Nick the Greek Posted November 25, 2024 Author Posted November 25, 2024 Το εικονιζόμενο πλοίο που είναι δεμένο σε μια προβλήτα του Ijmuiden είναι ψαράδικο. Το όνομά του είναι Afrika (IMO 9175834) και πρωτομπήκε στο νερό το 1999 από το YVC Ysselwerf, με έδρα το Capelle Aan den Ijssel της Ολλανδίας. Αξιοσημείωτο το ότι έχει μήκος 126 μέτρα, πλάτος 16 και βύθισμα πάνω από 7. Ολλανδοί και οι πλοιοκτήτες προφανώς, δεν έχει αλλάξει ποτέ όνομα.
Nick the Greek Posted November 27, 2024 Author Posted November 27, 2024 Απόψε είμαστε στο Rotterdam και βλέπουμε ένα κομμάτι από το στόλο της Ιρλανδέζικης Arklow, πρόκειται για το Arklow Vale (IMO 9772527). Ναυπήγηση 2015 στο Bodewes Shipyard, στο Hoogezand της Ολλανδίας με dwt άνω των 5 χιλιάδων τόνων. Δεν έχει ακόμη αλλάξει όνομα.
Nick the Greek Posted November 29, 2024 Author Posted November 29, 2024 Στο Ijmuiden βρισκόμαστε σήμερα, και βλέπουμε το Ciara Maru (IMO 9932098) που ξεφορτώνει σιδηρομετάλλευμα στις εγκαταστάσεις της Tata Steel. Είναι το δημοφιλέστατο kamsarmax design του ναυπηγείου Tsuneishi με dwt εκεί γύρω στους 82 χιλιάδες τόνους. Μηχανή MAN B&W και ναυπήγηση 2022. Αξίζει επίσης να πούμε πως το πλοίο ανήκει στο ίδιο το Tsuneishi και το διαχειρίζεται η γνωστή Kambara Kisen.
Nick the Greek Posted November 30, 2024 Author Posted November 30, 2024 On 2/14/2024 at 11:18 PM, Nick the Greek said: Ένα ωραιότατο κοντεινεράδικο παρελαύνει απόψε στις οθόνες μας, είναι το Containerships Nord (IMO 9813993) που βλέπουμε να εξέρχεται από το Rotterdam. Ναυπηγήθηκε το 2018 στην Κίνα, στο ναυπηγείο Wenchong Shipyard(H5510), στην περιοχή του Guangzhou. Η μηχανή του είναι WinGD και η χωρητικότητά του φτάνει τα 1,380 TEU. Όνομα δεν έχει αλλάξει ακόμα, σημαία Μεγάλης Βρεταννίας, νηολόγιο Λονδίνου και κλάση ABS. Παρέλειψα να πω ότι το καύσιμό του είναι το LNG. Οι παραπάνω φωτογραφίες ήταν τραβηγμένες στα τέλη Οκτωβρίου του 2023. Οι καινούριες που βλέπουμε εδώ είναι τραβηγμένες τον περασμένο Ιούνιο. Προφανώς αυτό που έχει αλλάξει είναι ότι το Containerships Nord μάλλον έχει περάσει σε μακροχρόνια ναύλωση της CMA CGM, τα χρώματα της οποίας πια φορά, χωρίς να έχει μετονομαστεί.
Nick the Greek Posted December 2, 2024 Author Posted December 2, 2024 Εδώ και 25 χρόνια αλωνίζει την βόρειο Ευρώπη το εικονιζόμενο feeder χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Λέγεται Containerships VI (IMO 9188518) και είναι προιόν του JJ Sietas(1179) πίσω στο 1999. Χωρητικότητα 959 TEU, σημαία Γερμανίας. Εδώ το βλέπουμε σε απόπλου από το Rotterdam.
