Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Προσάραξη M/V ''KEREM S'' σημαίας Αγίου Βικεντίου & Γρεναδίνων στη νήσο Λέβιθα

 

Προσάραξη του M/V ''KEREM S'' σημαίας Αγίου Βικεντίου και Γρεναδίνων, με έξι (06) αλλοδαπούς μέλη πληρώματος, σημειώθηκε απογευματινές ώρες χθες, στη νήσο ''ΛΕΒΙΘΑ'' νότια της ν. Πάτμου.

Συγκεκριμένα, ενημερώθηκε το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης, πρωινές ώρες χθες, για περιστατικό ακυβερνησίας του M/V ''KEREM S'' στη θαλάσσια περιοχή 4,5 ν.μ. δυτικά της ν. Πάτμου, το οποίο προερχόταν από το Ηράκλειο Κρήτης με προορισμό το λιμένα ALI AGA Τουρκίας, άφορτο.

 

Άμεσα στην ανωτέρω θαλάσσια περιοχή κατέπλευσε ναυαγοσωστικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ενώ παράλληλα με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας είχε αποπλεύσει από τον Πειραιά ρυμουλκό πλοίο.

 

Στη συνέχεια, απογευματινές ώρες χθες, το ''KEREM S'' εξαιτίας της έκτπωσής του, προσάραξε σε βραχώδη ακτή στη βορειοανατολική πλευρά της νήσου ''ΛΕΒΙΘΑ'' νότια της ν. Πάτμου, ενώ ακολούθησε επιτυχής διάσωση όλων των μελών του πληρώματος από ελικόπτερο SUPER PUMA της Πολεμικής Αεροπορίας υπό ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες (άνεμοι Β7-8 BF).

 

Στην περιοχή του συμβάντος δεν έχει παρατηρηθεί ρύπανση μέχρι στιγμής, ενώ οι διασωθέντεςαφού μεταφέρθηκαν στη ν. Κω, διεκομίσθησαν για τη διενέργεια προληπτικών εξετάσεων στο Γενικό Νοσοκομείο, από όπου και εξήλθαν.

 

Στο σημείο του συμβάντος παραμένουν το ναυαγοσωστικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και το ρυμουλκό πλοίο.

 

Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Λέρου, ενώ εξελίξεις για το περιστατικό θα γνωστοποιηθούν με νεότερο δελτίο τύπου.

 

 

Πηγη: ΥΕΝ

 

Συνέχεια ενημέρωσης: Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα το Λιμεναρχείο Λέρου, για την βύθιση του M/V ''KEREM S'' σημαίας Αγίου Βικεντίου και Γρεναδίνων.
  Το  M/V ''KEREM S'' είχε προσαράξει λόγω μηχανικής βλάβης, απογευματινές ώρες της 20-02-2015 στηνήσο Λεβίθα, νότια της νήσου Πάτμου.
 Από την βύθιση δεν έχει παρατηρηθεί μέχρι στιγμής ρύπανση. Εξελίξεις θα αναφερθούν με νεότερο δελτίο τύπου.

Πηγη: ΥΕΝ

Edited by proud_ionian
tag
  • 11 months later...
  • 1 year later...
Posted

Το ΕΛΥΔΝΑ δημοσίευσε την Έκθεση Διερεύνησης για τη προσάραξη του Φ/Γ Kerem S στις 20 Φεβρουαρίου 2015, σε βραχώδη ακτή στη βορειοανατολική πλευρά της νήσου Λεβίθα, νότια της ν. Πάτμου. Από ότι φαίνεται καθοριστικό ρόλο για τη προσάραξη του Kerem S έπαιξε ότι είχε χάσει νωρίτερα το τιμόνι και χτυπήσει τη προπέλα του στη Θυμαινα και δεν είχε ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές.

Posted

Η όλη συμπεριφορά καπετάνιου-εταιρείας είναι ενδεικτική μιας τραγικής έλλειψης ναυτοσύνης.

Προπέλα-κουρέλι (οι φωτογραφίες τα λένε όλα) τιμόνι ρημάδι,  ο καπετάνιος που χρησιμοποιει το bow thruster για να αποκολληθεί (στην πρώτη προσάραξη) με αποτέλεσμα να μείνει το πλοίο ακυβέρνητο στη θαλασσοταραχή ενω και ο λανθασμένος ακόμα και στις άγκυρες υπολογισμός, προκειμένου να συγκρατηθεί το βαπόρι, συμπληρώνουν το παζλ.

6 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Από ότι φαίνεται καθοριστικό ρόλο για τη προσάραξη του Kerem S έπαιξε ότι είχε χάσει νωρίτερα το τιμόνι και χτυπήσει τη προπέλα του στη Θυμαινα και δεν είχε ενημερώσει τις αρμόδιες αρχές.

Αυτοί οι άνθρωποι έβαλαν τα δυνατά τους για να κάνουν τα πράγματα χειρότερα!

  • 1 month later...
Posted

Το πλοίο παρασυρόταν ακυβέρνητο για 17 ώρες νότια, και σε όλο αυτό το διάστημα περίμενε το Ρ/Κ από τον Πειραιά (160 νμ μακριά), χωρίς η εταιρεία ή ο Πλοίαρχος να ενημερώσουν κανέναν για να ζητήσουν βοήθεια από Πάτμο, Κάλυμνο ή ακόμη και Κω... Απίστευτα κακή εκτίμηση της κατάστασης από τους υπεύθυνους για το πλοίο...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...