Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Μια οικογενειακη εταιρεια η οποια διαθετει 3 πλοια general cargo. Τα πλοια ονομαζονται ATLAS WIND, ATLAS FORCE και ATLAS WAVE. Δραστηριοποιουνται στην Μεσογειο και κυριως μεταφερουν σιδερα απο Ευρωπη για Αλγερια. Να αναφερουμε οτι ειχε παλιοτερα το AQUA SPIRIT ως ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΙ το οποιο εκανε δρομολογια στα Κυθηρα.

Edited by Nick the Greek
tag
Posted (edited)

Εδώ ένα timeline της ιστορίας της Εταιρείας με στοιχεία μέχρι 2000,όπως υπάρχει στο site .

 

 

bcfe9cb788c7dae141d2406d90f9a30a1a481250

 

Επειδή έχω τη τύχη να τους γνωρίζω απο μωρό παιδί ,είναι χαρά μου να βλέπω να ανοίγεται ένα thread για τα παιδιά :D

To καλό είναι πως έρχεται δυνατά και η νέα γενιά λίαν συντόμως .

Τσιριγώτες που λατρεύουν το νησί τους και το απέδειξαν περίτρανα με το Ανδρέας ΙΙ ,όσο και αν δε το ήθελαν κάποιοι...

Edited by Petros P
  • 3 months later...
  • 3 years later...
Posted

Να αναφέρουμε οτι το Altas Force έχει πωληθεί εδω και κανα 2 χρόνια στη Σενεγάλη , ενω τις τελευταίες μέρες το Atlas Wave δεξαμενιζόταν στη μεγάλη του Βασιλειάδη,απο οπου και αναχώρησε σήμερα.

 

 

Posted (edited)

ο κ. Ξηνταρακος τα εχει προς πωληση τα 2 βαπορακια.Λιγο ακριβα αλλα τα εχει σαν newbuildings.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
  • 7 months later...
Posted

Το Atlas Wind (IMO No: 9126704) είναι ναυπηγημένο το 1997 στο ναυπηγείο Jiangxi Jiangzhou Shipyard στο Ruichang  της Κίνας, με το όνομα Maria Schulte. Το πλοίο φοράει μια κύρια μηχανή MaK 9M32 (5.384 BHP), που του δίνουν υπηρεσιακή ταχύτητα 15 κόμβων. Το πλοίο έχει μήκος 100.62 μέτρα και πλάτος 16.20 μέτρα και ανήκει στην Atlas Marine του κ. Ξηνταράκου από το 2010. Προηγούμενα του ονόματα είναι SCM Venezuela, CEC Asia, St. Andrews, Caja Empress Το Atlas Wind είναι δεμένο στο Πέραμα για επισκευή από τα τέλη Αυγούστου.

Posted (edited)

Να προσθέσω ότι το βαπορακι αυτό ειναι 5196 dwt στα 6,39m με βύθισμα 8,20 m, έχει 1 Hold με 2 Hatches, παίρνει 366 teu και φερει δύο 40αρια κρενια. 

Δυστυχώς οι μοίρα αυτών των βαποριων ήταν προδιεγεγραμμενη από τη πρώτη μέρα λόγω επιλογών στο machinery από την SCM. 

Οι MaK αν και καίνε 180αρι, έχουν πολύ μεγάλη κατανάλωση και όντας πολύστροφές (600rpm) είναι προβληματικες. Τα δε κρενια με τη σειρά τους μόνο προβλήματα και δυσκολίες.. 

Γενικά η ιστορία έδειξε ότι το εγχείρημα μικρά singles όπως αυτά δε μπόρεσαν να ανταγωνιστουν τις ήδη δοκιμασμένες λύσεις. 

Πολλά από αυτά δε ήταν η αιτία που έκλεισαν Γερμανικά σπίτια.. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
  • 1 year later...
Posted

Tο ATLAS FORCE όταν ο είχε η Atlas Marine στο Ναυπηγείο στις 4-6-2013 για επισκευή. Το πλοίο μετά την πώληση του έχει μετονομαστεί σε DJILOR. Nαυπηγηση Κίνα 1998, 5,054 dwt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...