proud_ionian Posted July 1, 2017 Posted July 1, 2017 (edited) On 30/6/2017 at 2:27 PM, margaritis24 said: Δεν πιανουν οι αγκυρες στο βυθο κ δεν μπορουν να κρατηθουν 23 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Γιατί το Κορνάρος πιάνουν οι άγκυρες???? 22 hours ago, margaritis24 said: Τα ιδια πλοια ειναι τα χανιωτικα με το κορναρο! On 23/6/2006 at 9:56 AM, Neptune said: 7. ΚΥΘΗΡΑ (ΔΙΑΚΟΦΤΗΣ) Δεν υπάρχουν στέγαστρα επιβατών, χώροι υγιεινής, αίθουσα αναμονής. Απαιτείται επιμήκυνση του λιμενοβραχίονα για την προστασία από Β-ΒΔ ανέμους. Το 1/3 του προβλήτα δεν χρησιμοποιείται λόγω της ζημιάς που υπέστη από τον τελευταίο σεισμό. μια και θυμηθηκαμε το λιμανι στο το διακοφτι, ας του ανοίξουμε και ενα topic μια φορα εχω περασει και απο οτι θυμαμαι (και απο οτι εχω ακουσει ψαχνοντας το εκεινον τον καιρο), η θεση προσδεσης περιβαλλεται απο αβαθη, ενω οι αγκυρες δεν πιανουν και ξεσερνουν. λογικο ειναι λοιπον να μη θελουν να ρισκαρουν να πανε μεγαλα πλοια, με πολλες πλευρικες επιφανειες. Edited July 1, 2017 by proud_ionian tag
Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2023 Posted November 27, 2023 Ξεκίνησαν οι μελέτες για το λιμάνι της Αγίας Πελαγίας Quote Υπεγράφη η σύμβαση μεταξύ του Προέδρου του ΔΛΤ Δημήτρη Καλλίγερου και του Αναδόχου Χρ.Καπόπουλου, μετά την ολοκλήρωση του σχετικού διαγωνισμού, για την εκπόνηση της μελέτης με τίτλο «Μελέτη δημιουργίας ασφαλούς μαρίνας και έργου αποτροπής φυσικών επιχώσεων της υπάρχουσας μαρίνας Αγίας Πελαγίας Κυθήρων» προεκτιμώμενης αμοιβής 48.387,10€ (χωρίς ΦΠΑ 24%) στα πλαίσια του «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ-Λιμενικά Ταμεία». Αντικείμενο μελέτης αποτελεί η αντιμετώπιση του προβλήματος καταστροφής και ζημιών της λιμενικής εγκατάστασης Αγίας Πελαγίας, με την τεκμηριωμένη πρόταση των ενδεδειγμένων προς τούτο μέτρων/έργων. Ειδικότερα θα μελετηθούν: · Εκτίμηση του κυματισμού στα ανοιχτά και προώθηση του προς την περιοχή του έργου. · Υπολογισμοί θωράκισης και σχεδιασμός των διατομών αποκατάστασης · Για την εκπόνηση των μελετών απαιτείται η αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης και η βυθομετρική αποτύπωση του πυθμένα έμπροσθεν του έργου σε μία απόσταση περί τα 100μ. · Στην εσωτερική του πλευρά μπορεί να απαιτηθεί υποθαλάσσια αυτοψία και κάποιες εργασίες αποκατάστασης που θα αφορούν σε υποσκαφές. · Μελέτη αναβάθμισης υφιστάμενης θωράκισης και αποκατάστασης διατομών προστασίας έναντι διείσδυσης ιζημάτων εκ στερεομεταφοράς (θωράκιση προσήνεμου μόλου) και αναδιαμόρφωση διατομής υπήνεμου προβόλου για την αποφυγή διέλευσης λεπτόκοκκων ιζημάτων, αποκατάσταση κρηπιδωμάτων έναντι υποσκαφών. · Βυθομετρική αποτύπωση, αποτύπωση πρανούς προστασίας Οι μελέτες θα οδηγήσουν σε έργα από-άμμωσης της παραλίας της Αγ. Πελαγίας, με τη φυσική μεταφορά τους από τη θαλάσσια διάβρωση, από το φαινόμενο της υφαρπαγής της άμμου, από τα κύματα που έχουν σαν αποτέλεσμα τη φυσική επανεπίχωση της μαρίνας σκαφών αναψυχής. Ο ανάδοχος θα παραδώσει πλήρεις μελέτες (Τοπογραφική, Βυθομετρική, Οριστική Λιμενική, Περιβαλλοντική, ΣΑΥ, ΦΑΥ, Τεύχη Δημοπράτησης) εντός χρονικής προθεσμίας 12 μηνών. Μετά την αδειοδότηση του έργου, θα υποβληθεί σε πρόγραμμα χρηματοδότησης.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now