Nick the Greek Posted December 5, 2024 Author Posted December 5, 2024 Καμιά ώρα βόρεια από το Rotterdam, στο Ijmuiden, το kamsarmax Corato (IMO 9749829) -και όχι Κέρατο- την κάνει μπούκα. Στανταράκι design Namura με έτος ναυπήγησης 2016 και χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ όνομα.
Nick the Greek Posted December 7, 2024 Author Posted December 7, 2024 Πίσω στο Rotterdam για να πάρουμε σύντομο μάτι στο τάνκερ Fure Skagen (IMO 9362152) δεμένο στο Europoort. Τούρκικη κατασκευή του 2008 από το ναυπηγείο Tuzla Gemi Endustrisi(32) σαν Gan-Gesture. Το 2009 γίνεται Ramira, το 2018 γίνεται Algonorth ενώ το σημερινό του όνομα για Σουηδούς πλοιοκτήτες το έχει από τις αρχές του 2023. Η μηχανή του είναι ΜΑΝ και το dwt του σχεδόν 17 χιλιάδες τόνοι.
Nick the Greek Posted December 9, 2024 Author Posted December 9, 2024 Δεν έχει μετάθεση σήμερα, δηλώνουμε παραμένοντες στο Rotterdam και βλέπουμε το capesize Jag Anand (IMO 9463308) να ξεφορτώνει. Σχέδιο της Hyundai(2383) το 2011 σαν Cape Althea με πλοιοκτήτη την K Line, από εκεί το αγόρασε το 2016 η ινδική Great Eastern. Μηχανή MAN B&W με dwt στους 179 χιλιάδες τόνους και κάτι.
Nick the Greek Posted January 20 Author Posted January 20 Καιρό είχαμε να δούμε πράμα από Ολλανδία, σήμερα λοιπόν έχουμε το kamsarmax Jal Tara (IMO 9860544) το οποίο και αναχωρεί από το ολλανδικό λιμάνι έχοντας ξεφορτώσει κάρβουνο ή σιδηρομετάλλευμα. Ναυπήγηση 2019 στο Imabari Marugame(1852) με μηχανή MAN B&W και dwt λίγο κάτω από τους 85 χιλιάδες τόνους. Ναυλωτές μακροχρόνιοι η Jaldi με έδρα τη Σιγκαπούρη ενώ οι πλοιοκτήτες είναι Ιάπωνες(Fujimaru Kaiun).
Nick the Greek Posted January 22 Author Posted January 22 On 6/10/2019 at 8:12 PM, Nick the Greek said: Στην οθόνη σας το μοτορσιπάκι Ashley(IMO 02606696) που αναχωρεί από το Rotterdam, πίσω στο Νοέμβριο του 2016. Χτισμένο το 2000 στο ναυπηγείο Ceskoslovenska Decin(NTH 514784) που προφανώς βρίσκεται στην Τσεχία, μάλιστα το πρώτο του όνομα ήταν το ελληνικότατο, Hydra, όνομα που κράτησε ως το 2007 οπότε και πήρε το τωρινό του. Ολλανδοί οι πλοιοκτήτες του(Kirk Shipping) με σημαία Ολλανδίας και νηολόγιο Enschede. Το θυμάστε αυτό? Ε, το 2022 άλλαξε όνομα και πέρασε στην πλοιοκτησία της Wagenborg. Ονομάζεται πια Jekerborg (ΙΜΟ 9201944) και το βλέπουμε να καταπλέει πέρυσι το καλοκαίρι στο Rotterdam.
Nick the Greek Posted January 24 Author Posted January 24 Ένα ακόμη feeder που βλέπουμε εδώ στο Rotterdam, πρόκειται για το JSP Rider (IMO 9322566), πρώην Samskip Pioneer(όταν χτίστηκε το 2006) και αργότερα Jork Rider. Χτισμένο στη ρουμάνικη έκδοση των Damen, στο Γαλάτσι.
