Jump to content
Shipfriends

Παρεμβάσεις στο λιμάνι του Πειραιά για την αναβάθμιση των υπηρεσιών


Recommended Posts

Video01.jpg

Πηγη: Η Express

Tέσσερις παρεμβάσεις στο επιβατικό λιμάνι του Πειραιά, που έχουν εγκριθεί από την Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων, οι οποίες και παραπέμπουν ευθέως στην πολιτική αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς Α.Ε. συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον, καθώς η υλοποίησή τους θα συμβάλει στην αναμόρφωση της εικόνας του λιμένα αλλά και της αναβάθμισης των υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και όχι μόνο.

Οι παρεμβάσεις, που ουσιαστικά εξαγγέλθηκαν πρόσφατα, σε συνεδρίαση του Ελληνικού Επιμελητηριακού Συνδέσμου Μεταφορών από τον γενικό γραμματέα Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής Γ. Βλάχο, αφορούν:

Ανάπλαση της περιοχής Καστρακίου και αξιοποίηση του χώρου για την ανάπτυξη υποστηρικτικών δραστηριοτήτων του επιβατικού λιμένος.

Μετατροπή της τετραώροφης αποθήκης της Ηετιώνειας Ακτής σε πολυώροφο χώρο στάθμευσης.

Μετατροπή της πέτρινης αποθήκης της Ακτής Βασιλειάδη σε επιβατικό σταθμό.

Κατασκευή νέου προβλήτα στην περιοχή SILO του κεντρικού λιμένα Πειραιώς για την εξυπηρέτηση σκαφών της ακτοπλοΐας.

Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι, μόλις πρόσφατα, σε συνάντηση που είχε η διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης του Πειραιά με τη νέα ηγεσία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής (ΥΕΝΑΝΠ), μεταξύ των άλλων ζητημάτων που τέθηκαν από την πλευρά του εμπορικού κόσμου, ήταν και εκείνα για τις αναγκαίες παρεμβάσεις από την πλευρά του ΟΛΠ όσον αφορά τη «σύνδεση» των λειτουργιών της πόλης με το λιμάνι και της αξιοποίησης χώρων του προς όφελος των λειτουργιών της πόλης του Πειραιά.

Ουσιαστικά, η μετατροπή της πολυώροφης αποθήκης σε χώρο στάθμευσης εκτιμάται ότι θα επιλύσει το οξυμένο πρόβλημα πάρκινγκ στην ευρύτερη περιοχή που γειτνιάζει με την ακτή Ηετίωνα και θα αποφέρει σημαντικά έσοδα στον Οργανισμό, η διοίκηση του οποίου έχει δρομολογήσει παρεμβάσεις προς όφελος της πόλης του Πειραιά.

Oσον αφορά την αναβάθμιση των υποδομών του επιβατικού λιμένα, η σχεδιαζόμενη μετατροπή της πέτρινης αποθήκης της Ακτής Βασιλειάδη σε επιβατικό σταθμό σε συνάρτηση με την κατασκευή προβλήτα στην περιοχή των παλαιών SILO θα αλλάξουν την όψη της συγκεκριμένης περιοχής του λιμένα που έχει αποδοθεί τα τελευταία χρόνια στην ακτοπλοΐα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Earl Granville και θα τον συγχαρώ που άνοιξε αυτό το θέμα. Θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι ακόμη. Οι επιβάτες της Αίγινας, Δυτικών Κυκλάδων, ΙκαροΣαμίας κλπ είναι άλλης κατηγορίας?

Ο ΟΛΠ δεν μπορέι να δρομολογήσει λεωφορεία (όπως στην άλλη πελυρά)μέσα στο λιμάνι ? Μην μου πείτε δεν χωράνε, δεν περνάνε, είναι στενά, είναι φαρδιά και τέτοια... Έχετε κουβαλήσει μια βαλίτσα με ή χωρίς ροδάκια απο τον Αγιο Σπυρίδωνα μέχρι τον ηλεκτρικό?

Νιός είμουνα και γέρασα με ρυθμίσεις για την αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας... και αλλά τέτοια. Αν οι μισοί επιβάτες των πλοίων που εξυπηρτούνται στα 200άρια πάρουν απο τον ηλεκτρικό ένα ταξί για να πάνε την βαλίτσα από τον ημεκτρικό/προαστιακό .... κάναμε την κυκλοφορία τρέλα!

Είναι ένα θέμα που θέλει λύση όπως και όλα όσα είπε ο Earl Granville. Σήμερα Σάββατο 19.01.08 είχε 3 αναχωρήσεις 17.30 βγήκε το ΒΣ Πάρος πρώτο 17.38 στο πράσινο (για να ξεκινήσει να βιράρει το Ν. Μύκονος). Μόλις πέρασε δίπλα στο Ν. Χίος ξεκίνησε κι αυτό απο την γνωστή θέση (πλώρη στην έξοδο) και περασε το πράσινο στις 17.42. Τελευταίο και ιδρωμένο (αφου μάζευε μάζευε καδένες) στισ 17.48..... Αν μη τι άλλο στου Βασιλειάδη θα έχουν και μεταφορικό οι επιβάτες έχει και stand η εταιρεία... Το γοργόν και και χάρην έχει....

Link to comment
Share on other sites

Με αφορμή την συζήτηση που άνοιξε ο αγαπητός Earl Granville, να υπενθυμίσω ότι η τελευταία προ κυβερνητικής αλλαγής (2004) Διοίκηση του ΟΛΠ με Πρόεδρο τότε τον Σ. Θεοφάνη, σύμφωνα με όσα είχα πληροφορηθεί, σχεδίαζε (τουλάχιστον επί χάρτου :D) την κατασκευή ελαφρού τραμ περιμετρικά του λιμανιού και εντός των ορίων του. Όσο το είδατε εσείς, άλλο τόσο και εγώ :P, πρός δόξαν των ταξιτζήδων και προς ενίσχυση του κυκλοφοριακού χάους, από Κράκαρη μέχρι τις παρυφές του Χατζηκυριακείου...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...