Jump to content
Shipfriends

Ο καθεζομενος εκ δεξιων του Πατρος


Recommended Posts

attica_logo_new.gif

ΥΠΕΡ της περαιτέρω μεγέθυνσης των εταιρειών στο ακτοπλοϊκό κλάδο τάσσεται ο διευθύνων σύμβουλος της Attica Συμμετοχών, Αλέξανδρος Παναγόπουλος, δίνοντας έτσι το στίγμα των στρατηγικών επιλογών του ομίλου, σχολιάζοντας ταυτόχρονα -εμμέσως πλην σαφώς- τις εξελίξεις και συζητήσεις των τελευταίων ημερών στην ακτοπλοΐα, περί συγχωνεύσεων, εξαγορών και Επιτροπής Ανταγωνισμού

O διευθύνων σύμβουλος της Attica Συμμετοχών, Αλέξανδρος Παναγόπουλος.

«Η κυβέρνηση, μέσω της παροχής κινήτρων θα πρέπει να ευνοεί τη μεγέθυνση των εταιρειών και στο ακτοπλοϊκό κλάδο», λέει στη «Ν» ο κ. Παναγόπουλος, καθώς, όπως σημειώνει, «οι ελληνικές εταιρείες είναι πολύ μικρές σε σύγκριση με τις ευρωπαϊκές».

Φέρνει σαν παράδειγμα μία μεγάλη ακτοπλοϊκή εταιρεία της Βορείου Ευρώπης, τη Scandlines, για την οποία αυτή τη στιγμή υπάρχουν προσφορές για την εξαγορά της ύψους 1 δισ. ευρώ. «Ποια ελληνική εταιρεία της ακτοπλοΐας έχει σήμερα αξία 1 δισ. ευρώ», διερωτάται και τονίζει την ανάγκη οι ελληνικές εταιρείες να μεγαλώσουν περαιτέρω, βελτιώνοντας τη θέση τους στο διεθνή ακτοπλοϊκό χάρτη.

Η Attica Συμμετοχών, τόσο λόγω της μεγάλης ρευστότητας που διαθέτει όσο και λόγω της σημαντικής θέσης που κατέχει στον κλάδο λόγω της συμμετοχής της και στις Μινωικές Γραμμές έχει βέβαια ένα αποφασιστικό ρόλο στις επερχόμενες εξελίξεις.

Ο κ. Παναγόπουλος αποφεύγει να σχολιάσει τα όσα σενάρια έχουν δει το φως της δημοσιότητας, σημειώνοντας απλώς ότι «παρακολουθούμε τις εξελίξεις» και «πολλά σχέδια μπορεί να εξετάσει κανείς», ενώ σε ό,τι αφορά τη κινήσεις της Attica αρκείται να αναφέρει ότι, όταν είμαστε έτοιμοι, θα προχωρήσουμε σε ανακοινωσεις

Πηγη η Ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

Ερωτώμενος ειδικότερα για την έντονη κινητικότητα που παρουσιάζεται τις τελευταίες ημέρες ειδικά στις μετοχές των Μινωικών Γραμμών, δηλώνει κατηγορηματικά ότι η Attica Συμμετοχών δεν αγοράζει.

Εμείς δεν αγοράζουμε Μινωικές. Τα επίπεδα που έχουμε αγοράσει είναι γνωστά και είμαστε ικανοποιημένοι από την πορεία της μετοχής, καθώς αποδεικνύει ότι κάναμε μία σωστή επενδυτική επιλογή, όταν τοποθετηθήκαμε», λέει στη «Ν» ο κ. Παναγόπουλος.

Σημειώνεται ότι η Attica απέκτησε το 9,51% του μετοχικού κεφαλαίου των Μινωικών Γραμμών στην τιμή των 3,30 ευρώ ανά μετοχή σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε στις 21 Φεβρουαρίου 2005, ενώ στις 27 Σεπτεμβρίου 2005 ανακοίνωσε ότι απέκτησε μέσω του Χ.Α., στο πλαίσιο διαδικασίας εκποίησης 1,3 εκατ. μετοχών της εταιρείας άλλες 781.100 μετοχές των Μινωικών Γραμμών, με αποτέλεσμα η συνολική συμμετοχή της να ανέλθει στο 11,61%.

Ο κ. Παναγόπουλος εκφράζει παράλληλα την ικανοποίησή του για το επενδυτικό ενδιαφέρον που παρουσιάζεται για τον ακτοπλοϊκό κλάδο, καθώς, όπως σημειώνει, «αυτό τον βοηθά γενικότερα».

Τέλος, σε ό,τι αφορά την Attica Συμμετοχών, σημειώνει ότι «ενδιαφερόμαστε για την αγορά νέων πλοίων και εργαζόμαστε προς αυτή την κατεύθυνση».

