMO 9376725). Είναι κομμάτι μιας σειράς 8 πλοίων από το Flensburg και ναυπήγηση του 2010, είναι κομμάτι των 4 πλοίων της σειράς που δεν απέκτησαν έξτρα ντέκ φορτηγών και η χωρητικότητά τους περιορίζεται στα 190 κομμάτια και στα 2,907 lane metres. Εμείς το βλέπουμε δεμένο στο Rozenburg.
Nick the Greek Posted March 18, 2022 Author Posted March 18, 2022 Παρακολουθώ τον τελευταίο καιρό τα δρομολόγια της Cobelfret και αν συγκρίνουμε με το τι συνέβαινε πρίν τον κορωνοιό, η εταιρεία έχει εξαπλωθεί αρκετά με τη βοήθεια των 2 τελευταίων σειρών με νεότευκτα που έχει εντάξει στο στόλο της. Πάρτε μια γεύση: Rotterdam - Killingholme: Τα Amandine, Clementine, Melusine και Sixtine. Εδώ τα δρομολόγια είναι 2 πρός κάθε κατεύθυνση, κάθε μέρα. Ένα πλοίο αναχωρεί νωρίτερα και φτάνει κατά τις 0200-0300 στον προορισμό του, και το άλλο αναχωρεί πιο αργά και φτάνει την άλλη μέρα το πρωί. Με λίγα λόγια, έχουν διπλασιαστεί τα δρομολόγια. Rotterdam - Purfleet: Το Vespertine και το ναυλωμένο Maria Grazia Onorato με overnight δρομολόγια 6 μέρες την εδβδομάδα. Rotterdam - Dublin: Εδώ έχουμε τα Opaline, Mazarine, Peregrine και Palatine οπότε μιλάμε για 6 προσεγγίσεις την εβδομάδα στο Δουβλίνο. Zeebrugge - Killingholme και Zeebrugge - Dublin: Βάζω τις δυό γραμμές μαζί γιατί εδώ στην ουσία έχουμε μια 4άδα πλοίων που εναλλάσσεται σε δρομολόγια από το Zeebrugge για τους 2 προορισμούς. Αυτή η εναλλαγή έχει σαν συνέπεια 3 προσεγγίσεις την εβδομάδα στο Δουβλίνο, 1 στο Cork και 7 στο Killingholme. Τα 4 πλοία αυτά είναι τα Delphine, Celine, Faustine και Celandine. Zeebrugge - Purfleet: Τα Pauline, Yasmine και το ναυλωμένο Alf Pollak. Εδώ έχουμε overnight δρομολόγια και μεσοβδόμαδα και ημερήσια από ένα από τα τρία πλοία. Zeebrugge - Goteborg: Το Hermine μονάχο του, εδώ έχουμε μείωση πλοίων(ήταν 2 και έμεινε 1) αλλά μεγάλη αύξηση χωρητικότητας σε αυτό το ένα δρομολόγιο. Zeebrugge - Leixoes: Εδώ δουλεύουν το Ysaline και το Laureline Zeebrugge - Santander: Μόνο του το Victorine Vlissingen - Dagenham: Η γνωστή γραμμή με την ολική ναύλωση στην Ford Motor Company που εξυπηρετείται από τα Celestine, Wilhelmine και Adeline. Liverpool - Dublin - Santander: Τριγωνικό δρομολόγιο σε εβδομαδιαία βάση που εκτελείται από το ναυλωμένο Belgia Seaways Ναυλώσεις: Το Catherine ναυλωμένο στην Wallenius SOL κάνει δρομολόγια ανάμεσα στην Βαλτική και τη Βόρειο Θάλασσα Το Severine είναι στη Μεσόγειο ναυλωμένο στο ΝΑΤΟ Το Capucine είναι επίσης ναυλωμένο στη Μεσόγειο, μάλλον στο ΝΑΤΟ και αυτό αλλά χωρίς να είμαι σίγουρος Παρατηρήσεις: - Ο στόλος της Cobelfret έχει ανανεωθεί πολύ σε ηλικία και χωρητικότητες, η εταιρεία κάνει οπερέσιο 26 πλοία αυτήν τη στιγμή σύν 3 σε ναύλωση εκτός εταιρείας - Βλέπουμε την πολύ μεγάλη επένδυση που έχουν κάνει στις γραμμές της Ιρλανδίας, συνολικά έχουν 11 προσεγγίσεις την εβδομάδα - Επίσης μεγάλο άνοιγμα πρός την Ιβηρική χερσόνησο με 2 δρομολόγια την εβδομάδα για Leixoes και άλλα 3 για το Santander. - Το μέγεθος και κοινά χαρακτηριστικά του στόλου με πολλά αδελφά πλοία μεταξύ τους, δίνουν τη δυνατότητα στην εταιρεία να κάνει πολύ συχνά και στοχευμένα αλλάγές και να χρησιμοποιεί πλοία σε παραπάνω από μία γραμμές. Ελπίζω να μην έχω ξεχάσει κανένα βαπόρι .
Nick the Greek Posted March 28, 2022 Author Posted March 28, 2022 Μια από τις 6 αδελφές της Cobelfret με μητέρα την Kawasaki θα δούμε απόψε, έχουμε ήδη δεί την Σελεστίνη και την Βαλεντίνη. Σήμερα η σειρά της Βικτωρίνης, γαλλιστί Victorine. Είναι και το τελευταίο πλοίο της σειράς με κατασκευή 2000, αριθμό γιάρδας 1491 και ΙΜΟ 9184029. Μήκος 162 μέτρα, γραμμικά μέτρα 2,307 και συνολική χωρητικότητα 157 νταλίκες. Προσέξτε όμως πως και στο πάνω-πάνω ντέκ το πλοίο μεταφέρει ΙΧ. Φέρει σημαία Βελγίου και αυτόν τον καιρό απασχολείται ανάμεσα στο Vlissingen και το Dagenham για λογαριασμό της Ford Motor Company.
Nick the Greek Posted May 28, 2022 Author Posted May 28, 2022 Σήμερα πάμε στο πρώτο από 2 αδελφά πλοία που ναυπήγησε στο Flensburg(731) η Cobelfret. Είναι το Pauline (IMO 9324473), ναυπήγηση του 2006 με μηχανή Caterpillar. Όπως βλέπετε είναι νταμάρι των 203 μέτρων ολικού μήκους, των 4,600 γραμμικών μέτρων φόρτωσης και των 305 νταλικών. Αυτήν την εποχή είναι στη γραμμή Purfleet - Zeebrugge. Ιδού και το φουγάρο.
Nick the Greek Posted May 30, 2022 Author Posted May 30, 2022 Αδελφή της Pauline είναι η Yasmine (IMO 9337353) που είναι χτισμένη το 2007 και με αριθμό γιάρδας 732 από το Flensburg. Τα βασικά χαρακτηριστικά είναι 203 μέτρα ολικού μήκους, 4,600 γραμμικά μέτρα φόρτωσης και χωρητικότητα περίπου 305 νταλικών. Μάλιστα αυτήν την εποχή διπλώνει την Pauline στη γραμμή Purfleet - Zeebrugge. Και η πρυμνιά άποψη από άφιξη στο Rotterdam τον Μάιο του 2018.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now