HS_4 Posted June 4 Posted June 4 Με βάση το πρόγραμμα δρομολογίων το hellenic highspeed μετά την Αμοργό δεν θα πιάνει ξανά Κουφονησι στην επιστροφη. Είναι λάθος ή ετσι θα ειναι το πλανο;
Orestis Posted June 4 Posted June 4 Τις ημέρες που θα έχει Αμοργό, δεν θα κάνει επιστροφή από Κουφονήσια. Άρα Κουφονήσια-Πειραιά θα έχει Τρίτη-Πέμπτη και Σάββατο , ενώ Πειραιά – Κουφονήσια κάθε μέρα εκτός Κυριακής.
HS_4 Posted June 4 Posted June 4 Λιγο κουλο δεν ειναι; Αρχικα δουλευε χρόνια με το Κουφονησι και ειχε τον κοσμο του στην επιστροφή. Κατα δευτερον χανει τη συνδεση μεταξυ Αμοργού. Κατα τρίτον ακομα και αν στην επιστροφή δεν πιάνει Κουφονήσι γιατί να μην σε αφηνει να κλείσεις για Πειραιά εστω και μέσω Αμοργου;
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4 Posted June 4 Γιατί λογικά δεν θέλουν να είναι ένας επιβάτης 8 ώρες μέσα στο πλοίο από το Κουφονήσι μέχρι τον Πειραιά, ενώ το Νάξος κάνει 9 ώρες για Πειραιά στην ίδια διαδρομή. Μόνο την Κυριακή σου δίνει την δυνατότητα επιστροφής από τα Κουφονήσια που θα πιάνει μόνο στην επιστροφή
HS_4 Posted June 4 Posted June 4 Αρχικά δεν πιανει και στην επιστροφή για να μην υπερβεί το ωράριο του πληρώματος να υποθεσω; Κατα δεύτερον τις συγκεκριμένες μέρες δεν έχει ούτε το Νάξος δρομολόγια άρα θα μπορούσε να ήταν μια εναλλακτική έστω. Μαντάρα τα έκαναν φέτος! Τωρα που η seajet στην επιστροφή απο Κουφονήσι πιάνει τόσα νησιά θα μπορούσε η αττικα να προσέφερε εναλλακτική με Ναξο-Παρο μόνο. Επίσης ειναι ακόμα αδιόρθωτα τα δρομολόγια του HS4 προς Ναξο. Καποιες μέρες δείχνει να πιανει και Παρο (το οποίο αν γινόταν δεν θα ηταν κακό μιας και απο εκεί μαζεύουν οτι κόσμο παιρνει τα highspeed) ή δείχνει χρόνο 4.40 ενώ θα μπορούσε να έκανε 4 και να μάζευε αρκετό κόσμο.
hsw Posted June 4 Posted June 4 Μα το Νάξος δεν πάει Κουφονήσια τις ημέρες που το Highspeed φτάνει μέχρι Αμοργό, οπότε δεν θα παίζανε στις ίδιες μέρες. Επίσης ακόμα κι αν κάνει σχεδόν τις ίδιες ώρες, το Νάξος κάνει νυχτερινό ταξίδι και στην ουσία δεν προσφέρει καμπίνες - γιατί το αποκλείω να υπάρχουν διαθέσιμες καμπίνες για οποιαδήποτε μέρα πλέον. Έτσι όπως το έχουν κάνει θα έχουν 3 φορές την εβδομάδα επιστροφή από Κουφονήσια και με τα δύο ενώ τις υπόλοιπες 4 μέρες καμία επιλογή. Όλα κουλά είναι, και να'ταν μόνο αυτά.. Στο κάτω κάτω αν ήταν να πιάνει μια φορά μόνο ας έπιανε μόνο στην επιστροφή κάποιες μέρες, όπου πρώτον είναι αρκετά πιο διαφορετικά τα ωράρια και από του Νάξος και από της Seajets (σε σύγκριση με το πρωινό κατέβασμα) και δεύτερον στην επιστροφή η Seajets σταματάει και Σχοινούσα-Ηρακλειά οπότε θα το ανταγωνιζόταν κάπως καλύτερα σε διάρκεια ταξιδιού. Πάντως σίγουρα δεν μπορεί να πιάνει και στο κατέβασμα και στο ανέβασμα γιατί σε αυτήν την περίπτωση θα ανταγωνιζόταν ευθέως με το Δήλος στις επιστροφές από Παροναξία (που κάνουν και σχεδόν τους ίδιους χρόνους).. Εγώ πραγματικά έχω αρχίσει και αναρωτιέμαι γιατί τα δουλεύουν φέτος τα Highspeed και βασικά σε τι αποσκοπούσε η αγορά του HS3. Έχουμε φτάσει Ιούνιο και ακόμα δεν έχουν αποφασίσει τι κάνουν. Και όσο πάει και χειροτερεύει, κατ' εμέ την έχουν χάσει τη σαιζόν σε όλες τις γραμμές πριν καν αρχίσει..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now