Jump to content
Shipfriends

Ναυπηγεία... Γενικώς


Recommended Posts

Σε γενικό πλαίσιο όπου υπήρξαν μεγάλες πορταδες οι οποίες κατασκευάστηκαν για διαφορετικούς πλοιοκτητες τότε πιθανότατα ειναι design του ναυπηγείου . Και στην Ιαπωνία όντως υπήρχαν τέτοιες περιπτώσεις και ειδικα η Mitsubishi όπου εκτός απο τις περιπτώσεις Λευκά μέχρι και Αριάδνη που σωστα αναφέρθηκε ειναι και η περιπτωση Horus / Vega μέχρι το Andros Queen . Αν και στο ματι φαίνονται διαφορετικά κυρίως στις υπερκατασκευές , έχουν διαφορετικές μηχανές και σύστημα αξονικών , εντούτοις πρόκειται για ίδιες γαστρες και ίδιες ναυπηγικής γραμμές που ακολουθήθηκαν κατα την κατασκευή .

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ας πάρουμε μια μικρή γεύση από τον τρόπο δεξαμενισμού μικρών πλοίων περί τα μέσα του 19ου αιώνα, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τη Γερμανία. Η συγκεκριμένη δεξαμενή αποτελεί κομμάτι των εκθεμάτων του ναυτιλιακού πάρκου του Rostock.  Βλέπουμε τα ξύλινα βάζα της δεξαμενής και τον χειροκίνητο μηχανισμό με τα γρανάζια ο οποίος χρησιμοποιούταν για να τραβηχτεί το πλοίο στη στεριά. Το όλο σύστημα στηριζόταν επάνω σε ράγες και είχε την δυνατότητα να έλκει πλοία μέχρι 100 τόνους. Να και η πλακέτα με τις σχετικές πληροφορίες, σύντομα θα δούμε και το ρυμουλκό που βρίσκεται δίπλα του. 

Link to comment
Share on other sites

Και στην διώρυγα κάτι αντίστοιχο  υπήρχε από παλαιόθεν και έως σήμερα για τα ρυμουλκά και τις πιλοτίνες ....   από τον τρόπο δεξαμενισμού μικρών πλοίων περί τα μέσα του 19ου αιώνα, και μπορεί να φωτογραφηθεί από την είσοδο στο λιμανάκι που υπάρχει, φυσικά στην πλευρά του Καλαμακίου.

Edited by gioannis
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...