Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Oι Navios Maritime Partners L.P. και Navios Maritime Acquisition Corp. ανακοίνωσαν την Πέμπτη 26 Αυγούστου τη συγχώνευσή τους. 

Quote

H κ. Αγγελική Φράγκου, πρόεδρος και CEO της εταιρείας τόνισε: «Η νέα συνδυασμένη εταιρεία θα αποτελεί τη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εισηγμένη στις ΗΠΑ σε όρους αριθμού πλοίων, με 15 τύπους πλοίων κατανεμημένους σε τρεις κλάδους που θα εξυπηρετούν πάνω από 10 αγορές. Πιστεύουμε ότι αυτή η συγχώνευση θα δημιουργήσει μια ισχυρότερη, πιο ανθεκτική εταιρεία μετριάζοντας την κυκλικότητα του κλάδου. Αυτό θα μας επιτρέψει να αξιοποιήσουμε ευκαιρίες στη βιομηχανία και να παρέχουμε αποδόσεις στους μετόχους μας».

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα ενοποιημένη εταιρεία θα έχει αξία $4,2 δισ.

 

Η Αγγελική Φράγκου ταράζει τα νερά της Wall Street

Posted

Κλασσική ελληνική δημοσιογραφία της πλάκας. Είτε από άγνοια, είτε εσκεμμένα, δεν σκιαγραφούν την πλήρη εικόνα των γεγονότων. Αυτό που έχει γίνει είναι ότι η Navios Partners(η εισηγμένη δηλαδή που έχει στο στόλο της τα bulkcarriers και τα containers της εταιρείας) στην ουσία διασώζει τη Navios Acquisition(την εισηγμένη που έχει στο στόλο της τα tankers της εταιρείας) από το φαλιμέντο, μια και το Νοέμβριο αν δεν κάνω λάθος θα έπρεπε να αποπληρώσει 400 εκατομμύρια δολλάρια από κάποιο ομόλογο που είχε εκδώσει στο παρελθόν. Η εταιρεία βέβαια δεν ήταν σε θέση να το κάνει αυτό και τους τελευταίους μήνες ξεφορτωνόταν συνέχεια πλοία μπας και το καταφέρει. Η αγορά των δεξαμενοπλοίων όμως ανάκαμψη δεν βλέπει, και έτσι ήταν απίθανο να αποπληρωθεί το ομόλογο. Γεγονός φυσικά που θα είχε αντίκτυπο και στις άλλες εισηγμένες εταιρείες του ομίλου αλλά και στην εικόνα της Navios γενικότερα. Έτσι επελέγη αυτή η δραστική λύση.

 

Συμφωνώ λοιπόν πως τάραξε τα νερά στο χρηματιστήριο, δημιουργώντας τη μεγαλύτερη σε στόλο εισηγμένη εταιρεία. Πλήν όμως υπάρχουν και πολλές φωνές που λένε ότι η εταιρική διακυβέρνηση του ομίλου είναι διάτρητη γιατί για όλες αυτές τις εταιρείες παίρνει απόφαση το ίδιο άτομο στην ουσία, κάνοντας τέτοιες ριζοσπαστικές κινήσεις ανάλογα με τα προσωπικά του συμφέροντα. Και φυσικά εγείρονται και ερωτήσεις ως πρός το κατά πόσον ήταν συμφέρον για τους μετόχους της Navios Partners να γίνει μια τέτοια κίνηση. Βραχυπρόσθεσμα η τιμή της μετοχής εκτοξεύτηκε, βέβαια το τι και πως φαίνεται εις τι διηνεκές. Δεν έχω γνώμη για το αν είναι σωστό ή όχι, απλά παραθέτω την πλήρη εικόνα για να ξέρουμε και τι λέμε αλλά και τι λένε στο εξωτερικό.  

  • 9 months later...
Posted

Ένα από τα πλοία της εταιρείας στις οθόνες μας γι απόψε, είναι το Perseus N (IMO 9425497), το βλέπουμε εδώ αυτό εισέρχεται στο λιμάνι του Rotterdam. Ναυπήγηση του 2009 από τη Hyundai Mipo(2111) με μία μηχανή MAN B&W. Μοναδικό του προηγούμενο όνομα το Elbtank France μέχρι το 2013. Πλοιοκτήτης εδώ φαίνεται μια Κινεζική εταιρεία leasing που είναι συνδεδεμένη με το ναυπηγείο AVIC. Οπότε εδώ η Navios μάλλον έχει ένα πολυετές bareboat με option αγοράς.

  • 10 months later...
Posted

Μέσα σε όλα, η εταιρεία φέρεται έτοιμη να βγεί στις αγορές για την εξασφάλιση χρηματοδότησης ύψους 500 εκατομμυρίων δολλαρίων όπως αναφέρει σήμερα η Tradewinds, χωρίς αμφιβολία με το μάτι στην ανανέωση του στόλου και τις νέες τεχνολογίες.  

