Jump to content
Shipfriends

Δέκατη Έκτη Ιστορία: Paddle wheel vs Screw propeller


Angelos

Recommended Posts

Ιστορία 16.

Ας ξεφύγουμε λίγο από τις τάσεις των προηγούμενων quiz.

Αυτό είναι κάπως πιο εύκολο και απλό παρολαυτά δεν θα δώσω πολλά στοιχεία.

Ψάχνω τα ονόματα των 2 πλοίων που στα μέσα του 19ου αιώνα καθόρισαν τον τρόπο πρόωσης των πλοίων.

Αν δεν φτάνουν αυτά εν καιρώ θα δώσω λίγα ακόμα B)

Καλή επιτυχία!

ΥΓ. Όποιος το βρει ας δώσει και την full ιστορία εφόσον την έχει.

Link to comment
Share on other sites

Ψάχνω τα ονόματα των 2 πλοίων που στα μέσα του 19ου αιώνα καθόρισαν τον τρόπο πρόωσης των πλοίων.
Μόνο στην πρόωση ή και στις μηχανές ?

Μήπως? Great Brittain B) Great Eastern :D

.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω για τον Μεγαλο Ανατολικο. Μηπως το δευτερο ειναι το Turbinia του Sir Charles Parsons(πρωτη ατμοτουρμπινα)? Αν και βεβαια αυτο ηταν στο τελος του αιωνα.

Link to comment
Share on other sites

.

O Άγγελος, μάλλον, ζητάει τα πλοία που χρησιμοποίησαν πρώτα την πρόωση με "ρόδα"-paddle wheel και προπέλλα-screw propeller

Ο Great Eastern ήταν το πρώτο που είχε και τα δύο συστήματα.

Ίσως, ο Great Western είναι με τροχό αποκλειστικά. B)

Νομίζω ότι το Great Britain είχε αποκλειστικά προπέλλα.

Πιθανό είναι και το HMS RATTLER το πρώτο πολεμικό με προπέλλα. :D

Σχετικά:

http://www.answers.com/topic/paddle-steamer

http://www.answers.com/topic/propeller-1

http://www.answers.com/main/ntquery?method=4&dsid=2222&dekey=SS+Great+Western&gwp=8&curtab=2222_1

Άγγελε, πες μας αν είμαστε σε καλό δρόμο για να προχωρήσουμε.

.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή Άγγελε λες ότι πάω καλά, αλλά δεν μας λες ακριβώς ποιά από τα παραπάνω είναι σωστά, θα απαντήσω συγκεκριμένα και πες εσύ τι είναι σωστό.

Λοιπόν στην ερώτησή σου:

Ψάχνω τα ονόματα των 2 πλοίων που στα μέσα του 19ου αιώνα καθόρισαν τον τρόπο πρόωσης των πλοίων.

Η απάντησή μου είναι:

Το Great Western είναι το πρώτο ατμόπλοιο με τροχό που άνοιξε τον δρόμο για υπερατλαντικά ταξείδια με ατμόπλοια.

Το Great Eastern ήταν το πρώτο με μεικτό σύστημα τροχού και προπέλλας, πριν την ολοκληρωτική επικράτηση της προπέλλας.

Great Western, however, was actually built for the transatlantic trade, and its crossing began the regular sailing of powered vessels across the Atlantic.

The largest paddle-steamer ever built was Brunel's Great Eastern, but it also had an additional screw propulsion and sail rigging.

In 1839, John Ericsson introduced the screw-propeller design onto a ship which then sailed over the Atlantic Ocean in 40 days. Mixed paddle and propeller designs were still being used at this time (vide the 1858 SS Great Eastern).

Τα λινκς είναι τα ίδια με τα παραπάνω.

.

Link to comment
Share on other sites

μιλαγα για το πρωτο πολεμικο Rattler που ηταν κ η τελευταια προταση σου!

Αν θες συνεχισε σε αυτο γιατι σχετικα με αυτο αναφερομαι

Link to comment
Share on other sites

.

In 1848 the British Admiralty held a tug of war contest between a propeller driven ship the Rattler and a paddle wheel ship the Alecto. The propeller won, towing the Alecto stern first at a speed of 2.8 knots, but it was not until the early 20th century that paddle propelled vessels were entirely superseded. The propeller replaced the paddles due to efficiency, compactness, less complex mechanicals and reduced probability of damage.

http://www.answers.com/topic/propeller-1

.

Link to comment
Share on other sites

τελικα ηταν ευκολο!

Την ιστορια την ηξερα παρόλαυτα για τις αναγκες του quiz μια απλη πηγη με ολη την ιστορια ειναι η ακολουθη

SCREW VERSUS PADDLE

Here displayed is the screw or propeller of the former sloop H.M.S. RATTLER, a vessel of around 800 tons and 200 H.P. This sloop in 1845 decided the future propulsion of British warships in a series of experiments against another sloop H.M.S. ALECTO of similar displacement and horse power but propelled by paddle wheels.

On an 80 mile course in calm weather the RATTLER defeated the ALECTO by 23½ minutes. Later over a 60 mile course against a hard sea the RATTLER again defeated the paddle driven ALECTO, this time by 40 minutes. Finally, in the most conclusive experiment of all when the two ships, being fastened stern to stern, and both steaming their best, the RATTLER towed the ALECTO away at a rate of 2½ knots. In consequence, from 1845 onwards, new warships were driven by propellers.

http://www.memorials.inportsmouth.co.uk/dockyard/rattler.htm

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...