Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Η Genova είναι ένα λιμάνι που πάντα πετυχαίνει κανείς ενδιαφέροντα πλοία. Ένα από αυτά είναι και το Τουρκικό Celik 1 (IMO 9430791), με πλοιοκτήτη την Unimarine. Το μοναδικό του προηγούμενο όνομα ήταν Amaryllis ως το 2011 και είναι χτισμένο στο Linhai Hangchang(13) της Κίνας το 2007. Η μηχανή του είναι Pielstick και το deadweight του είναι στους 7,702 τόνους. 

Posted

Σήμερα πάμε σε ένα μικρό επιβατηγό της Genova που κάνει περιηγήσεις στην ακτή ανατολικά από την πόλη, φτάνοντας και στα κοσμοπολίτικα θέρετρα της ευρύτερης περιοχής. Είναι το Citta di Camogli, αγνώστων λοιπών στοιχείων.

Posted

Fairchem Blue Shark (IMO 9804837) λέγεται το τάνκερ που βλέπουμε στην φωτογραφία που τράβηξα στη Genova το περασμένο καλοκαίρι. Ανήκει στην Ιαπωνική Kowa Kaiun και είναι μακροχρόνια ναύλωση στην Fairfield. Ναυπήγηση του 2019 στο Kitanihon Shipbuilding(658) του Hachinohe της Ιαπωνίας.

Posted

Πάμε να δούμε και ένα καμάρι της COSCO να ξεφορτώνει στη Genova το καλοκαίρι που μας πέρασε. Είναι το Fu Xing Hai (IMO 9751298), που έχει ναυπηγηθεί το 2016 στο Chengxi Shipyard (CX0374) με μηχανή Winterthur. Μεταφορική ικανότητα κοντά στους 39 χιλιάδες τόνους dwt.

Posted

Έχουμε δεί κάμποσες φορές στο παρελθόν φορτοεκφόρτωση yacht από τη Genova, θα δούμε λοιπόν άλλο ένα πλοίο να κάνει ακριβώς αυτό. Είναι το Hudsongracht (IMO 9433262) που όπως ίσως να καταλάβατε ανήκει στην Ολλανδική Spliethoff. Κινεζική κατασκευή του 2008 στο Taizhou Sanfu Ship Engineering Co(SF84) με μηχανή MaK. Χτίστηκε για την BBC και το πρώτο του όνομα ήταν BBC Alaska, από κεί και πέρα έγινε Elbe(2013), HHL Elbe(2014) και Hudsongracht το 2018.

Posted

Πολλή Hapag-Lloyd έχει πέσει τώρα τελευταία, πάμε να δούμε ακόμη ένα πλοίο τους. Δεμένο στη Genova και λουσμένο στον ήλιο είναι το Mississauga Express (IMO 9165358). Είναι ένα πλοίο των 2,992 TEU που χτίστηκε το 1998 στη Daewoo Geoje(4056) με μηχανή ΜΑΝ Β&W. Αξιοσημείωτο είναι πως ήταν παραγγελία της Canadian Pacific με το όνομα Canmar Pride, το 2005 έγινε CP Pride και το επόμενο έτος πέρασε στην κυριότητα του γίγαντα από το Αμβούργο μέσω εξαγοράς των τότε πλοιοκτητών του. 

Posted

Συνεχίζουμε με ένα ακόμη πλοίο της Hapag-Lloyd, σήμερα λοιπόν βλέπουμε το Ningbo Express (IMO 9229843). Ναυπήγηση 2002 στη Hyundai Ulsan(1365) με μηχανή MAN B&W. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Hong Kong Express και η nominal χωρητικότητά του αγγίζει τα 7,506 TEU.

Posted

Κι απόψε πάμε με κοντεινεράδικο, αυτήν τη φορά ένα που ανήκει στην κρατική εταιρεία της Αλγερίας, τη CNAN MED. Πρόκειται για το Tamanrasset (IMO 9760615) που το πετύχαμε σε συντήρηση στη Genova. Ναυπήγηση του 2017 στο ναυπηγείο Zhejiang Ouhua Shipbuilding(699) που βρίσκεται στο Zhousan της Κίνας. Καθελκύστηκε σαν Mount Hallowes αλλά πρίν ολοκληρωθεί πουλήθηκε στους Αλγερινούς. Η μηχανή του είναι MAN B&W και η χωρητικότητά του 1,730 TEU. Εκτελεί δρομολόγια στη Μεσόγειο. 

Posted

Container συνέχεια από τη σφηκοφωλιά της Genova, αυτήν τη φορά όμως πάμε σε MSC και πιο συγκεκριμένα στο MSC Tamara (IMO 9351579). Ναυπήγηση του 2008 στο χιλιοτραγουδισμένα στην Κινεζική φολκλορική παράδοση, Zhejiang Shipbuilding(05-137) του Ningbo. Η μηχανή του είναι MAN B&W και η χωρητικότητά του 4,254 TEU, πράγμα που άλλωστε φαίνεται και στην οθόνη. Δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα και ανήκει στην Ελβετική εταιρεία.

  • 4 months later...
Posted (edited)

Στιγμιότυπο από το τι συμβαίνει στα ναυπηγεία T. Mariotti της Genova, τέσσερα φέρρυ δεμένα είτε για να ξεχειμωνιάσουν, είτε κάνοντας την ετήσιά τους συντήρηση. Από αριστερά στα δεξιά, Moby Otta, Moby Drea, GNV Bridge και GNV Allegra. 