Ερωτώμενος για τη γραμμή της Σκωτίας, σημειώνει ότι η Superfast θα παραμείνει στη γραμμή και αναζητά άλλο πλοίο που θα καλύψει το κενό της πώλησης του «Superfast X».

Οπως χαρακτηριστικά σημειώνει, «χτίσαμε πολλά και καλά πλοία σωστά για τις αγορές και πετύχαμε, όταν προχωρήσαμε στην πώληση ορισμένων από αυτά τιμές ρεκόρ. Με αυτή τη σοφία που αποκτήσαμε θα κινηθούμε τώρα και για την αγορά νέων πλοίων στις συγκεκριμένες συνθήκες. Θέλουμε πλοία ανάλογης χωρητικότητας αλλά μικρότερου λειτουργικού κόστους».

Link to comment
Share on other sites

«Η κυβέρνηση, μέσω της παροχής κινήτρων θα πρέπει να ευνοεί τη μεγέθυνση των εταιρειών και στον ακτοπλοϊκό κλάδο», λέει στη «Ν» ο κ. Παναγόπουλος

Ποσο κομμουνιστικο οικονομικο συστημα ειναι τελικα ο καπιταλισμος! Δηλαδη θα πρεπει να επεμβει το κρατος να δωσει κινητρα ωστε να δημιουργηθει ολιγο-μονοπωλιο;). Σε ποια Λαικη Δημοκρατια ρε παιδια? Αυτοι δεν ειναι οι ιδιοι εφοπλιστες που ζητανε φορτικα εδω και τοσα χρονια πληρη και ανοθευτη απελευθερωση της ακτοπλοιας? Και απο την αλλη ζηταμε κρατικο παρεμβατισμο και κινητρα ωστε να λειτουργησει η αγορα και ο ανταγωνισμος? Και τι κινητρα δηλαδη πρεπει να ειναι αυτα? Τα δικα μας, δικα μας... Και τα δικα σας, δικα μας... που λεει κι ο Χαρρυ Κλυνν

Φέρνει σαν παράδειγμα μία μεγάλη ακτοπλοϊκή εταιρεία της Βορείου Ευρώπης, τη Scandlines, για την οποία αυτή τη στιγμή υπάρχουν προσφορές για την εξαγορά της ύψους 1 δισ. ευρώ

Μαλιστα. Ειναι ιδια δηλαδη η οικονομια της Δανιας και σε απολυτο μεγεθος αλλα και σε αναπτυξιακες προοπτικες σε σχεση με την Ελλαδα. Και βεβαιως οι αγορες/γραμμες στις οποιες δραστηριοποιειται η Scandlines εχουν τον ιδιο μεταφορικο ογκο και δυναμικη με τις αντιστοιχες στις οποιες δραστηριοποιειται η Superfast. Οποτε δικαιολογημενα παραπονειται ο ανθρωπος και φταιει το κρατος γι αυτο και οχι οι επιχειρηματικες επιλογες του.

Χτίσαμε πολλά και καλά πλοία σωστά για τις αγορές.....θα κινηθούμε τώρα και για την αγορά νέων πλοίων....ανάλογης χωρητικότητας αλλά μικρότερου λειτουργικού κόστους

Τι θελει να πει εδω ο πανσοφος? Κατα τη γνωμη μου λεει πως οι ναυπηγησεις εχουν λαβει τελος(αυτο το γνωριζαμε αλλωστε) κι οτι το ριχνουμε στις αγορες(αν και προς το παρον μονο πουλαμε). Αλλα βεβαια ομολογει εμμεσως πλην σαφως οτι ασχετως αν η εταιρεια πετυχε καλες τιμες στις πωλησεις, ο μακροπροθεσμος σχεδιασμος της επενδυσης τους πηγε περιπατο διοτι το λειτουργικο κοστος "βγηκε απο το παραθυρο".

Τα υπολοιπα σχολια δικα σας.

Link to comment
Share on other sites

-Και τώρα Χατζατζάρη θα μοιράσουμε τα λεφτά:

  • Ένα μου
  • Ένα σου
  • Ένα μου

-Χατζατζάρη, τα μοιράζω καλά?

-Ναι Καραγκιόζη μου, προχώρα

  • Ένα μου
  • Ένα σου
  • Ένα μου

Αυτά ;).

ΥΓ. Τα τελευταία κράτη στον πλανήτη όπου επιζεί απτόητος ο υπαρκτός σοσιαλισμός είναι ως γνωστόν η Β. Κορέα, η Κούβα, η Ελλάδα και η Κύπρος. Στις δύο πρώτες ίσως και να υπάρχουν εστίες αντιφρονούντων, στις υπόλοιπες δύο φαίνεται ότι ο Σοσιαλισμός επικράτησε ολοκληρωτικά, στην καρδιά και στο μυαλό πτωχών και πλούσιων ;).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...