Jump to content
Shipfriends

Aποκλείεται η υιοθέτησή του pooling system στα ελληνικά λιμάνια


Recommended Posts

port.jpg

ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ η υιοθέτηση του pooling system για την κάλυψη των αναγκών των ελληνικών λιμανιών για εξειδικευμένο προσωπικό, τόνισε ο δ/νων σύμβουλος της ΟΛΘ κ. Γιάννης Τσάρας, στο περιθώριο της ημερίδας με θέμα «Λιμενικά Επαγγέλματα - Νέες Προκλήσεις και Ευκαιρίες». Την ημερίδα διοργάνωσαν η ΟΛΘ Α.Ε. και η Ελληνική Εταιρεία Logistics/Παράρτημα Θεσσαλονίκης.

Όπως εξήγησε ο κ. Τσάρας, η εφαρμογή του παραπάνω συστήματος, πέραν του ότι είναι αδύνατη γιατί δεν προβλέπεται εκ του νόμου, θα ήταν και ανατρεπτική της ομαλής κατάστασης λειτουργίας στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, το οποίο έχει σήμερα 400 άτομα προσωπικό- χειριστές, τεχνικούς και λιμενεργάτες.

Ομως επειδή η ηλεκτρονικοποίηση των συστημάτων λειτουργίας των τερματικών σταθμών δημιουργεί νέες απαιτήσεις για το προσωπικό, η ΟΛΘ Α.Ε. θα καταλήξει σύντομα, στο επόμενο τρίμηνο, σε ένα πρόγραμμα επανεκπαίδευσης των εργαζομένων (π.χ. μέσω ενός ΚΕΚ).

Κατά τη χθεσινή ημερίδα συζητήθηκαν διεξοδικά οι πρακτικές για τον επαναπροσδιορισμό των διαδικασιών εργασίας πρώτης γραμμής, έτσι ώστε να είναι αποδοτικότερη και ασφαλέστερη η λειτουργία των λιμενικών τερματικών σταθμών.

Στην εκδήλωση μετείχαν εκπρόσωποι των διοικήσεων αλλά και των εργαζομένων, ελληνικών λιμένων, εκπρόσωποι των υπουργείων Εμπορικής Ναυτιλίας και Απασχόλησης και των Ομοσπονδιών Φορτοεκφορτωτών και Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδος.

Τη ευρωπαϊκή εμπειρία, από ένα λιμάνι του Βορρά και ένα του Νότου, μετέφεραν οι: Jan Gelderland, δ/ντης μη μοναδοποιημένου φορτίου, Hutchison Westports, Ρότερνταμ. Frans Dijkman, εκπαιδευτής εργατικών συμβουλίων, πρ. πρόεδρος σωματείου λιμενεργατών ECT, Ρότερνταμ. Rafael Sapina Garcia, δ/ντης προγραμμάτων IPEC, εκπαιδευτικού φορέα, λιμένας της Βαλένθια. Borja Manuel Medrano Ribes, SEVASA.

πηγη: Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

...στο λιμάνι Θεσσαλονίκης...

Ποιό καλό παιδί θα κάνει τη χάρη σε έναν υποψήφιο χρήστη Aricept και θα του θυμίσει ποιό είναι το τρίτο καράβι της φωτογραφίας μετά τον "Άνεμο" και το "Σαπφώ" (αυτό, με το περίεργο πρυμιό άλμπουρο, που κοντεύει να βγεί για εισιτήριο στα πρώην γραφεία της Ολυμπιακής στην "παλιά" παραλιακή-σ' αυτό το ύψος είναι η πλώρη του).

Link to comment
Share on other sites

come on now. ex kalypso, ex kefalonian sky, της αειμνηστου seven islands lines που ειχε ναυλωσει απο την ΕΑ τα ιονις & αργοστολι το 89/90. ημιαδελφο των ionian sun & ionian star (του original)

Κατα τα ετη 1989-90 τα ιονις αργοστολι ειχαν ναυλωθει σε κεφαλονιτη πρακτορα (ιδιοκτητη παντοφλας) ο οποιος αφου τα εκμεταλλευτηκε δυο χρονια τα παρατησε χωρις να πληρωση δεκαρα τσακιστη στην ΕΤΒΑ.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...