Nick the Greek Posted January 24 Author Posted January 24 Μικρό επιβατηγό από το Ijmuiden έχει το μενού σήμερα, πρόκειται για το Koningin Emma η αλλιώς Βασίλισσα Έμμα (ΙΜΟ 8930029). Κατασκευή 1967 στο Holland Launch του Zaandam(410) σαν Verwachting, παίρνοντας το σημερινό του όνομα το 1994. Μηχανή Caterpillar. Απασχολείται με το να περνά επισκέπτες σε ένα μουσείο που βρίσκεται σε ένα νησάκι καμιά 400αριά μέτρα από το terminal της DFDS στο Ijmuiden.
Nick the Greek Posted January 25 Author Posted January 25 Πίσω στο Rotterdam για την αναχώρηση του coaster Lady Helene (IMO 9467237). Κινέζικη ναυπήγηση από το Hexing Shipbuilding(06-007) το 2011 και χωρίς να έχει αλλάξει ακόμη όνομα. Μία κύρια μηχανή MaK με dwt λίγο πάνω από 4 χιλιάδες τόνους. Σημαία Ολλανδίας με νηολόγιο Delfzijl, οι πλοιοκτήτες επίσης Ολλανδοί.
Nick the Greek Posted January 26 Author Posted January 26 Ακόμη ένα μικρό φορτηγό της Βόρειας Θάλασσας στις οθόνες μας το Nautica (IMO 9032458) με dwt λίγο πάνω από τους 2 χιλιάδες τόνους. Από ηλικία είναι στα 33, έχοντας κατασκευαστεί το 1992 στο Ferus Smit Scheepswerf(290, στο Hoogezand της Ολλανδίας σε ένα πολύ κλασικό design της εποχής. Ως το 2000 λεγόταν Vesting, και ως το 2005 Meander, από τότε με το σημερινό του όνομα και σημαία Λετονίας, νηολόγιο Riga.
Nick the Greek Posted January 28 Author Posted January 28 Στο Europoort του Rotterdam πετυχαίνουμε το μικρό product tanker με όνομα Stolt Greenshank (IMO 9518799). Κινεζιά, από το ναυπηγείο Chongqing Chuandong(HT0119) στο διάσημο θέρετρο Fuling. Ναυπηγήθηκε το 2011 με μηχανή MaK και όνομα Brovig Barat, όνομα που κράτησε ως το 2013, οπότε και πήρε το σημερινό του. Σημαία Ηνωμένου Βασιλείου, νηολόγιο Cardiff.
Nick the Greek Posted January 29 Author Posted January 29 Από μικρό product tanker σε VLCC και πιο συγκεκριμένα στο New Corolla (IMO 9900679) το οποίο και βλέπουμε να αποπλέει από το Rotterdam το περασμένο καλοκαίρι. Ναυπηγηθέν το 2021 στο Dalian Shipbuilding(T300K-97) με μηχανή MAN B&W και πάνω από 307 χιλιάδες τόνους dwt. Οι πλοιοκτήτες του βρίσκονται στο Hong Kong και ονομάζονται Associated Maritime Co, Hong Kong είναι και η σημαία που κυματίζει στην πρύμνη του.
Nick the Greek Posted January 30 Author Posted January 30 Nord Titan με σημαία Σιγκαπούρης και ΙΜΟ 9701164 έχουμε απόψε στο Rotterdam. Είναι 77άρι panamax χτισμένο το 2014 στο Imabari Marugame(1668) με μηχανή MAN B&W. Φιλιππινέζοι πλοιοκτήτες νομίζω, ναύλωση στη Δανέζικη Norden.
Nick the Greek Posted January 31 Author Posted January 31 Δεξαμενόπλοιο μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου είναι το Saltstraum (IMO 9854466) που βλέπουμε να καταπλέει στο Rotterdam. Κινεζιά του 2020 στο AVIC Dingheng Shipbuilding(AD 0048) που βρίσκεται στο Yangzhou της Κίνας. Η μηχανή του είναι Wartsila και η σημαία του Νορβηγίας με νηολόγιο Bergen. Λογικό αφού οι πλοιοκτήτες είναι Νορβηγοί.