  • 4 weeks later...
Posted

Προχωράει η ανανέωση του στόλου της εταιρείας, σύμφωνα με την Tradewinds τις τελευταίες 2 εβδομάδες πουλήθηκαν δύο ακόμη από τα παλαιότερα πλοία της εταιρείας με την συνολική της δύναμη να φτάνει πια τα 138 πλοία, τα μισά ξηρού φορτίου με το υπόλοιπο μισό να μοιράζεται ανάμεσα σε κοντέινερ και υγρού φορτίου. Υπάρχει όμως και πρόγραμμα ναυπηγήσεων το οποίο αριθμεί συνολικά 28 πλοία, 16 LR2 και 12 κοντέινερ.

  • 2 months later...
Posted

Ας δούμε και ένα πλοίο της εταιρείας να ξεφορτώνει σιδηρομετάλλευμα στο EECV terminal του Rotterdam. Είναι το όμορφα ονοματισμένο Navios Altamira που έχει χτιστεί το 2011 στο Sungdong Shipbuilding(1091) της Νοτίου Κορέας. Η μηχανή του είναι MAN B&W και το dwt του στους 179,165 τόνους. Σημαία Παναμά, κλάση ABS και αυτόν τον καιρό εξ' όσων γνωρίζω είναι χρονοναυλωμένο στην Swissmarine.

  • 1 month later...
Posted

Η Αγγελική Φράγκου είχε πεταχτεί μέχρι το Zhoushan για την παράδοση ενός από τα κοντεινεράδικα των 5,300 TEU που έχει παραγγείλει στο Zhoushan Changdong International Shipyard. Κι εκεί που έτρωγε σούπα από χελιδονοφωλιές με μια hollandaise από αγκάθια σκατζόχοιρου με καραμελωμένο paste από μυρμηγκοφάγο:D με τους υπεύθυνοι του ναυπηγείου, σκέφτηκε δεν παραγγέλνω και κανένα τάνκερ ακόμη? Έτσι λοιπόν προσέθεσε άλλα 2 aframax στην παραγγελία που είχε ήδη στο ναυπηγείο, οπότε συνολικά η Navios θα παραλάβει 6 aframax από το Zhoushan. Η ανανέωση του στόλου της εταιρείας συνεχίζεται με γοργούς ρυθμούς.

  • 4 months later...
Posted
On 12/7/2023 at 2:30 PM, Nick the Greek said:

Προχωράει η ανανέωση του στόλου της εταιρείας, σύμφωνα με την Tradewinds τις τελευταίες 2 εβδομάδες πουλήθηκαν δύο ακόμη από τα παλαιότερα πλοία της εταιρείας με την συνολική της δύναμη να φτάνει πια τα 138 πλοία, τα μισά ξηρού φορτίου με το υπόλοιπο μισό να μοιράζεται ανάμεσα σε κοντέινερ και υγρού φορτίου. Υπάρχει όμως και πρόγραμμα ναυπηγήσεων το οποίο αριθμεί συνολικά 28 πλοία, 16 LR2 και 12 κοντέινερ.

 

Η Tradewinds με λίγα στατιστικά μας βοηθά να καταλάβουμε το μέγεθος της ανανέωσης στόλου στο οποίο προχωρά η Navios. Ανάμεσα στο καλοκαίρι του 2022 και τον Μάιο του 2024 η εταιρεία πούλησε συνολικά 28 πλοία αξίας 680 εκατομμυρίων δολλαρίων ενώ φημολογείται σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές πως έχουν πουληθεί άλλα 8 κομμάτια που δεν περιλαμβάνονται στα παραπάνω. Αν βάλουμε και αυτά στη σούμα, πάμε στα 36 πλοία με αξία 820 εκατομμύρια ντάλλαρς.

  • 1 month later...
Posted

Δουλίτσα με τη Unifeeder κάνει η Αγγελική Φράγκου, στον τομέα των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Στη Unifeeder λοιπόν περνούν τα νεότευκτα Navios Unite (IMO 9972799) και Navios (IMO 9972787), αδέλφια των 5,313 TEU που αποπερατώνονται στο Zhoushan Changhong International Shipyard. Χωρίς να έχουν γίνει γνωστά χρόνος και χρήματα, πιστεύεται πως πρόκειται για ναύλωση σχετικά μεγάλης περιόδου.

  • 3 weeks later...
Posted

Στα Τάνκερ η Αγγελική Φράγκου κάνει δουλειά με την Saudi Aramco. Συνολικά τέσσερα MR2 πήγαν πρός τη Σουηδική Αραβία, για τρία χρόνια και με τιμή 25 χιλιάρικα την ημέρα, έκαστο.

  • 2 months later...
Posted

Ξεσκαρταρίσματος τοννάζ συνέχεια από τη Navios, με τα Navios Galileo(του 2006), Navios Asteriks(2005) και Navios Sagittarius(2006) να πωλούνται σε τρίτες εταιρείες. Η κοινή συνισταμένη τους πέρα από την ηλικία, είναι το deadweight. Όλα παλαιού τύπου Panamax των 75-76 χιλιάδων τόνων, χωρητικότητα που με γοργούς ρυθμούς αντικαθίσταται από τα kamsarmax.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...