Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
On 10/12/2022 at 2:00 PM, Nick the Greek said:

Με άλλα λόγια. σκεφτείτε τι θα μπορούσε να κάνει αν αποφάσιζε να επενδύσει σοβαρά στο τομέα των ferries και των roro.

 

Το Forbes αναφέρει πως ο Gianluigi Aponte είναι ανάμεσα στους δισεκατομμυριούχους των οποίων η περιουσία αυξήθηκε σημαντικά μέσα στο 2022, κατά 14.4 δισεκατομμύρια δολλάρια σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους. Τι να λέμε τώρα..

  • 4 months later...
Posted

Και νέα παραγγελία για 10 x LNG dual fuel πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των 10,300 TEU επιβεβαίωσε η MSC με το ναυπηγείο Zhoushan Changhong της Κίνας, με παράδοση 2026 και 2027. Η τιμή τους είναι γύρω στα 130 εκατομμύρια το καθένα, όσο δηλαδή η χασούρα της GNV κατά το προηγούμενο οικονομικό έτος. Σύμφωνα με τους Clakrsons, η εταιρεία φέρεται να έχει ενεργές παραγγελίες για 84 νεότευκτα ανάμεσα στα 1,800 και τα 16,000 TEU αυτήν τη στιγμή. Τρομακτικά νούμερα.  

  • 1 month later...
Posted

Μετά από αγορές 325 πλοίων μεταφοράς εμπορευματικιβωτίων από το 2020 μέχρι σήμερα, μετά από κι εγώ δεν ξέρω πόσα κρουαζιερόπλοια, μετά από την είσοδο στην Moby/Tirrenia και μετά κι από μία αεροπορική εταιρεία, που έμεινε να επενδύσει η MSC μέσα στην μεταφορική αλυσίδα? Το βρήκατε, στα τρένα. Έτσι λοιπόν σήμερα τα ιταλόφωνα ΜΜΕ αναφέρουν ότι ο νομικά Ελβετικός, κατ’ ουσίαν Ναπολιτάνικος γίγαντας ήρθε σε συμφωνία με μια εταιρεία που λέγεται Nuovo Trasporto Viaggiatori Spa. Τι κάνουν αυτοί? Ελέγχουν συνολικά 51 τρένα υψηλής ταχύτητας που συνδέουν 51 πόλεις διαμέσω του ιταλικού σιδηροδρομικού δικτύου και μεταφέρουν περί των 20 εκατομμύρια επιβατών ετησίως. Η συναλλαγή είναι της τάξεως των 4 δισεκατομμυρίων ευρώ, ευκαιρία δηλαδή. Οκαζιόν, που λέγανε και παλιά στα καταστήματα ρούχων. Μάλιστα η εφημερίδα Il Messaggero αναφέρει πως τα 3.2 εξ’ αυτών είναι κασαδούρα, σπαρταριστά. Και τα υπόλοιπα τραπεζικό δάνειο. Η ίδια εφημερίδα τοποθετεί τα κέρδη της MSC στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων στα 36.2 δισεκατομμύρια, φαντάζομαι σε Ευρώ γιατί δεν αναφέρουν το νόμισμα. Δε χρειάζεστε εμένα για να σας πεί που κολλάει μια τέτοια επένδυση

Posted

Ουσιαστικά ειναι τα μπορντό τρένα τα Italo ,πέραν απο αυτά της Trenitalia που βλέπουμε στους σταθμους της Ιταλιας

  • Nick the Greek changed the title to MSC - Mediterranean Shipping Company
  • 9 months later...
Posted

Έχει πλάκα να συνοψίσουμε τις παραγγελίες της MSC τις 14 τελευταίες ημέρες του ημερολογίου. Το έκανε σήμερα η Tradewinds, οπότε έχουμε και λέμε:

 

6 x 19,000 TEU από το Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding(SWS). Παράδοση 2027-2028 και κόστος 210 εκατομμύρια δολλάρια έκαστο.

8 + 4 x 11,500 TEU από το Penglai Jinglu Shipyard με πρόωση dual(συμβατικό + LNG). Παράδοση 2027-2028 και κόστος 140 εκατομμύρια δολλάρια έκαστο. Πρώτη φορά που το εν λόγω ναυπηγείο χτίζει τέτοια μεγέθη.

12 x 9,000 TEU από το Zhoushan Changhong International Shipyard με πρόωση dual(συμβατικό + LNG). Παράδοση 2027-2029 και κόστος 210 εκατομμύρια δολλάρια έκαστο. Θα είναι τα μεγαλύτερα πλοία που έχει χτίσει ποτέ το εν λόγω ναυπηγείο.

10 + 2 x 21,000 TEU από το Jiangsu Hantong Group με πρόωση dual(συμβατικό + LNG). Παράδοση 2027-2028 και κόστος 235 εκατομμύρια δολλάρια έκαστο. Είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο ναυπηγείο θα ναυπηγήσει πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

 

Αν προσμετρήσουμε και τις options η MSC παρήγγειλε 42 πλοία συνολικής χωρητικότητας 612,000 TEU με συνολικό κόστος 8.28 δισεκατομμύρια δολλάρια.

Posted

λεφτα με το τσουβαλι κ φανταζομαι ολα απο κινεζικες τραπεζες;!;!!;

κ ολα αυτα θα αλλαξουν τα ηδη υπαρχων πλοια της;

λιγο ακριβες δεν ειναι οι τιμες κτησεις τους;;;

Posted

Για τη χρηματοδότηση δεν γνωρίζω, όπως έχουμε δεί και νωρίτερα έχουν την τσέπη έτσι ώστε να την καλύψουν εξ' ολοκλήρου οι ίδιοι. Αλλά ΟΚ, δεν υπάρχει λόγος να κάνουν κάτι τέτοιο. Οι τιμές είναι σίγουρα ακριβές αλλά έτσι είναι η αγορά αυτήν τη στιγμή.

 

Το αν θα αντικαταστήσουν υπάρχοντα πλοία είναι η ακόμη πιο ενδιαφέρουσα ερώτηση. Στο τέλος του έτους διαλύεται η 2Μ συμμαχία που είχαν με τη Maersk, η τελευταία θα συμπράττει από δώ και μπρός με τη Hapag Lloyd. Η MSC λοιπόν έχει πάρει την απόφαση να συνεχίσει μόνη της και χωρίς συνέταιρο. Οπότε θεωρώ πως το τοννάζ θα της χρειαστεί και αν αντικατασταθεί απ' ευθείας κομμάτι του στόλου με αυτά τα νεότευκτα, θα είναι μικρό. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...