Edited by Nick the Greek
ορθογραφια
Posted

Μεταφερόμαστε το tanker terminal της Genova για να βλεφαριάσουμε μετ' εμποδίων ένα μικρό χημικό τάνκερ με όνομα Stanley Park (IMO 9363845). Είναι του 2008 και έχει ναυπηγηθεί στο Usuki Shipyard(1710), που βρίσκεται στην ομώνυμη πόλη της Ιαπωνίας. Έχει μία κύρια μηχανή MAN B&W και δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Το Ζ στην τσιμινιέρα προφανώς σημαίνει ότι ανήκει στην Ισραηλινή, Zodiac.

Posted

Στη Genova συναντώμαστε με ένα παλιό μας γνώριμο, που τώρα πια ονομάζεται Alopo (IMO 9329564) και τον βλέπουμε δεμένο στο ιταλικό λιμάνι. Κατασκευή του 2004 στο Gujian Mawei(MW437-4) με μία μηχανή MaK και χωρητικότητα 698 TEU. Φέρει σημαία Λιβερίας και βρίσκεται υπό την διαχείριση μιας εταιρείας ονόματι Toba Ship Management με έδρα το Batumi της Γεωργίας. Στα πλευρά του βλέπει κανείς τη λέξη Akkon, που παραπέμπει σε μια νέα εταιρεία με feederάκια που δραστηριοποιείται στη Μεσόγειο.

Posted
On 8/20/2022 at 9:22 PM, Nick the Greek said:

Ε ας δούμε και κανένα μεγαλύτερο ρυμουλκό της Genova, στις οθόνες σας το Danimarca (IMO 9816660). Του 2018 είναι το πλοίο από τη Damen του Γαλατσίου της Ρουμανίας(513114) και έχει δύο μηχανές Caterpillar.

 

Και μια ακόμη άποψη του Danimarca, μιλάμε για ογκώδες ρυμουλκό.

Posted

Και ένα μικρό επιβατηγό της Genova που θα μπορούσε να κάνει τουριστικά δρομολόγια σε ένα οποιοδήποτε ελληνικό νησί. Είναι το Dea Diana. Δε θυμάμαι να το έχω ξαναπετύχει στο Ιταλικό λιμάνι, υποθέτω πως εκτελεί πλόες στην γύρω περιοχή.

Posted

Απόψε περνάμε να δούμε και ένα εφοδιαστικό της Genova, πρόκειται για το Tecne (IMO 9823962). Κατασκευή 2018 στα ναυπηγεία MTG Dolphin(ΒΝ1501) της Βάρνας, στη Βουλγαρία. Μια μικρή λεπτομέρεια είναι πως το πλοίο είναι ηλεκτροκίνητο. Πλοιοκτήτης του είναι η Ottavio Novella.

Posted
On 5/28/2018 at 11:57 PM, Nick the Greek said:

Λογοθέτης - Container - Georgia Trader(ΙΜΟ 9357107), όπως έλεγε κι ο Βέγγος σε μια ταινία, Παραλία - Μπικίνι - Τραγικό:D. Όμορφο βαποράκι που έμφορτο αποπλέει από το Rotterdam πρίν από 3 Σαββατοκύριακα. Όπως και όλα τα container πλοία αυτού του μεγέθους, έχει αλλάξει ονόματα από το 2007 που χτίστηκε σαν CMA CGM Esperanza, σε Conti Ariadne αλλά και Niledutch Kudu, υποννοώντας την πλοιοκτησία της Niederelbe το πρώτο και τη ναύλωση στη Nile Dutch Africa Line το δεύτερο. Στα χέρια του Λογοθέτη από το 2014.

 

Λίγα χρόνια μετά, πετυχαίνουμε το ίδιο πλοίο στη Genova με την καινούρια του ιδιοκτησία και φορεσιά. Τώρα πια λέγεται MSC Georgia II.

 

  • 6 months later...
Posted

Ένα νεότευκτο της MSC έχει το κατάστημα απόψε, είναι το MSC Aaya(IMO 9927263) που βλέπουμε δεμένο στη Genova χτές. Η κατασκευή του είναι Δεκέμβριος του 2022 στη Hyundai Ulsan(3180). Μία μηχανή MAN B&W τύπου 11G90ME-C10-GI και χωρητικότητα 15,264 TEU. Σημαία Λιβερίας και κλάση DNV.

  • 4 months later...
Posted
On 10/17/2022 at 11:39 PM, Nick the Greek said:

Σήμερα πάμε σε ένα μικρό επιβατηγό της Genova που κάνει περιηγήσεις στην ακτή ανατολικά από την πόλη, φτάνοντας και στα κοσμοπολίτικα θέρετρα της ευρύτερης περιοχής. Είναι το Citta di Camogli, αγνώστων λοιπών στοιχείων.

 

Καλοκαιρινή εικόνα που θυμίζει πολύ Ελλάδα, το Citta di Camogli στο φακό μας και πάλι.

Posted

Ίσα-ίσα προλάβαμε στην αναχώρησή του το CSL Manhattan (IMO 9289556) που είναι μάλιστα ελληνικής πλοιοκτήσίας(Cyprus Sea Lines, Χατζηγιάννης). Ναυπήγηση του 2005 στη Hyundai(S 221) με μηχανή Sulzer και χωρητικότητα 5,043 TEU. Ήταν παραγγελία της APL με όνομα APL New York μέχρι το 2010 που έγινε Manhattan ενώ το σημερινό του όνομα το πήρε το 2014. Σημαία Λιβερίας, κλάση LR. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...