Nick the Greek Posted February 2 Author Posted February 2 Απόψε βλέπουμε δεμένο στο Rotterdam το Steenbank (IMO 9313876) των 4,500 τόνων dwt. Κατασκευή Ferus Smit(355) στο Leer της Γερμανίας το 2005 χωρίς να έχει αλλάξει ποτέ όνομα. Μηχανή MaK, σημαία Ολλανδίας με νηολόγιο Delfzijl.
Nick the Greek Posted February 4 Author Posted February 4 Ένα από τα πολλά dredgers που κυκλοφορούν στην περιοχή είναι και το Strandway (IMO 9664457), το βλέπουμε στο Rotterdam. Ναυπήγηση 2014 στο Cig Shipbuilding του Groningen της Ολλανδίας με μηχανές Caterpillar. Ανήκει στην Royal Boskalis.
Nick the Greek Posted February 5 Author Posted February 5 Σήμερα το menu έχει ένα τάνκερ μεταφοράς αργού πετρελαίου που λέγεται Nordic Cygnus (IMO 9818228) που καταπλέει στο Rotterdam. Ναυπήγηση 2018 στη Samsung(2215) με μηχανή WinGD και dwt πάνω από 157 χιλιάδες τόνους.
Nick the Greek Posted February 6 Author Posted February 6 Η συλλογή των Ολλανδέζικων ρυμουλκών αυξάνεται και πληθύνεται. Το συγκεκριμένο βέβαια, είναι χτισμένο στην Ιαπωνία, στο Niigata Shipbuilding & Repair(0036) το 2010. Λέγεται VB Kracht, με μοναδικό προηγούμενο όνομα το RT Adriaan και μηχανές Caterpillar. Το βλέπουμε στο Rotterdam.
Nick the Greek Posted February 12 Author Posted February 12 Ακόμη ένα ρυμουλκό σήμερα, σειρά έχει λοιπόν το VB Mars (IMO 9695509), πρώην σκέτο Mars. Κατασκευή 2016 στο Βιετναμέζικο ναυπηγείο Song Cam Shipyard(512531) με έδρα τη Haiphong και σε χώρο που νοικιάζει και ελέγχει η Damen. Οι μηχανές του είναι Caterpillar και πια ανήκει και αυτό στον κολοσσό της Grupo Boluda.
Nick the Greek Posted February 13 Author Posted February 13 On 2/8/2023 at 4:47 PM, ships_info_kavall said: Σήμερα στο Νεωριο μπηκαν 2 τανκερ! ... και το μικρο TRANS CHEMICA της Stodig Ship Management Από τη Σύρα στο Rotterdam για να δούμε και εκεί το Trans Chemica (IMO 9314715) να καταπλέει στο ολλανδικό λιμάνι. Συντόμως να πω ότι είναι ναυπήγηση του 2005 στο Fukuoka Shipbuilding(1238) για λογαριασμό της Stolt Tankers σαν Stolt Jasmine, όνομα με το οποίο πρέπει απλα να καθελκύστηκε μια και ήδη από την ίδια χρονιά πήρε το σημερινό του όνομα. Το dwt είναι λίγο πάνω από τους 12 χιλιάδες τόνους ενώ για την πρόωση φροντίζει μια μηχανή Mitsubishi.
Nick the Greek Posted February 14 Author Posted February 14 Πάμπολλες δράγες συναντά κανείς στη βόρειο Ευρώπη, ας δούμε μία από τις νεότερες στο λιμάνι του Rotterdam. Πρόκειται για την Vox Apolonia (IMO 9867097) που έχει ναυπηγηθεί μόλις το 2022 στο ναυπηγείο Keppel(H 412) της Σιγκαπούρης. Και φυσικά καταλαβαίνει κανείς πως πρόκειται για καινούριο πλοίο αφού οι 2 MaK μηχανές του έχουν το LNG για κινητήρια δύναμη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now